Tyttö etsii poikaystävää :)

Tyty 15v.

Kuopiosta 15v tyttö olen :) Poikaystävää täältäpäin :)

12

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25723

      En taida olla kovin sopiva sillä olen jo 19v, Kuopiosta kuitenkin. Lähinnä kavereita olen etsimässä sillä olisi ehkä pelottavaakin seurustella... Tiedä sitten mikä on todellisuus :)

      • Tyty 15.

        Ens siis itsekkään ajatellut heti alkaa seurustella :D siis ensin tietenkin kavereiksi ja siitä sitten minne tie johtaa :))


    • Jeps...

      No jos vaikka kertosit itsestäs lisää ja katotaan sitten onko mitään yhteistä :) Viestiä voi laittaa [email protected]

    • jokupoikaaaa
    • roxeeh

      hei kaikki olen 13 vuotias tyttö täältä liedosta ja etsin poika ystävää nimeni on rosa ja olen poikaystävää vailla

      • Interesting2013

        ootko vieläkin poikaystävää vailla rosa?? ;);)


    • <3 <3

      rosa anna fb

      • pahvikala

        tyty 15 v anna fb


    • savolaene

      ikää olis 16v mutta en asu kuopiossa :( savossa kumminki

    • Elina 12.v

      olen 12.v tytsy joka ettii12-13.v poikkista saisit olla huumorin tajuinen ja harrastan jalka palloa ja ratsastusta rakastan ajaa mönkiällä ja asun pöytyällä ei tarvii asuu lähellä vaan voi asuu vähän kauempaa

    • tajdrummer

      moi :)
      täällä on 98' syntyny hevari poika espoosta ja etin sellasta lyhyttä saman ikästä hevari tyttöä :) ite oon aika lyhyt sellanen 165 cm. Harrastan tosi paljon musiikkii ja valokuvaan aina sillon tällön. jos mun pukeutumisesta on kiinnostunu nii se on maiharit ja kamohousut. ei niinkään "normaali" tyyli. oon tunteiltani aika herkkä ja musiikilla on esim aika iso valta mun tunteisiin. eli jos oot sinkku hevari tyttö espoon alueelta ja oot ettimässä seuraa nii tässä olis yks hyyppä juttu kaveriks :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe