Maailman nopein kone

2047

Ok tänne voitte pistää super tietokoneista tietoa yksi nopea kone on Kiinasta :) Made in China :)

China's supercomputer is currently the world's fastest: it can run at a sustained 2.5 petaflops (a petaflop is a thousand trillion floating point operations per second) thanks to its 186,368 cores and 229,376GB of RAM.

Suoraan kopioin. Ei jaksanut alkaa suomentaa, mutta kyllä purukka Englanti ossaa vai mit? ;)
Mutta asiaan, Uskomattomaton 229,376 Gigatavun muisti!!
http://www.techradar.com/news/computing/the-10-fastest-computers-in-the-world-941548 täältä katoin.
Jos löydatte/tiedätte jotain hyviä koneita niin ihan vapaasti komentoimaan!

5

114

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10000000000 3D marks

Tolla kiinan ihmeellä irtoaa varmasti ennätys 3D Mark 11.ssa.

• Pasianssi

Pystyyköhän tolla pelata edes pasianssi? :D

• janssi pasi

ei

• Anonyymi00004

Nyt on 2026.. Kiinalla on maailman tehokkain/nopein supercomputer ja rakennettu ihan kokonaan Kiinalaisilla osilla ja prossuilla.

• Kommentoisin vain sen verran, että kiinalaiset ovat kovia valehtelemaan. Enpä muutoinkaan luottaisi minkään valmistajan julkaisemiin suorituskykytietoihin, joita ei olla todennettu puolueettomissa ja riippumattomissa testeissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1063
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1020
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      811
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      725
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe