Kolmeks viikoks ollaan kaverin kanssa menossa Losiin kesällä, ja hotelli löytyis luultavasti Koreatownin tuntumasta lähempänä Downtownia. Ei ollut se ykkösvalinta, mutta sais kohtuuhinnalla huoneen. Onko kokemuksia siellä asumisesta? Muita vinkkejä matkailuun? Autoa ei varmaankaan vuokrata joten julkisilla pitäis pärjätä.
Koreatown
LAkoreatown
2
255
Vastaukset
- 9
Hahaaahaa!
- Kim Chi
No ei se pahin mahdollinen ole, mutta en itse välttämättä iltaisin tallustelisi alueella. Aikanaan opiskelijabudjetilla asuin Days Innissä Koreatownissa (nyk. Shelter):
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g32655-d1457221-Reviews-Shelter_Hotels_Los_Angeles-Los_Angeles_California.html
alueella siis paljon Korealaista asutusta, rafloja (erinomaista safkaa muuten) jne.
Auto on kyllä omasta mielestäni ehdoton apuväline ja vieläpä suht halpa vuokrata jenkeissä mutta jos tilanne ei sitä salli niin ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146