lähti käsistä....HUPS

villi lapsi

Alettiin tässä kavereiden kanssa käyttämään alkoholia vajaa puoli vuotta sitten kun ei asuta kotona vaan opiskelija-asuntoloissa kavereiden kanssa. Juotavaa tulee otettua nykyään 1-3krt/vk, myös arkipäivinä. Se kun on niin helppoa kivaa tälläisissä piireissä, mitä mieltä olette? Kuinka useesti te muut ala-ikäiset opiskelijat juotte alkoholia?

3

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EHEHHEE

VITTU ETTEKÖTE TAJUU ET TOI ON VITUN NOLOO!!!!! siis juu minä paraskinpuhuja joo mut ei kantsis juoda 1.) Vitun huono maine 2.) Viina ei oo enää muodis 3.) Pilaatte terveyden 4.) Naapurit valittaa ku haisee kaljalta ja siideriltä 5.) ANGRY ON PAREMPAA KU SITÄ TEKEE ITE jos siis juotte Angryä XD Kokemuksella lopettakaa dokaaminen ja keksikää jotain muuta puuhaa.... (siis ite en juo mut ihmiset joka juo nin on erittäin kusipäisiä!) AINII älkää rupeko täysraittiiiskaa ne on ärsyttävii ku nii vihasii joka asiasta = Suomi olman alkoa on ruotsi ilman ilopillereitä!

• houselover94

juon ite joka viikonloppu useemmin kaks kertaa eli pe ja la.. mut en kyllä arkena paitsi jos on lomaa tai jotai keikkoi sun muita. ja sitten teen itse omat kiljut, halvempaa ja on ihan helvetin hyvää. blandaa vähä mehutiivistettä siihen. buenoo

• villi lapsi

eipä täälläpäin voi maineessa pohjille tommosella mennä. muodinkaan perässä ei tätä harrasteta vaan hauskanpidon ja rentoutumisen. tää sisäoppilaitoksen tapanen opisto on aika paska paikka jos ei voi välil nollaa ja naapureita ei oo, kämppikset vain jotka ei oo kyl valittan eikä niitä kiinnosta...:D joten meni nyt kyl viisaamman neuvot aivan ohi. lisää toki mielipiteitä? vanhemmat yms ei kyllä oo kuullu tästä ko kerran..jäätiin kiinni :D lol vitun noloja ollaan kyl sen myönnän mut ainut hauska mitä tääl voi tapahtua. en nimee opistoo koska ei oo varaa täl paikal tosiaankaan, mut hei eiks amikset ollu niit noloi jotka "juo ja polttaa" ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3365
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      380
      3101
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2928
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2779
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2278
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1939
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      90
      1862
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1809
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1799
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1689
    Aihe