Löytyykö täältä muita naisia joitten miehet vankilassa? Oma mieheni lähti muutamaks vuodeksi istumaan =( Olisi kiva saada samassa tilanteissa olevia juttukavereita.
Vankilalesket
3
171
Vastaukset
- vankilaleskinen
Moi
Mun mies lähti myös viime marraskuussa pariksi vuodeksi vankilaan ja vaikeaa on ollut. Jos haluat juttukaveria, niin mulle tekis ainakin hyvää puhua, voisitko laittaa sun sähköpostiosoitteen? - Löytyy niitä.
Täältä löytyy muitakin linnaleskiä:
www.porttivapauteen.fi - pedro2031
Jotta ei turhaan tule tehtyä uutta ketjua niin tässä olis yks kundi 46-vee jonka mies on istumassa kakkua ja ryssi niin ei päässyt avotaloon eikä varmaan pääse 6kk. Etsin hellää seuraa 30-33-vee miehistä. Ulkonäöllä ei väliä - olen kaikkiruokainen ;) paitsi että sun pitää olla lihaksikas eikä sulla saa olla vartijavatsaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211330
- 113981
- 17799
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus294753- 42700
- 59627
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on229555- 61553
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38535- 37527