Romanian romanit riesana joka maassa

Järki käteen

Kuinka on mahdollista, että Suomi ottaa vastaan Romanian romanit, kun tietää tarkalleen, että he tulevat VAIN RIKOSTELEMAAN?? Ensinnäkään ne eivät ole köyhiä, koska todella köyhät eivät pääse minnekkään. Italian poliisi on tutkinut näitä Suomessa köyhiksi luultuja, niin siellä on löytynyt jopa 1000 neliön linnake romanilta Romaniassa. Suomen uskovaiset raahaavat niitä romaneita tavaravarastoihin ja kuvaavat siellä ja sitten Suomessa näyttävät kuinka romanit asuvat. Euroopan uutisissa Romanian ministerit julistavat , että tulkaa Romaniaan, siellä ei ole rikollisuutta, mutta toteavat, että rikolliset on laitettu muihin maihin. Italiassa tapettiin paljon vanhuksia maaseudulla ja kun sitten tutkittiin, niin tekijät olivat romaneita. Jopa naisia syyllistynyt vanhusten tappoon ja omaisuuden ryöstöön. Eräästä romanien asuntovaunusta Italian poliisi löysi yli 5 miljoonaa euroa käteistä rahaa.Italiassa romanit ohjataan määrättyyn paikkaan, minin saavat leirinsä perustaa. Sillä alueella yleensä onkin kalleimmat Mersut ja Bemarit.SUOMI ON TODELLA TYHMÄ MAA. Italiassa kaikki kohisee, että kun Suomen mepit tulevat parlamenttiin, niin kaikki kehuvat kuinka rikas maa Suomi on. On kuulemme ainut maa joka kehuu itseään rikkaaksi Brysselissä. Huonosti voiva maa ja monet ihmiset todellisuudessa kärsivät köyhyydestä. Miksi ollaan niin vähä-älyisiä. Itsetunto on alhaalla ja muut käyttävät sitä hyväksi.

2

969

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suora vastaus: Romanian romanit ovat EU-kansalaisia ja siksi saavat tulla niin Suomeen kuin mennä Italiaankin. Mielestäsi Suomi on siis tyhmä maa, koska kuuluu Euroopan Unioniin?

• tollonbongaaja

Valittelusi on aivan väärässä paikassa, tollo! Täällä keskustellaan matkailusta Romaniassa eikä romanialaisten "matkailusta" Suomessa tai jossain muussa maassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe