tapoja harrastaa

meemo11

Miten jaottelisitte suosituimmat tavat harrastaa seksiä naisten kesken? Mikä on sinulle tai sinulle ja kumppanillesi yleisin tapa olla yhdessä sängyssä? vaihteleeko kumppanista ja tilanteesta riippuen?

Idea kyselyyn lähti siitä, kun kävimme kaveriporukassa pohtimaan sitä, että mikä on laajemmin lesboyhteisössä yleistä ja mikä ei.
Eräs keskustelijoista oli sitä mieltä, että suuseksi olisi hyvin yleistä ja toisen mielestä ei niinkään. Jonkun mielestä tribbaus olisi yleistä "luontevuutensa" puolesta.
Nyt olisi mielenkiintoista saada jotain oikeaa tilastoa ja näkökantaa laajemmalta otannalta, jotta ei tarvitsisi enää väitellä.

Oma listani: 1. suuseksi ( 40%)
2. sormetus ( 25%)
3. tribbing (25%)
4. seksivälineet (10%)

Ja tämä on siis pelkästään karkea, jonkinlaista suuntaa antava jaottelu. :)

50

3955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+2

      mulla tämmöset

      suuseksi 25 %
      sormetus 40 %
      tribbing 35 %
      seksivälineet 0 %

    • fifty fifty

      50% suuseksiä
      50% hieronta (koko kropan kokonaisvaltainen tribbing)

      Näin meillä ja seksileluja ei ole, eikä tule jos se minusta on kiinni.

    • 25euroaaa

      fingerbangin 95 %
      suuu 5%

      itte en oikeen tykkää suuseksistä. en antamisesta enkä ottavana. tribbing kuulostaa hassulta.

      • *+*

        Fingerbang se vasta hassulta kuullostaakin...


    • ikivanhaleikki

      Mun mielestä nämä mainitut vaihtoehdot kuulostavat jotenkin epäeroottisilta. 'Sormetus'... eikö ennemmin vaikka 'käsin hyväily'?! Nuorempana, kun käsitteet eivät oikein olleet hallussa ja oli muutenkin sensuaalisesti kömpelö, tuli ilmaistua omat toiveet aika suorin sanoin: "halataanks silleen, että on kaikki paikat yhdessä?"
      Siinä ne perusteet melkein ovatkin. Tunnelman mukaan, mutta lelut ja suuseksi - not.

      • pyh ja pah

        Seksi loppuis siihen, jos kumppani alkais puhua sormetuksesta, ei ihme että nykyajan nuoret on ihan pihalla kaikesta kun käyttävät kahden ihmisen kauneimmista asioista tuollaisia termejä... sitä paitsi aloittaja nyt tuskin edes on nainen, tai jos onkin niin eipä kovin älykkäältä vaikuta kaveripiireineen, jokainenhan voi puhua yleisyydestä vain omalta kohdaltaan.


      • Anonyymi
        pyh ja pah kirjoitti:

        Seksi loppuis siihen, jos kumppani alkais puhua sormetuksesta, ei ihme että nykyajan nuoret on ihan pihalla kaikesta kun käyttävät kahden ihmisen kauneimmista asioista tuollaisia termejä... sitä paitsi aloittaja nyt tuskin edes on nainen, tai jos onkin niin eipä kovin älykkäältä vaikuta kaveripiireineen, jokainenhan voi puhua yleisyydestä vain omalta kohdaltaan.

        Heh...näin miehenä kun aloituksen luin niin tuli heti mieleen että aloittaja on mies.


    • Ennen oli paremmin..

      Tulikin mieleen kun nuorempana ekan tyttöihastuksen kanssa tutustuttiin toistemme anatomiaan, niin hän niin ihanasti kysyi saisiko suudella mua "sinne".Eikä kyllä kukaan muukaan ole koskaan käyttänyt sanamuotoja "sormettaminen", "nuolla" kun yhdessä on puuhat alkamassa.

    • semmostasemmost

      1. suuseksi (20%)
      2. sormetus ( 70%)
      3. tribbing (0%)
      4. seksivälineet (10%) (seksivälineistä vain harvat)

    • 13+13

      Sormetus todellakin kuulostaa erittäin epäeroottiselta eikä todellakaan sanana herätä kiinnostusta pätkääkään. En tosin keksi sille mitään muutakaan nimitystä.

      Oma "toivelista":
      -sormetus 40%
      -tribbailu 40%
      -suuseksi 10%
      -välineet 10%

      Ja mikä tuntuu olevan seksikkumppaneiden mielessä:
      -suuseksi 80%
      -sormetus10%
      -tribbing 0-10%

    • just joo ihan

      Idea kyselyyn lähti siitä, että siihen mitään ideaa tarvita, äijät ovat aina ja ikuisesti olleet sairaalloisuuteen asti kiinnostuneita asioista joihin heillä ei ole pääsyä, eli naisten väliseen seksuaaliseen kanssakäymiseen.
      Vai oikein oikeata tilastoa ettei tarvitse väitellä, on sullakin väittelyn aiheet, jos nimittäin lesbo olet, mitä nyt suuresti epäilen.

    • Tulipasihqustituntej

      33 100 tunnista :
      - 20 tuntia suulla
      - 5 000 tuntia itekseen
      - 10 000 tuntia leiluilla yhdessä tms.
      - 500 tuntia partnedin tyydytystä
      - 17 580 tuntia kehoin , sormin kaikenlaiset yhdistelmät yms.

    • hdshngödsbödsbösdmb

      anteeks vaan, mitä on tribbing?

      • 10+4

        semmosta kihnutusta..
        hinkkaat ittees vaikkapa kumppanin reittä vasten :) makaatte siis vaikka kyljellään vastakkain, ja toinen koukistaa päällimmäisen jalkansa ja painaa sen sun klittaa vasten.
        siinä voi olla ihanasti lähekkäin ja suudella, siinä mä ainakin saan helpoiten :)


    • äly hoi...

      Mahtavaa että ap keksi tän tilaston tekemisen. Nyt sit saadaan luotettavasti tiastoitua koko Suomen lesbojen seksikäyttäytyminen. Tuleekohan tää tilasto käyttöön johonkin seksuaalipoliittiseen selontekoon kun tästä tuntuu tulevan hyvinkin kattava. Vastaajiakin on jo tosi monta. Heeeheeeheee.

      • 17+18

        Suomi24 -keskustelu tietty kattaa kaikki Suomen lesbot =DDDDDDDDDDDDDDDD


    • seseseseesee

      tribbauksella yleensä tarkoitetaan sukuelinten hinkkailua..

      sormetuksesta tulee mieleen hyväily, mutta kyllä meillä sormilla oikeesti pannaan ihan kunnolla.

      sor sor sormileikki 80%
      lelut 0%
      tribbbb 5%
      suu 15%

    • 18+9

      sormetus 20%
      suu 60%
      tribbaus 5%
      lelut 15%
      suuseksi tuntuu MINUSTA parhaalta niin vastaanottajana kuin antajanakin

    • Tribbing

      Meillä jotakuinkin näin:

      Suu 40%
      Tribbaus 40%
      Sormet 10%
      Lelut 10%

      Itse olen eniten tribbailija, se tuntuu mulle parhaimmalta ja tosiaan saa samalla kokovartalokontaktin sekä suutelumahdollisuuden :)

    • Sormet poikki

      Ai, oon luullud että sormetus on pianonsoiton termi.

    • ah...

      kostuin

    • viittoja

      Ja viittomakieliset sormittaa toisilleen puhuessaan. :)

      • :)

        Juu, ja taitava sormittaja todennäköisesti osaa sen toisenkin hyvin ;)


      • :)

        Viittoja, pakko kysyä että missä päin asut? :)


    • onnellinenlesbo

      lelut 30%
      sormet 30%
      suu 30%
      tribbaus10%

      Meillä näitä kaikkia kylläkin harrastetaan yhden rakastelun aikana. Täytyy tunnustaa, että toi tribbaus on musta kyllä typerää.. itse laitan mieluummin vyödildon ja rakastelemme sillä toisiamme.

    • Ja meillä

      Kolme ensimmäistä tapaa käytössä joka kerta ja jako suht tasan.
      Lelut 0 %.

    • Cyber2

      Suu: 50%
      Strap-on: 40%
      Sormet: 5%
      Tribbing: 5%

      Aloitan ensin suutelemalla ja nuolemalla rakkaani märäksi ja kiihottuneeksi, sitten rakastelen häntä cyberskin strap-onilla ilman rumaa vyötä. (ollaan keksitty muuta mukavampaa ja seksikkäämpää) Meidän seksi on kyllä täydellistä, itse tykkään ihan vaan suulla hyväilystä :))

      mukavaa kevättä kaikille!

    • sex sex more sex

      Suu: 5%
      Lelut: 15%
      sormet: 65%
      Tribbing: 15%

    • Eyon

      Suu80%
      Lelut 0%
      Tribbing20%
      Fisting 20%
      Sormet 20%

      Lelut täysin out.. Suu paras ehdottomasti! Muita sekaisin silloin tällöin vaihtelun vuoksi, ja miltä millionkin tuntuu molemmista.
      Fistaus yllätti se onki aikas mageet.

    • lespo-leena

      Mie ainaski fistaan miun tyttist pyllyyn ja vaadin sitä unelmoimaan et oon mies.

      • Jiiihaaa!

        Kiitos nauruista :D


    • T&G

      Suuseksiä 20%
      pyllyseksiä 20%
      lelut 20%%
      sormipelit 20%
      fistaus 20%

      Tää kuponki on täytetty yhdessä mun ihanan naiseni kanssa:)

    • dingdong

      Suuseksi 90%
      Flip 10%

      Haluaisin esim. että naiseni panisi mua vyödildolla, mutta se ei haluu. Lelut on yksityisiin hetkiin, tiedän että naiseni myös käyttää tyydytykseen dildoa. Yhteisiin hetkiin niitä ei haluta.

      • mumsimamsi

        Mikäs tuo flip on?


    • .............

      Olisko se flip out?
      Liittynee sadoon.

    • -----

      oon hyvin ihmeissäni miten vähän suuseksi kiinnostaa tai miten vähän sitä harrastetaan... mulle se on se ykkönen.. meille.. voisin jopa sanoa että 90pros.

    • Anonyymi

      Naisten välinen yhdyntä dildolla on yks parhaimpia seksiä tapoja :3

      • Anonyymi

        Naisten välisessä seksissä se ei ole yhdyntä


    • Anonyymi

      Minulle suuseksi sekä annettuna että saatuna on parasta. Lähekkäin olo suutelu, huulilla kiihotus ympäri kehoa on muutenkin ihanaa. Sormilla hyväily ja lelut ok. Kehonhinkkaus ei minua tyydytä, toki sitäkin teen jo kumppani toivoo.

    • Anonyymi

      Suuseksi ja sormin hyväily on parasta .. Yleensä hoidan itseni samalla kun annan suuseksiä. Tykkään myös tribata samalla kun hyväilen häntä sormin. Leluja ei käytetä, eikä penetraatiota lainkaan koska kumpikaan ei saa siitä mitään.

    • Anonyymi

      Tuo Tribbing, harraskaakohan sitä hetero parit keskenään?

    • Anonyymi

      En ole ikinä saanut suuseksiä.
      Jostain syystä mulla on ollut vain sellaisia naisystäviä, joille käy vain tribbing ja sormien käytössä ovat yhtä huonoja kuin miehet. Lelutkaan ei käy heille. Itse tykkäisin kokeilla kaikkea ja esim sormi pepussa tuntuu hyvältä, mutta ei.

      Jotenkin toivoisin että minäkin saisin edes kerran elämässä taivaallista seksiä, mutta alan jo luopua toivosta kun ikää on 40 . Oon aika naisellinen ja sekin voi vaikuttaa että monet kuvittelee että oisin hetero, lyhyessä tukassa sain enemmän naisia kuin pitkässä mutta en halua leikata hiuksia lyhyiksi :(

      • Anonyymi

        Lupaudun antamaan sinulle taivaallista seksiä, jos haluat


    • Anonyymi

      Seksivideoissa kaikkein kauneinta kun kaksi lesboa rakastelee hitaasti nauttien, sensuellisti.

      Siitä minä tykkään näin miehenä.
      Olette kauniita lesbot!

      • Anonyymi

        Todellisuudessa moni lesbo ei ole kovin kaunis.


    • Anonyymi

      Dildoilla jyystetään kun tekee niin pirusti miestä mieli.Nykyään vaan jos haluat uraa tehdä ja olla uskottava pitää vetää lesbon roolia.

      • Anonyymi

        Mikään ei ole niin säälittävää kuin mustasukkainen, katkera ja kateellinen lesbo, joka ei uskalla aukaista suutaan kuin vain suomi24-palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole niin säälittävää kuin mustasukkainen, katkera ja kateellinen lesbo, joka ei uskalla aukaista suutaan kuin vain suomi24-palstalla.

        no lesbo ei tuollaista kommentoisi ellei huonolla läpällä.


    • Anonyymi

      Mitä sinä pervo Persu nyt tuollaisia kyselet.

    • Anonyymi

      ”…oikeaa tilastoa ja näkökantaa laajemmalta otannalta… ”
      🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4604
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2294
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1710
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1462
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      309
      1399
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1131
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      985
    Aihe