Onko kenelläkään tietoa/ kokemusta onko Almera 1.8 vm-2002 saatavilla tarvikeosana nokka-akselin asentotunnistinta..hinta.
Samoin jakopään korjaussarjaa...hinta (ketjukone, mutta ongelmia näkyy olevan palstalla esiintyvien kirjoitusten pohjalta ja oireet itselläni viittaavat jompaankumpaan )
Almera
2
150
Vastaukset
- vilu2
ei taida olla harakiri osaa onks koneen maadotus johdot hapettuneet ja kiinni
- Almera
Kokeiltu on johtojen kontakti. Merkkihuollossa luettu vikakoodi, joka herjaa nokka-akselin asentotunnistinta. Palstoilta luettua ja osittain muutenkin ongelmaan aiemmin törmänneenä (samanmerkkisessä autossa tuttavallamme vuosi sitten sama oire) Vaihtoivat tunnistimen, vika säilyi, vaihtoivat jakopään ketjun ja johan toimi. Toisinsanoen varsinainen vikakoodin aiheuttaja voi ollakin venynyt ketju.Tuon jälkimmäisen kustannukset tuon hintaluokan autoon mietityttää ja sillähän noita harakiri osia yrittää löytää, varsinkin kun vikaa ei voi varmuudella sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201