Otsikko kertoo kaiken. Itse olen mieltänyt Niilan enemmän tytön nimeksi, ja Niilon vastaavaksi pojan nimeksi. Väestörekisteri kuitenki kertoo, että poikia on kastettu Niilaksi n. 500 kappaletta, kun taas tyttöjä 25! Yllätyin. Kertokaa, olenko ainut, jolla on ollut tällainen harhakuva? :O
Niila - tyttö vai poika?
10
2012
Vastaukset
- etoleainut
Et ole ainut! Minäkin mieltäisin Niilan kyllä tytöksi... Niilo ja Niila, muistan, kuinka ystäväni kertoi haluavansa ne tulevien lapsensä (tytön ja pojan) nimiksi. Siitä se kai sitten lähti .... kun en ole sen koommin koskaan tavannut ketään Niila-nimistä:o siis kai aika harvinainen ...
- Voi Haloo!!!
Vain jälkijättöinen kastaa tyttärensä Niilaksi!!!
- hfldsjfls
Niila on lappilainen nimi. Ei tulisi mieleenikään luulla sitä tytönnimeksi.
- MillaMariiii
En todellakaan voisi kuvitella tytön nimeksi, enkä antaa omalle tytölle!
Ainakin ainoat minun tuntemani Niilat ovat miehiä, ja juu, lappilainen nimi on. Tai ainakin tuntemani Niila-nimiset ovat kaikki saamelaistaustaisia, vaikka täällä etelässä asuvatkin.
Ja jos nyt tuolla a-pääte naisilla ja o-pääte miehillä periaatteella vain mennään, niin tuolla perusteella Pekkakin olisi naisen nimi, ja vastaava nimi miehillä Pekko, ja kaikkihan sen tietävät, ettei tämä pidä paikkaansa...
Voihan se tietysti olla, että jos ei omaa laaja-alaista nimien tuntemusta niin saattaa olla vaikea erottaa miesten nimiä naisten nimistä... - !!
Niila on pojan nimi.
- Korintti23467
Se voi olla kumman vaan nimi tunnen tytön nimeltä Niila
- &&
Niini on tytön nimi.
- hööhööik
Niila olisi niin kaunis nimi! ...Tytölle.
Ja kun aina olen mieltänyt sen tytön nimeksi, en voi antaa kummallekaan. Pojalle en siksi, koska itse miellän kuitenkin aina tytön nimeksi, ja sitten taas en halua että tytärtäni luullaan pojaksi nimen perusteella. :( - asdfghjk______
Tunnen Niila nimisen pojan... Mielestäni silti enemmän tytön nimi.
- Niila-81
Minä ainakin tapasin vähän aikaa sitten miehen nimeltä Niila ja käsittääkseni Nila oli myös hänen isoisänsä nimi. Ilmeisesti Niila on Lapissa poikien/miesten nimi, vähän samanlainen nimi kuin Niilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770