Olin Venetsin ja Toscanan matkalla jonka NaturaMet järjästi, meitä on varmaan paljonkin jotka olemme saaneet nauttia näistä ihanista matkoista.
Tänään posti toi taas uuden kutsun Gardajärvelle , ihanaa että taas pääsemme matkalle.
Venetsia ja Toscanan matkat nähty
5
557
Vastaukset
Minä myös ollut Naturamedin matkalla Toscanassa. Hyvä reissu oli ja nyt tuli kutsu Gardajärven matkalle. Täytyy heti laittaa tilaus postiin.
- satunnainen matkaili
Olisko sulla yhtään enempää kokemuksellista kerrottavaa, vai mainosmielessäkö ketjun aloitit?
Kuis pal oli rasva-tuubi-ym-mainostuokioita päivittäin tai matkan aikana kuunneltava...?
Ei muuten, mutt jotta osaisin vaimoani varoittaa Sillä minun Toscanan matkalla ei ainakaan kerrottu mitään noista Naturamedin tuotteista. Olin yllättynyt siitä, olin siis valmistautunut jonkinlaiseen tuote-esittelyyn. Mutta ei siellä mitään sellaista myyty, se matkatoimisto myi niitä retkipaketteja eikä muuta.
- satunnainen matkaili
Tämä mainosketju myös sinne Gardajärvi-ketjuun! Tää on Venetsianmatkaajille osoitettu/tarkoitettu keskustelualue.
- turismo
Sain juuri kutsun NaturaMedin Espanjan matkalle. Onko muita joille kutsu tullut? Onko nämä oikeasti "ilmaisia" matkoja? Vähän epäilyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808266
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264478- 504068
- 513295
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262516- 312099
- 291996
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381973