Muistaako kukaan tämän vuoden alussa olleen Norppa puheaikatarjouksen. Ostin Saunalahdelta puhelimen ja siihen uuden liittymän johon kuului puheaikaa( en tarkaan muista miten paljon, mutta 24 kk aikana oli jotain 100 euron luokkaa. Sopimus 24 kk ja puheaikaa joka kuukaudelle.
Nyt Saunalahdelta sanotaan , ettei sellaista tarjousta olekkaan ollut.
norppa+
5
654
Vastaukset
- EK
Mulla on sellainen tarjousliittymä ilman puhelinta. Sopimus sulkeutuu laskutuskauden päättyessä 30.11.2013. Kyllä mulle on joka laskussa otettu huomioon puheaikaetu. Käy katsomassa Oma Saunalahti -palvelusta. Sieltä minäkin omani katsoin. Tunnukset olet saanut kirjeessä joka on tullut kotiin kun tilasit ko. liittymän.
- morokolli
Emmä muista tollasta Norppa yhteydessä, ainoastaan ne euron viikonloput tjsp mutta ne olis pakottanut ottamaan 24 kk:n sopparin. Tosin ei n. 60 senttiä kuussa ole paljoa vaikka vaihtaiskin operaattoria mutta ajatuskin jo pakkosopimuksesta on vastoin luontoa. Voi silti olla, että tollanen tarjous olis ollutkin mutta kierrän moiset kaukaa. Ensinnäkin pitää soittaa tietty määrä jotta sen muutaman euron alennuksen saa joka kuukausi ja joskus en tartte puhelinta pariin viikkoon skypettämisen vuoksi.
- en oikein muista
Minulla on joku Norppa liittymä. Laskussa hyvitetään puheaikaa ja tekstiviestejä. Minulla on siinä alle euron päivät ja olen käsittänyt, että niistä ei hyvitystä tule. Vain niistä, jotka jää alle euron. En ole ihan varma, mutta on sen verran pientä tuo hyvitys, että näin kuvittelen sen olevan. Tarkistin asian oma.saunalahdesta. Puheaikahyvitys oli 0,89 euroa maaliskuussa. Se tekstiviestihyvitys olikin siitä, kun olen lähettänyt tekstiviestejä oma.saunalahden kautta. Tuota en ole edes tiennyt. Minulla on liittymiini yhteensä 80 ilmaista tekstiviestiä oma.saunalahden kautta. Ei muissa laskuissa tuota viestijuttua ole. Olisi tässä kyseessä hyvitys siitä kun se oma numero ei näkynyt. Mutta kyllä vanhoissa laskuissa oli joku tekstiviestikampanja. Minulla oli neljä liittymää, nyt vain kaksi, joten en muista mitä missäkin oli, eikäpä niin väliä, olivat aika pieniä ne hyvitykset.
- <(-_-)>
50min kk ilmaista puheaikaa 24kk.
- gfcd
50min kaikkiin liittymiin 24kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425546Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k273970Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192354Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2872192Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481441Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611289Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1271109- 35963
- 164846