Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
Tykkäsin rakas
37
2260
Vastaukset
- Anonyymi
Olisipa minullakin vielä tuollainen kumppani. Olen todella kade 10v nuoremmalle minulle.
- Anonyymi
Meinasit ottaa rokuliaikaa?
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Palstasetä eli aapee varmaan kertoopi naiselle etukäteen millon on aika hihkaista ns, mitä moksistinen selkku siihen tuumaa
- Anonyymi
Palstasetä eli aapee varmaan kertoopi naiselle etukäteen millon on aika hihkaista ns, mitä moksistinen selkku siihen tuumaa
- Anonyymi
Tulet sitä saamaan. Lupaan
- Anonyymi
👍🤗
- Anonyymi
🥵
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥵
👍
- Anonyymi
Mitenkäs nautintoa tuotetaan
- Anonyymi
Olemalla omanitsensä siitä se lähtee.
- Anonyymi
Öö mikset kerro hänelle irl jos olette olleet lähikontaktis
- Anonyymi
Kerroin
- Anonyymi
Me ollaan päästy auvan liian vähän nauttimaan toisistamme.
- Anonyymi
mennyt aikamuoto, kertoo mitähän…
- Anonyymi
Me (eräs J ja minä) olemme saanet aivan liian vähän mahdollisuuksia tutkiskella intohimoisina toisiamme lähekkäin.
- Anonyymi
No voi harmi
- AnonyymiUUSI
On suuri harmi😢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi harmi
On suuri harmi😢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On suuri harmi😢
Ja mitähän asialle voisi tehdä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se vielä onnistuu..niinku olen sanonut🤫
- AnonyymiUUSI
Kyllä se onniStuu vielä🤫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se onniStuu vielä🤫
I know 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
I know 🙂
You do?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vielä onnistuu..niinku olen sanonut🤫
Ahaa
- Anonyymi
🍭🍯 osuu
- Anonyymi
Oiihh❤️🤭
- Anonyymi
😢🤔🎶⌛
- Anonyymi
???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
???
Surullinen, ihmetystä herättävä musikaali loppui ja loppu jäi näkemättä? Vai liittyykö s24 epäkuntoon? Yleensä musikaaleissa on toinen näytös jos haluaa katsoa sen loppuun saakka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Surullinen, ihmetystä herättävä musikaali loppui ja loppu jäi näkemättä? Vai liittyykö s24 epäkuntoon? Yleensä musikaaleissa on toinen näytös jos haluaa katsoa sen loppuun saakka.
Olis kiva jos olis ollut toinen näytös tai jotain.
- Anonyymi
Uskonpa pian sen koittavan m>n
- Anonyymi
❤️☺️
- AnonyymiUUSI
Se olisikin ihme :)
- AnonyymiUUSI
Hienoa närhi.
- AnonyymiUUSI
🚰 Drain Cleaning Company in Dammam – The Fast Solution for All Your Clogged Drain Problems
Our drain cleaning company in Dammam is a leading provider of sanitation and drain cleaning services using the latest technologies and at affordable prices.https://basmetaldammam.com/
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565