Turvallisuudesta, vielä kerran.

neeroo

Toukokuussa ei varmaan kannata enää mennä, koska siellä pidetään vaalit ja näyttää jo nyt olevan väkivaltaisia kaikki kampanjat. Viime vaalien alla syksyllä kuoli kymmeniä!

29

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

      Ei vaikuta mit

      • seurailija

        tuskin vaikuttaa hurghadassa yhtään mitään


    • Matkaaja.

      Toukokuussa voikin jo olla aika lämmintä. Ei taida ilma sopia enää suomalaiselle.

      Vaalit tai ei, turistikohteissa on aina turvallista. Muualla voidaan metelöidä, mutta ei turistikohteissa.

      Tilanne on sama kuin Suomessakin. Kouluun on turvallista mennä. Joskus vaan paukkuu, mutta ne ampujat ovat hulluja eikä ennakoitavissa.

      Minusta tuntui ensin hieman oudolta nähdessäni melkein joka kulmassa aseistettuja poliiseja, mutta sitten huomasin, että he eivät tarkkailleet turisteja vaan kaikkia muita. Matkailijan turvallisuudesta huolehditaan. Toisaalta turistikeitaan työntekijät elättävät koko sukunsa, joten hekin pitävät huolen siitä, ettei heidän rahasamponsa järky.

      Siis aivan älyttömän turvallista. Turvallisempaa kuin Helsingissä.

      • cvbvcbvb

        "Minusta tuntui ensin hieman oudolta nähdessäni melkein joka kulmassa aseistettuja poliiseja, mutta sitten huomasin, että he eivät tarkkailleet turisteja vaan kaikkia muita. Matkailijan turvallisuudesta huolehditaan."

        Oletko CIA:ssa töissä kun noin upean analyysin teit? Tarvitsee olla aika helvatan typerä terroristi/ muslimi joka suunnittelee attentaattia, jos kulkee kuin kuka tahansa paikallisista... Jos minä sellaista iskua suunnittelisin, niin enköhän minä sonnustautuisin vyölaukkuun, hiattomaan karjalapaitaan ja sandaaleihin. Vyölaukkussa sitten kuljettaisin ydinasetta sinne sun tänne ja nauraisin vaan, kun kaikki vartiat kyttäisivät vaan parta jusseja


      • Matkaaja.
        cvbvcbvb kirjoitti:

        "Minusta tuntui ensin hieman oudolta nähdessäni melkein joka kulmassa aseistettuja poliiseja, mutta sitten huomasin, että he eivät tarkkailleet turisteja vaan kaikkia muita. Matkailijan turvallisuudesta huolehditaan."

        Oletko CIA:ssa töissä kun noin upean analyysin teit? Tarvitsee olla aika helvatan typerä terroristi/ muslimi joka suunnittelee attentaattia, jos kulkee kuin kuka tahansa paikallisista... Jos minä sellaista iskua suunnittelisin, niin enköhän minä sonnustautuisin vyölaukkuun, hiattomaan karjalapaitaan ja sandaaleihin. Vyölaukkussa sitten kuljettaisin ydinasetta sinne sun tänne ja nauraisin vaan, kun kaikki vartiat kyttäisivät vaan parta jusseja

        Vaikka kuinka koetatkin mollata Egyptin matkoja, mutta koeta käyttää järkeäsi . Tai vaikka teeskentele.

        Miltä itsestä tuntuisi, jos Hesassa huomenna olisikin joka kadun kulmassa poliisi, jolla olisi automaattiase kädessä? Kyllä se omituiselta näyttää, koska täällä moista näkyä ei ole. Mutta kun asiaan tuli selvyys, tuli samalla hyvin turvattu olo.

        Vai vyölaukussa. Taidat ihannoida jenkkejä. Siellähän ydinpommin räjäyttämisestä seuraa kymmenen (10) taalan sakko.

        Egyptiin tekee mieli uudestaan mennä viettämään rauhallinen loma!


      • Balaha

        Joka kulmassa on poliiseja ollut Egyptin turistikohteissa jo pitkaan. Sharm el Sheikissa siita asti kun kaupunki saatiin takaisin Israelilta vuonna 1982.

        Ei pida luulla, etta poliisit on tuotu turistikohteisiin seisomaan vasta vallankumouksen jalkeen! Vaaraa tietoa!


    • Kapital1st

      Helvetti, minä menen ainakin toukokuussa Hurghadaan. Rättipäät on äkkipikaisia, mutta harvemmin ne turistirysissä hilluu. Ja rahalla siellä voi ostaa vaikka suojelua itselleen, jos tarve vaatii.

      • hohhoijjaaa

        Suomi24 asiantuntijaraadin mukaan suomijunttituristin ei kannata lähteä ahlämimaihin. Kulahtanut, mutta uskollinen Karjalapaita ja vihreät Crocsit täytyy valitettavasti säästää seuraavaa lomaa varten kaapissa. Lets close the case! Ei teidän tartte tulla tänne jos on pupu housuissa. Menkää mieluummin ruotsinlaivalle kännäämään ja hakatkaa sen jälkeen akkaanne, kun alkaa vituttaa. Talo tuleen ja puukottakaa lapset. Naapuria pullolla päähän, kun sen naama on niin typerä. Jos oisitte joskus käyny Egyptissä, niin tietäisitte edes, mistä puhutte.


      • Tosi on
        hohhoijjaaa kirjoitti:

        Suomi24 asiantuntijaraadin mukaan suomijunttituristin ei kannata lähteä ahlämimaihin. Kulahtanut, mutta uskollinen Karjalapaita ja vihreät Crocsit täytyy valitettavasti säästää seuraavaa lomaa varten kaapissa. Lets close the case! Ei teidän tartte tulla tänne jos on pupu housuissa. Menkää mieluummin ruotsinlaivalle kännäämään ja hakatkaa sen jälkeen akkaanne, kun alkaa vituttaa. Talo tuleen ja puukottakaa lapset. Naapuria pullolla päähän, kun sen naama on niin typerä. Jos oisitte joskus käyny Egyptissä, niin tietäisitte edes, mistä puhutte.

        Sanokaapas te pelottelevat pahanilmanlinnut, kuinka moni suomalainen turisti on jäänyt palaamatta rentouttavalta lomalta?

        Aivan, ei yksikään. Siinä teille vastausta kylliksi.

        Paitsi että monelta on sydän jäänyt sinne - mentaalisesti.


    • egyptaterros

      mina tulla ja tapatta teidat soomalaiset kuulkkas mina ampu teita ja te vikise kuule!

    • egyptaterros

      kuulkkas te soomalaiset pysykä kaukana taalta pain me ampu tteidat ja rajaytta ydin ase teidan alla nne kuullkkkaa :!

      • Ahmedoo

        huva jutu kamu


    • Ahmedoo

      mina ootan minun pisnas kaverri joka olla eguptilaina terrorista mina ja han kaata teida pyramidi man tasalle!!!

      • Ahmedoo

        Mina ja egptaterros tullan sinne teidan mahan ja aijomme varasta kaikki lapset ja naiset ja tehta heista orjia me aiomm valloita egypti !! ja me tuomme meidan MUSTALAIS KAVERIT sinne varasta kelloja ja naisia!


    • egyptahaaaaaaaaaaaaa

      mina kuule olla nyt huvihuvi vihaine kuule ne olla mun puramidit kuule!

      • Mertsi&Robret

        hoiiiii veliiiiiit !!! mie tuun sinne miun iki oman rakkaan robertiiin kaa ja varasta kellot lapsoset ja naiset! varokka vaa me tuun ja tuunki kovaa mersullaaaa! mie ja robert viedään sieltä kaikki kiiltäväää! pitäkää varanneeeeeeeeee


      • egyptaaaaaaaaaaaaaaa
        Mertsi&Robret kirjoitti:

        hoiiiii veliiiiiit !!! mie tuun sinne miun iki oman rakkaan robertiiin kaa ja varasta kellot lapsoset ja naiset! varokka vaa me tuun ja tuunki kovaa mersullaaaa! mie ja robert viedään sieltä kaikki kiiltäväää! pitäkää varanneeeeeeeeee

        kuule ette vie kuule minun kello kuule! se olla aito rålex kuule !


    • egyptahaaaaaaaaaaaaa

      ni kuule me olla kuule kamalla kuule kauheitta kuulle ja me tulla kuulle sinne viedän teidan työt soomest tehda oma pizzerriia myydän van karva käsuen tekema pizza ja te saatte suoda ne te ei me !

      • vittutätätouhua

        Saatanan jonnet turpa kiinni!


      • egyptahaaaaaaaaaaa
        vittutätätouhua kirjoitti:

        Saatanan jonnet turpa kiinni!

        kuule sina kuule me ei olla hevosii kuule


      • vittu oikeesti!
        egyptahaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        kuule sina kuule me ei olla hevosii kuule

        TURPA KIIINNI VITTU JO! EN KESTÄ TEITÄ SAATANAN JONNEJA VITTU!


      • egyptahaaaaaaaaaaa
        vittu oikeesti! kirjoitti:

        TURPA KIIINNI VITTU JO! EN KESTÄ TEITÄ SAATANAN JONNEJA VITTU!

        Mika olla jone?


      • VITTU!
        egyptahaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Mika olla jone?

        NYT VITTU SUKSI KUUSEEN JA PAINU VITTTUUN TÄÄLTÄ!


      • hahahahaegyptahaaaaa
        VITTU! kirjoitti:

        NYT VITTU SUKSI KUUSEEN JA PAINU VITTTUUN TÄÄLTÄ!

        ookke mutta homma minulle ensiksi suksi?


      • VITTU
        hahahahaegyptahaaaaa kirjoitti:

        ookke mutta homma minulle ensiksi suksi?

        TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURPAAAAAAAAAAAAAAAAAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!


      • Ahmedoo
        egyptahaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Mika olla jone?

        ma ja egyptahaaaaaaaaaaa tulla ja kuulle syöttä sulle kuulle jonne kuulle me näaytta sule kuka kuulle on kuulle jonne kuulle ja meijja veli robert tulla ja kuulle kuulle pölli su kuulle aito tai ei rålex kuulle!


    • EgyptaTerros

      ma kuulle tulla sinne egyptaan ja ma kuulle tuhota teijä pyramiit kuulle ja mä ampu teijä lapset kuulle ja sitte te vikise! ma varastan teija lapsoset ja naikkoset kuulle ma aiko tuhota teijä perhe ja tappa raa a sti!!!!! ja sitte ty huuta apua ja ma kidutta teita!!!!!! kuulle !

    • Egyptaterros

      Ma tulla Kuulle mun Velin ka joka on robert ja me varasta teijä rålex kuulle ja mä aiko kuulle varastaa sun kuulle naikkosen kuulle ja si ma kidutta kuulle ja ja kuuulle ma olla tosi tosi kamalla ja ma tehta hirveta juttuja kuulle kuulle sa kuollet ku ma tappa sut mun karvvasella pistoolilla kuulle nii kuulle!

    • törtsi

      Armeija on taas tappanut 20 nuorta Egyptissä! Tuollaiseen maahan viette rahojanne! Jumalauta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe