Menetin poikuuteni...

Veksi16

Kerron teille 1. kerrastani niinkuin se meni. Oltiin oltu Suvin, tuon ujon, seksikkään blondin kanssa samalla luokalla tarhasta asti. Kiinnostukseni Suvia kohtaan heräsi kun olin 14-vuotias ja ysillä sain hänet. Päädyttiin yhteen paikallisessa rantapuistossa järjestetyissä ryyppäjäisissä, riparimme "päätöjuhlassa". Me ei juotu lasillista kiljua enempää, minen bilehile ole ja Suvikin vähän ujompi, vaan ei kovin. Suvi lähestyi minua ja kysyi vähän ujosti jos vaikka lähtisin heille, ei ketään kotona paljastaen. Mikäs siinä, ajattelin että mitäköhän tästä tulee? 1. parisuhteeni? Yksi isonen heitti meidätkin Suville. Ovella Suvi sanoi pitäneensä kun jäin hänen muhkeiden rintojen katselusta kiinni. Ei mikään ihme, minä ja pojat katellaan ja vertaillaan parhaita naaraita yleensäkin. Kun kuulin sen aloin miettiä tuleeko veljeltä napatuille kortsuille käyttöä... No mentiin sisälle ja Suvi laitto soimaan Jukkapojan Silkkii. Ei biisillä väliä itse keskityin tuohon blondiin, jonka rinnoille yltävät, paksut hiukset olivat häikäisevät. Suvi otti kaapista pari siideriä ja kysyi maistuisiko, no ei maistunut. Kysyin että mites aloitetaan - edestä vai takaa! Tajusin mitä sanoin aloin jupista tyhmyyttäni, Suvi katsoi minua alta kulmien ja purskahti nauruun ja kehui että taas Veksi hupailee koomikon tapaansa ylläpitäen. Kun otin jo lippiksen päähäni, valmiina lähtöön, tapahtui ihme! Suvi riisui kireähkön, valkoisen toppinsa ja kysyi kelpaako hieronta. Heti kolahti nahkahaulikko hereille. Minut ohjattiin sängylle vatsalleni, ilman paitaa, Suvi muljautti mukavasti lapaluitani. "Ai vitsi sul on sexy kroppa", kuulin Suvin suusta. "Sitä se lätkä ja kuntonyrkkeily tekee", sain inistyä. Jorma jäykkänä tottelin kehotusta kääntyä selälleen ja taas tuli kehuja , vatsalihaksista tällä kertaa. Kiitin hieronnasta ja kehotin häntä riisumaan rintsikat, kun nuo kaksi vaaleaa herkkua paljastui kokonaan alkoi kiihottamaan vieläkin enemmän. Pyörittelin veskarin kämmenissäni, nuolin ja suutelin paljasta yläkroppaa. Suvi ynähti ja pyysi odottamaan ja tarjosi poskiottoa, eikä mitään syytä kieltäytyä. Hiljaa tyttö kumartui ja laski mustat shortsini alas, kiusoitellen potkasin ne syrjään, otin bokserit pois ja terska ojossa mulkkuni pongahti esiin. Suvi kehui lerssiäni maasta taivaaseen ja alkoi runkata sitä. Tunsin kuinka nuo suloposket imivät koko kaluani himolla. Varoitin että kohta lentää majoneesit. Suvi lipsautti märän kaluni suustaan ja kysyi oliko hyvä, asteikolla 4-10. "Täyskymppi, tuhma priimukseni", huokaisin ja aloin suudella Suvia. Eikä ollut kauaa kun väsähtänyt pilini alkoi kohota taistelukuntoon. "Odota! Onks sul kumii?" kysäs Suvi, kaivoin housuistani näkyviin lompakon ja sieltä yhen Sultanin. "Anna tänne!", Suvi mankui. "Tossa...", ja heitin kortongin Suvin eteen. Suvi pyöritteli se kaluni ympärille. Riisuin itseltäni vielä sukat ja edessäni keimailevalta Suvilta ihonmyötäiset pikkuhousut. Suvi hieroi rintojaan kun aloin nuolemaan ja sormettamaan kostunutta teinipimppiä...

4

6923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veksi16

      ..."OH! OH!", kuului Suvin kiimaisesta suusta. Vedin pitkän nuolaisun klitorikselta melkein persreiälle asti. Välillä nuolin häpyhuulia. "Uuuuhhh, Veksi, ota mut", Suvi vaikersi. Vaginan eritteet sormilla/naamalla hyväilin vielä hetken posliiniksi taiteiltua, kimmeltävää pillua. Katsoin Suvia silmiin ja otin kaluni esiin, sovitin sitä pimppiin ja nopeasti se sujahti sluikkaaseen emättimeen. Suvista huokui onnellisuus, hän sopersi rakastavansa minua ja vastasin että niin minäkin sinua ja kiihdytin tahtia, juuri ennen laukeamista hidastin tahtia ja lopuksi - ilotulituksen tavoin ruiskusi riparin aikana kehittyneet siittiöt. Suvi poisti spermaisen kortsun lattialle ja vaihdoimme pitkiä suudelmia. Kumpikin kehui äskeisen ihanuutta ja vannoimme pysyvämme yhdessä ikuisesti ja toistavamme tapahtuneen. Suvi sanoi olevansa kyltymätöntä tyyppiä ja kysyi voisinko hyväillä vielä häntä, etenkin peräaukkoa. Ei mitään ja taas mentiin. Suutelin koko kehoa täyteläisistä huulista isoihin rintoihin. Imeä lutkutin nännejä ja koko ajan puristelin pakaroita. Nostin tytön kirjoituspöydälle ja kokeilin lähetyssaarnaajaa. Tällä kertaa tulin pillun perukoille ilman kortsua ja hieman kauhistelin tapahtunutta. Suvi rauhoitteli ja pyysi olemaan miettimättä sitä. Koko aikana Suvi oli jo saanut ainakin kolme orgasmia, tuntui lypsävän minua ihan kuiviin. Suvi huomautti vielä pyllyn käsittelystä ja aloin hivelemään sormin siroa anaalia ja pian innostuin hivelemään kyrvälläni nelinkontin olevan tytön pakaroita. Suvi kiitti kaikesta ja anoi vielä suikkaria, imeä lutkutti minun lemmenlientäni kasvoilleen ja pyyhki likimain kaiken suuhunsa ja nieli KAIKEN. Kun aloimme lepäilemään kuului pihalta auton ääni! Voi vittu aateltiin. Suvin porukat eivät riemastuneet minusta. Suvin isosisko oli hämillään kun löysi minut kenkiäni hakemasta eteisestä. Heidän isänsä melkein veti turpaan mua, onneksi sain väistettyä sen nyrkkiä. Suvi oli vetänyt ittelleen vaatteita päälle ja tuli tuekseni, antoi vaatteeni. Suvin äiti alkoi melkein itkemään kuopuksensa tekemisiä. No onneksi sain jotenkuten seliteltyä oman anteeksipyyntöni. Ei ole yli puoleen vuoteen käydä Suvin porukoiden nähden heillä.

    • kiva tarina (:

      eiköhän se siitä (;

    • fataky

      musta oli yks parhaita tarinoita !!

      • Saku1975

        Hyvä tarina


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe