1 Minkä rotuisen kanin omistat?
2 Minkä rotuisen kanin haluaisit? miksi juuri se?
Kanirodut täältä http://kaniyhdistys.com/rodut.htm
tai täältä listattuna http://kaniwiki.wikispaces.com/Kanirodut
Gallup: kaneista roduista
19
82
Vastaukset
- Hermanni<3
1. Hermeliinin
2. Kääpiölupan, sillä en ole koskaan omistanut luppakorvaista kania, haluaisin kuitenkin pienemmän lupan, kääpiöluppa tuntuisi sopivalta. - pupuset0
1. Risteytyksen, jossa on hermeliiniä plus leijonanharjasta
2. Hermeliinin, koska ovat niin pieniä - ååkkegnu
1. Risteytyksen
2. Belgianjänisristeytyksen, en tahdo puhdasrotuista - Boxex
1. Leijonaharjas
2. Kääpiöjänis, haluan energisen ja pienen kanin- jejjjinvh
1. Leijonaharjas Paavo ja risteytys tan kääpiöluppa Ada.
2.Kääpiöjänis,tan tai joku iso
- Puput
1. Venäläinen Rilli, kääpiölupat Kummitus ja Aave, risteytykset Gabriel, Dobby ja Jalmari
2. Ranskanlupan tai belgianjätin, kokoa kanilla pitää olla - yarsp
1. Kääpiöjäniksiä - tyylikkäitä ja pieniä pippuripupuja :)
-> http://www.petsie.fi/kanit/kääpiöjänis/
2. Muhkea suurihopea, jänismäisin kanirotu belgianjänis, villinvärinen suuri Uudenseelanninpunainen.. siinäpä näitä mielitiettyjä :) - ÅVe
1. Kääpiölupan omistan
2. Kääpiöluppa oli aina haaveena ja myös Leijonaharjas kani (: - HEBUL11NU
1.Omistan tan-kääpiölupan ja leijonaharja,tan ,hermeliinin.
2.Puhdas tan tai perhoskani :3 1 . risteytyskani jossa on luppakorvakania ja leijonanharjasta
2. luppakani on niiiin söpö- Tietoa.kaneista
1.
Belgianjättejä 3
Ranskanluppa1
Hollantilais rieteytys 1
Risteytyksiä - Laku&Ossi
1. Tan & Tan, tyttö ja leikattu poika.
2. Tan & Tan, tuo kummasti haastetta elämään kun kaverit vapaana asunnossa 24/7. 1. madagaskar kääpiöluppauros, sinisoopeli white kääpiöjänisuros, keltamusta japanilainen risteytysuros, lux perhonen risteytysnaaras, musta viittakuvio risteytysnaaras(2kpl)
2. Noi kääpiöjänikset on kivoja, värinä niin musta, venäläinen, japanilainen, en ees tiiä onko noit japanilaisia jäniksiä :D- tannaristahaaveileva
Milainen tuo Tan on lemmikkinä?
- WLüver
1. Omistan kääpiölupan :) Omistan maailman ihanimman kanin
- WLüver
1. Mulla on kääpiöluppa :) Omistan maailman ihanimman kanin
- Ksive
Kirsulii japanilaiskuvioisia kääpiöjäniksiä ei taida olla.
- Ppaprika90
Ylöös :)
- jellonapupu
1 Minkä rotuisen kanin omistat?
Leijonanharjaksia, risteytyksiä ja kääpiöluppa
2 Minkä rotuisen kanin haluaisit? miksi juuri se?
Kääpiöluppaan olen tykästynyt ja voisin niitä mielelläni ottaa lisääkin. :) Haaveissa on tulevaisuudessa myös muutama ranskanluppa, kunhan tilaa saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788