Olen menossa naimisiin Kyproksella siellä asuvan kumppanini kanssa ja kyselisin , onko muilla tästä kokemusta?
Missä (siviili)vihkiminen tapahtuu ja kuka meidät vihkii? Mitä papereita tarvitsen Suomesta? Ainakin esteettömystodistus, mutta onko muita? Ja millä kielellä ne pitää olla? Kehen minuun pitää olla yhteydessä siellä päässä? Onko viikko riittävä aika tehdä tämä avioliittosopimus, koska emme kuitenkaan aijo viettää häitä.
Olen yrittänyt etsiä tietoa netistä, mutta jotenkin hirmu vaikeaa ja nyt olen ihan sekaisin kaiken kanssa.
Kokemuksia ja apua kaivataan! Kiitos!
Naimisiin Kyproksella
bring_g
1
407
Vastaukset 1
- -.--,-,.,-,-
Mene lueskelemaan keskusteluja monikuluuriset suhteet palstalta. Siellä on muutamsta muusta maasta samantyyppistä keskustelua mut eiköhän nuo samat todistukset toimiteta maahan kun maahan ja voithan aina kysellä tarkennuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680