Suora kopio Iltalehdestä:
"Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen.
Mitä tulospalkkioihin palaaminen käytännössä tarkoittaa? Esimerkiksi Ylen toimitusjohtajan osalta vuosittaisen tulospalkkion maksimi on enintään 15 % toimitusjohtajan kiinteästä vuosipalkasta.
Apunen on aiemmin vahvistanut Iltalehdelle, että uuden toimitusjohtajan kuukausipalkka on 26 000 euroa. Marit af Björkestenin vuositulot lienevät siis reilut 312 000 euroa, josta maksimibonus 15 prosenttia tästä summasta laskettuna olisi noin 47 000 euroa."
YLE SÄÄSTÄÄ!!!!!!!!
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
77
1038
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä peli ei vetele. Nyt joukkovoimalla vastustamaan tätä röyhkeyttä.
- Anonyymi
Älkää nyt! Täytyyhän suomenruotsalaisen johdon säilyttää elintasonsa!
- Anonyymi
Ei niitä pelkästään johtoportaalle olisi tarkoitus maksaa, vaan ihan kaikille työntekijöille. Miltäköhän irtisanoituista mahtaa tuntua. Ylehän ajoi esimerkiksi maakunnallisen toiminnan alas sillä perustesteella, että leikkauksia piti tehdä.
Ylen työntekijät myös itse ovat jo protestoineet näitä tulospalkkoja vastaan. - Anonyymi
YLE on kuitenkin julkinen yhtiö ja tietoa on saatavana. Miten MTV tai Nelonen jakavat rahaa? Kyllä sielläkin varmaan palkitaan henkilökuntaa.
- Anonyymi
MTV ja Nelonen eivät saa kansalaisten verorahoja joilla mällätä.
- Anonyymi
MTV ja Nelonen eivät saa kansalaisten verorahoja joilla mällätä.
- Anonyymi
MTV ja Nelonen eivät saa kansalaisten verorahoja.
- Anonyymi
Yksityinen firma saa jakaa rahojaan miten huvittaa, mutta ei silloin jos saa valtion tukiaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MTV ja Nelonen eivät saa kansalaisten verorahoja.
MTV kylläkin SAA kansalaisten verorahoja koska Maikkaria tuetaan valtion taholta! Nelosesta en tiedä.
- Anonyymi
Ei valtion palkkalistoilla oleva työntekijä asemasta riippumatta tarvitse bonuksia. Hyvin pian ollaan tilanteessa, jossa naamavärkki ja ruskeakielisyys on ehto palkitsemiseen. Transparentti ja tasa-arvoinen palkkaus on perusasia, jos ja kun kansa sen maksaa.
- Anonyymi
Bonukset tyhjästä, työntekijöitä pellolle, säästyneet rahat johdon bonuksiin. Meno kuin pahimmassa banaani valtiossa. Tekis mieli sanoo ruma sana.
- Anonyymi
Sen pää johtajan palkka pitää antaa suoraan Suomen köyhille kyllä noilla suomenruotsalaiaisilla on rahhhooo muutenkin
- Anonyymi
Eivät laita kaikkia pellolle. Sinfoniaorkesterin suojatyöpaikkalaiset jätetään kaiken saneerauksen ulkopuolelle. Tekis kanssa mieli sanoa ruma sana.
- Anonyymi
Pakkoveroilla pyörivä yritys maksaa bonuksia johtajille ja muillekin työntekijöille. Vitsi, millä perusteella bonukset tällöin ansaitaan
- Anonyymi
2027 nähdään mielenkiintoinen episodi, kun Yleisradio irtisanoo porukkaa ja maksaa kuitenkin samaan aikaan koko henkilökunnalle tulospalkkaa.
- Anonyymi
Olishan siellä täysin ylimääräisiä toimintoja irtisanottaviksi kun eivät varsinaisesti kuulu ylen toimintaan, vaikka siirrettäväksi kokonaan muualle. Noin sata suojatyöpaikkaa katoaisi samalla. Vain tv-ohjelmat ja radio-ohjelmat pitäisi jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan siellä täysin ylimääräisiä toimintoja irtisanottaviksi kun eivät varsinaisesti kuulu ylen toimintaan, vaikka siirrettäväksi kokonaan muualle. Noin sata suojatyöpaikkaa katoaisi samalla. Vain tv-ohjelmat ja radio-ohjelmat pitäisi jättää.
Radion sinfoniaorkesteri ensimmäiseksi muualle. Mitään suojatyöpaikkoja ei tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radion sinfoniaorkesteri ensimmäiseksi muualle. Mitään suojatyöpaikkoja ei tarvita.
JA TAAS tämä s**tanan RSOn haukkuja tuli linjoille! RSO EI OLE SUOJATYÖPAIKKA KOSKA SINNE PÄÄSEE TÖIHIN VAIN LAHJAKKAAT JOITA TE PERSUT ETTE OLE!!
- Anonyymi
Yle johtajien SILMITÖN AHNEUS taas päällänsä
- Anonyymi
Otsikko on harhaanjohtava. Ylen johdolle maksettavat bonukset on ihan lain mukaisia, mutta Yle palauttaa tulospalkkauksen koko henkilökunnalle samalla kun väkeä irtisanotaan. Eli monet irtisanomiset olisi voitu välttää näillä rahoilla mitä nyt henkilökunnalle siellä ollaan maksamassa,
- Anonyymi
Vaikka lain mukaisia, niin näyttää ikävältä. Miksi johtaja saa palkkion näin lyhyen ajan ollut vasta siinä hommassa. Ja muutenkin nämä bonukset ovat järjettömiä.Ylen pomon palkka on isompi kuin pääministerin, kumman työ tärkeämpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka lain mukaisia, niin näyttää ikävältä. Miksi johtaja saa palkkion näin lyhyen ajan ollut vasta siinä hommassa. Ja muutenkin nämä bonukset ovat järjettömiä.Ylen pomon palkka on isompi kuin pääministerin, kumman työ tärkeämpi?
Pitää fröökynän saada ölypslkka vaikka tekeminen on nolla luokkaa. Alaiset siellä työt tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää fröökynän saada ölypslkka vaikka tekeminen on nolla luokkaa. Alaiset siellä työt tekee.
Kyllä yhteiskunnan elättien palkat ovat riittävät ilman bonuksiakin kun tämä porukka ei saa muuta kuin veronmaksajille kuluja aikaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yhteiskunnan elättien palkat ovat riittävät ilman bonuksiakin kun tämä porukka ei saa muuta kuin veronmaksajille kuluja aikaiseksi.
Jos ylen bonusohjelma perustuu yhtiön toiminnan tehokkuuteen, bonukset pitää hyödyttää ylen pakkoveron maksajia, eli alentaa yleveroa aina seuraavalle vuodelle. Tämä ylen bonusohjelma on täysin vailla järkeä maksajaa kohtaan näin toteutettuna
- Anonyymi
Miten yle tekee tulosta, kun ylelle maksetaan ns pakkoveroa n 600 000 000 euroa per vuosi
- Anonyymi
Törkeää Yle! Huom. En ole persu.
- Anonyymi
Miksei sivu päivity? Nolla vastausta näyttää.
- Anonyymi
Johtuu varmaan siitä että kukaan ei tarvitse eikä kaipaa YLE:ä. Se vaan sattuu olemaan lakisääteinen paha. Tosin luulis vähän veronmaksajia kiinnostavan mihin rahat menee, mutta ei. Näköjään veroja voidaan kiristää lisää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä että kukaan ei tarvitse eikä kaipaa YLE:ä. Se vaan sattuu olemaan lakisääteinen paha. Tosin luulis vähän veronmaksajia kiinnostavan mihin rahat menee, mutta ei. Näköjään veroja voidaan kiristää lisää !
Kyllä Yleä tarvitsee ja kaipaa monikin, vain typerät junttipersut voi ajatella niin ettei sitä kukaan kaipaa tai tarvitse!!
- Anonyymi
Ylellä on liika rahaa , ne on pimittäneet jonnnekin jotenkin veroista saamistaan rahoista. Yleen on pian saatava tarkastus tileistä, rahoista ja rahojen mäöristä ja miten raha kuluu vuosi ja kuukausitasolla. Joten tarkastusryhmä verohallinnosta paikanpäälle.
- Anonyymi
MTV:n ja Nelosen pitää elää tekemisillään, YLE voi toimia miten huvittaa, (vero)rahat tulee joka tapauksessa.
- Anonyymi
Hieno homma
- Anonyymi
Veronmaksajien rahoilla mällää tällä hetkellä kaikki julkisella puolella. Veroista kerättävistä rahoista perkele 26 000 palkka, työstä jonka pystyy hoitamaa jokainen idiootti? Ei minkäänlaista vastuuta, jokunen ihminen välillä pihalle ja kaikki näyttää hyvältä.
- Anonyymi
Maksulliseksi koko paska ja palkat sen mukaan. Ja sen veron voi lopettaa välittömästi.
- Anonyymi
Ei mitään maksullisuuksia, Ylen tehtävänä on näkyä kaikille, myös niille joilla ei ole varaa!
- Anonyymi
Ei voi olla totta!
- Anonyymi
Ruotsin ihanuutta tunkee joka Ylen kanavalla, ei vain vitosella.
Radion puolella ylessä saa suomalaisuutta ja Suomea haukkua, panetella ja vähätellä mielin määrin.
Stillerkin saa kiittää 96000 kaatunutta suomalaismiestä siitä että saa vapaassa maassa kaataa suomalaisten päälle sydämmen kyllyydestä ihan mitä vaan paskaa, sen ruotsinmielinen Yle mahdollistaa. - Anonyymi
Ylellä olla vihaisia tälle BBC.lle,kun meni muuttamaan Trumpin puheita. Bonukset saatava nyt, ennenkuin on liian myöhäistä.
- Anonyymi
Siellä on persujen Juvonenkin Ylessä kokousrahaa kahmimassa. Persut eivät todellakaan jää hännille ahneudessa, se on nähty.
- Anonyymi
Kertokaa mihin ihmeeseen tätä YLE:ä, muuhun kuin veronmaksajille kalliiden suojatyöpaikkojen ylläpitoon, Suomen kansalainen tarvitsee ? Itse en ole tarvinnut tähän päivään mennessä (pian 70 v) enkä pidä itseäni kovinkaan paljoa normaalista ihmisestä poikkeavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa mihin ihmeeseen tätä YLE:ä, muuhun kuin veronmaksajille kalliiden suojatyöpaikkojen ylläpitoon, Suomen kansalainen tarvitsee ? Itse en ole tarvinnut tähän päivään mennessä (pian 70 v) enkä pidä itseäni kovinkaan paljoa normaalista ihmisestä poikkeavana.
Suomen kansalainen tarvitsee Yleä mm. Maikkarin paskan vaihtoehdoksi! Yle on ainut ilmaiskanava jolta tulee sentään katsottavaakin ohjelmaa!
Ja mitä tulee poikkeavuuksiin niin olet kyllä normaalista poikkeava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kansalainen tarvitsee Yleä mm. Maikkarin paskan vaihtoehdoksi! Yle on ainut ilmaiskanava jolta tulee sentään katsottavaakin ohjelmaa!
Ja mitä tulee poikkeavuuksiin niin olet kyllä normaalista poikkeava.Olet kenties oikeassa siinä että olen normaalista poikkeava koska haluan vastinetta rahoilleni ja en halua kustantaa semmoista asiaa jota en tarvitse ja jonka voin itse pienellä vaivalla hankkia jopa paljon paremmilla tuloksilla kuin YLE antaa. Ne jotka ajattelevat toisin voivat aivan hyvin kustantaa YLE:n ja kaikki OK. Koulutus, terveydenhuolto ja muut yhteiskunnan tuottamat palvelut joita ihminen oikeasti tarvitsee ovat asia erikseen. Mutta niissäkin pitää raja olla sillä ilmaisen rahan kärkkyjiä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kenties oikeassa siinä että olen normaalista poikkeava koska haluan vastinetta rahoilleni ja en halua kustantaa semmoista asiaa jota en tarvitse ja jonka voin itse pienellä vaivalla hankkia jopa paljon paremmilla tuloksilla kuin YLE antaa. Ne jotka ajattelevat toisin voivat aivan hyvin kustantaa YLE:n ja kaikki OK. Koulutus, terveydenhuolto ja muut yhteiskunnan tuottamat palvelut joita ihminen oikeasti tarvitsee ovat asia erikseen. Mutta niissäkin pitää raja olla sillä ilmaisen rahan kärkkyjiä riittää.
Nuo mainitsemasi terveydenhuolto jne. on myös asioita joita kaikki ei tarvitse, rikkaat kun käy yksityisellä! Minä en siis pistäisi noita mitenkään tärkeysjärjestykseen, Ylelläkin on oma paikkansa tässä ja sitäkin tarvitaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo mainitsemasi terveydenhuolto jne. on myös asioita joita kaikki ei tarvitse, rikkaat kun käy yksityisellä! Minä en siis pistäisi noita mitenkään tärkeysjärjestykseen, Ylelläkin on oma paikkansa tässä ja sitäkin tarvitaan!
Kyllä minä vaan laitan nuo asiat tärkeysjärjestykseen. Kun synnyt, oletko jo tienannut niin paljon rahaa että voit mennä yksityiselle "ulosvetäjälle" ? Jos et ole, olet jo velkaantunut ennen ala-asteelle menoa ! Kas kun näitä pieniä ihmisiä jostain kumman syystä syntyy semmoisellekin porukalle joilla ei ole mitään mahiksia yksityiselle. Toki tämä on tekijöiden vika jotka pitäisi saattaa oikeuteen tekemisistään mutta meneekö YLE tämän edelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä vaan laitan nuo asiat tärkeysjärjestykseen. Kun synnyt, oletko jo tienannut niin paljon rahaa että voit mennä yksityiselle "ulosvetäjälle" ? Jos et ole, olet jo velkaantunut ennen ala-asteelle menoa ! Kas kun näitä pieniä ihmisiä jostain kumman syystä syntyy semmoisellekin porukalle joilla ei ole mitään mahiksia yksityiselle. Toki tämä on tekijöiden vika jotka pitäisi saattaa oikeuteen tekemisistään mutta meneekö YLE tämän edelle.
Minä taas tykkään että pitää olla valtiollinen yleisradio kuten kaikissa SIVISTYSMAISSA eikä pelkät kaupalliset mediat sitä voi korvata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas tykkään että pitää olla valtiollinen yleisradio kuten kaikissa SIVISTYSMAISSA eikä pelkät kaupalliset mediat sitä voi korvata!
Ainut peruste ylipäätään koko radiotoiminnalle on että mikäli Venäjällä on vielä II maailmasodan aikaisia radiomiinoja niin niiden torjuntaan voi käyttää Säkkijärven polkkaa radiossa soitettuna. Eikä vaadi nykyistä henkilökuntaa saatikaan bonuksia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut peruste ylipäätään koko radiotoiminnalle on että mikäli Venäjällä on vielä II maailmasodan aikaisia radiomiinoja niin niiden torjuntaan voi käyttää Säkkijärven polkkaa radiossa soitettuna. Eikä vaadi nykyistä henkilökuntaa saatikaan bonuksia !
Älyvapaa kommentti sulta! Jälleen kerran!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älyvapaa kommentti sulta! Jälleen kerran!
Mutta totta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä tulee poikkeavuuksiin niin olet kyllä normaalista poikkeava.Hyvin sanottu. Toistuvat mainoskatkot todella ärsyttävät ja kanava vaihtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta totta !
Ei ole totta!
- Anonyymi
Onkohan palkitsemisen kriteerinä onnistunut ohjelmapolitiikka?
- Anonyymi
Maksajalle eli kansalaiselle tulee näyttää tarkat tiedot kenelle maksetaan ja mitä summaa bonuksena. Mehän olemme asiantuntijoita. Mitään sulle-mulle-suhmurointia ei saa olla valtion laitoksessa.
Ihan näin kylmiltään en keksi yhtään kenelle antaisin ylimääräistä. Mutta monta tiedän jotka siirtäisin heti sivuun hommistaan.- Anonyymi
Suuri kulutuserä Radion sinfoniaorkesteri aivan muuhun organisaation poi Yle-veron piiristä sitä rasittamassa. Valtama määrä siinäkin henkilöstöä suojatyöpaikoilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri kulutuserä Radion sinfoniaorkesteri aivan muuhun organisaation poi Yle-veron piiristä sitä rasittamassa. Valtama määrä siinäkin henkilöstöä suojatyöpaikoilla!
LOPETA SE RSON JAHTAAMINEN JA MAALITTAMINEN, SIELLÄ EI OLE SUOJATYÖPAIKKOJA TOISINKUIN TEIDÄN PERSUJEN PUOLUETOIMISTOSSA!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LOPETA SE RSON JAHTAAMINEN JA MAALITTAMINEN, SIELLÄ EI OLE SUOJATYÖPAIKKOJA TOISINKUIN TEIDÄN PERSUJEN PUOLUETOIMISTOSSA!!
Mitä oikeita työpaikkoja siellä muka on; älä naurata ! Yhtä tärkeää kuin kievari ja vaihtohevoset tänä päivänä 30 km:n välein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oikeita työpaikkoja siellä muka on; älä naurata ! Yhtä tärkeää kuin kievari ja vaihtohevoset tänä päivänä 30 km:n välein.
Soittaminen on sun suunsoittoos verrattuna ihan oikeaa työtä!! Ja VAIN LAHJAKKAAT, joihin sinä et kuulu, pääsee soittamaan RSO:hon!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaminen on sun suunsoittoos verrattuna ihan oikeaa työtä!! Ja VAIN LAHJAKKAAT, joihin sinä et kuulu, pääsee soittamaan RSO:hon!!
Mutta mihin NÄITÄ LAHJAKKAITA oikeasti tarvitaan ? Oikeat lahjakkaat luovat uransa muissa kuin yhteiskunnan kustantamissa työpaikoissa. Totuus kirvelee luusereita niinkuin sinuakin. Minä olen itse elantoni tienannut, veroni maksanut ja siihen ei ole tarvittu veronmaksajien rahoja. Kunhan pääset edes siihen niin jatketaanko kun on oikeaa asiaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mihin NÄITÄ LAHJAKKAITA oikeasti tarvitaan ? Oikeat lahjakkaat luovat uransa muissa kuin yhteiskunnan kustantamissa työpaikoissa. Totuus kirvelee luusereita niinkuin sinuakin. Minä olen itse elantoni tienannut, veroni maksanut ja siihen ei ole tarvittu veronmaksajien rahoja. Kunhan pääset edes siihen niin jatketaanko kun on oikeaa asiaa ?
Todella hyvin sanottu. Suojatyöpaikat pois Yle-veroa rasittamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvin sanottu. Suojatyöpaikat pois Yle-veroa rasittamasta.
EDELLEENKÄÄN EI OLE MITÄÄN SUOJATYÖPAIKKOJA RSO:SSA!!! Joten sinä kateelllinen persu voit lopettaa ajojahtisi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EDELLEENKÄÄN EI OLE MITÄÄN SUOJATYÖPAIKKOJA RSO:SSA!!! Joten sinä kateelllinen persu voit lopettaa ajojahtisi!!
Suojatyöpaikkalainen intoitui jopa HUUTAMAAN kun helppo rahantulo verorahoista loppuu. Loisimisen tulee loppua heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojatyöpaikkalainen intoitui jopa HUUTAMAAN kun helppo rahantulo verorahoista loppuu. Loisimisen tulee loppua heti.
En ole suojatyöpaikkalainen vaan huudan koska olet täys tollo joka ei tajua mitään, kuten ette te persut muutenkaan. Sitäpaitsi EDELLEENKÄÄN RSO ei ole mikään suojatyöpaikka! Jos olisi niin kokeile persunretkale mennä sinne töihin, et takuulla pääsisi!!
- Anonyymi
Lopeta persuloinen se paskanjauhanta! Minä en ole sitäpaitsi mikään vihervassari enkä hamppari toisinkuin sinä (sinä siis olet hamppari) enkä ole myöskään RSO:n palkkalistoilla eikä RSO edelleenkään ole suojatyöpaikka, toisinkuin persujen puoluetoimisto! Mene itse oikeisiin töihin, makaat vaan kotona kattoon syljeksien. Minä olen sentään oikeita töitä tehnyt ja nyt työeläkkeellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta persuloinen se paskanjauhanta! Minä en ole sitäpaitsi mikään vihervassari enkä hamppari toisinkuin sinä (sinä siis olet hamppari) enkä ole myöskään RSO:n palkkalistoilla eikä RSO edelleenkään ole suojatyöpaikka, toisinkuin persujen puoluetoimisto! Mene itse oikeisiin töihin, makaat vaan kotona kattoon syljeksien. Minä olen sentään oikeita töitä tehnyt ja nyt työeläkkeellä!
Oletko työurasi aikana hankkinut Suomeen oikeaa rahaa ulkomailta vai oletko leikkinyt hiekkalaatikolla ( yhteiskunnan varoilla tai yksityisen sektorin kustannuksella) ?
- Anonyymi
Kun on itsellä taloudellisesti tiukkaa, niin voi ajatella että sinunkin rahalla elätetään useampaa Radion Sinfoaorkesterin jäsentä monen tuhannen euron kuukausipalkalla. On aika leikata!
- Anonyymi
Kannatetaan! Miksi tuollaiset ylimääräiset kustannuslisät ovatkin jääneet Ylen rasitteeksi? Heidän pitäisi olla itsenäinen yksikkö ja kustannettava itse toimintansa esim. esiintymällä palkkiota vastaan kuten muutkin alan toimijat kuten orkesterit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatetaan! Miksi tuollaiset ylimääräiset kustannuslisät ovatkin jääneet Ylen rasitteeksi? Heidän pitäisi olla itsenäinen yksikkö ja kustannettava itse toimintansa esim. esiintymällä palkkiota vastaan kuten muutkin alan toimijat kuten orkesterit.
Kaikissa sivistysvaltioissa on valtiollisella radio-tv yhtiöllä oma orkesteri jota tuetaan tavalla tai toisella, Suomessa verovaroin, muualla miten kukakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa sivistysvaltioissa on valtiollisella radio-tv yhtiöllä oma orkesteri jota tuetaan tavalla tai toisella, Suomessa verovaroin, muualla miten kukakin!
Laita lista niistä sivistysvaltioista joiden radio-tv-yhtiöillä on oma orkesteri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita lista niistä sivistysvaltioista joiden radio-tv-yhtiöillä on oma orkesteri
Esim. BBC!
- Anonyymi
Verorahat? Joo ja mikä on ylen ohjelmat?? Kaikki uusintoja!! Niin myös muilla kanavilla ja mainosta!!! Vuoroin tulee Remppaa ja muuttoo Veljekset remppa sinkkuillallista Huutokauppa keisaria Vintage ohjelma kaikki poliisisarjat murgovin murhat ynnä muut!! Kyllä jonkun ohjelman voi kattoo kahteenkertaan!! Mutta Huutokauppa keisari kymmeniä kertoja!!!
- Anonyymi
Huutokauppakeisarin ohjelma on neloskanavalla jossa rahoitus toimii mainosrahoin tai omistajan muutoin rahoittamalla. Siellä ei muusikoille ole suojatyöpaikkoja. Kannatta perehtyä asiaan ettei tule puhuneeksi perättömiä hölmöyksiä.
- Anonyymi
EI OLE MITÄÄN SUOJATYÖPAIKKOJA! VAIKKA TURHAA TÄTÄ ON TYPERÄLLE ITSEÄÄNTOISTAVALLE PAPUKAIJAPERSULLE SANOA, Kun et ymmärrä niin et ymmärrä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI OLE MITÄÄN SUOJATYÖPAIKKOJA! VAIKKA TURHAA TÄTÄ ON TYPERÄLLE ITSEÄÄNTOISTAVALLE PAPUKAIJAPERSULLE SANOA, Kun et ymmärrä niin et ymmärrä!!
HUUDA sinä vaan, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Olen sitoutumaton, mutta eihän sitä vihervassari ymmärrä ahneuksissaan kun verovaroista suojatyöpaikka uhkaa mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUUDA sinä vaan, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Olen sitoutumaton, mutta eihän sitä vihervassari ymmärrä ahneuksissaan kun verovaroista suojatyöpaikka uhkaa mennä.
Et sinä mikään sitoutumaton ole, vaan täysin hyvästä musiikista ja taiteesta MITÄÄN ymmärtämätön PERSU! Enkä minä ole mikään vihervassari, olen demari ja ymmärrän hyvän musiikin päälle toisinkuin sinä junttipersu! Enkä minä ole ahne. Eikä RSO EDELLEENKÄÄN ole mikään suojatyöpaikka!!!
- Anonyymi
Tehdään nyt persuloiselle selväksi muutama asia:
1. Minä en ole RSOn palkkalistoilla eikä RSO ole mikään suojatyöpaikka!
2. En ole viherloinen
3. Totuudesta sinä persuloinen et tiedä hevonkukkuakaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään nyt persuloiselle selväksi muutama asia:
1. Minä en ole RSOn palkkalistoilla eikä RSO ole mikään suojatyöpaikka!
2. En ole viherloinen
3. Totuudesta sinä persuloinen et tiedä hevonkukkuakaan!On tiukkaa tämä Ylen henkilöstön palkkalistoilla RSO.n väen metelöinti aiheesta. Kuitenkin YLE joutuu etsimään "ylimääräiset" jotta talous korjautuisi. Minkä henkilöstön osan he itse haluaisivat poistaa?
- Anonyymi
Kyllä joo🤔! Ohjelmat uusintoja niin mikäpäse siinä🤗
- Anonyymi
Aika hassua tuo orkesterihomma. Onhan siitä jonkin verran aikaa kun 100 violins kävi keikkailemassa Suomessa. Kävin konsertissa ja oli sen arvoinen minkä maksoin. Onko RSO ? Wienin filharmonikot kaiketi myös ovat on kerrottu mutta en ole vielä päässyt itse toteamaan. Kai joku tietävämpi kertoo.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot21217793Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5510168Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2466479Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki64390Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman543309Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.633040Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272987"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712787Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972785Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen812302