Kuulin todella erityisen kovasti luotettavalta taholta, että Putin on kaikessa hiljaisuudessa kehittänyt uuden viisumikäytännön Venäjälle. Laki astuu voimaan heti, kun Putin nousee presidentiksi.
Suurimmat muutokset koskevat hintaa ja voimassaoloaikaa. Viisumin hinta putoaa 42 euroon ja on voimassa toistaiseksi. Ainoa miinuspuoli on, että kyseessä on ns. "rajoitettu viisumi". Eli viisumilla pääsee maahan, mutta ei maasta pois.
Muutosten taustalla on Venäjän huoli verotulojen pienentymisestä. Yrityksistä huolimatta venäläiset eivät suostu maksamaan verojaan, joten Putin viisaudessaan rupeaa asuttamaan Venäjää suomalaisilla. Suomalaisethan tunnetusti maksavat veronsa kitisemättä. Olkoon ne sitten mitä veroja tahansa.
Viisumikäytäntö muuttuu
Kremlistä kuultua
4
354
Vastaukset
- Kontrajev
..
Et ole kuullut keneltäkään tällaista.
Eivätkä viisumikäytännöt ole muuttumassa.
Turhaa valehteluasi tuo.
Mitä se tointaa. Mieti ajankäyttösi uusiksi.
... - ???
Mistä näitä v*tun idiootteja oikein sikiää, jotka aloittelee näitä toinen toistaan turhempia ja typerämpiä viestiketjuja?!
- 200==D
Samasta paikasta kuin ne, jotka viitsivät vastailla typeryyksiin!
Vaiettaisiin ne aloitukset kuoliaaksi... - duomi24 seriffi
ilmoitelkaa asiattomista viesteistä ylläpidolle. Jospa joskus tuo/nuo pellet saadaan kuriin. riippuen miten ylläpito noihin suhtautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057