HeLp!!kuppipenkin kiinnitys

ford sierra

miten kiinnitän kuppipenkin?? minulla on sierra ja haluaisin kiinnittää kuppipenkin autoon ja en osaa..help!!

7

1973

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

kuppipenkki kinnitetään pulteilla/muttereilla.se jos et osaa,niin sitten et osaa.

• ok :D

• wqewqer

Poraa reikä pohjaan ja siitä pultti läpi.
      Tai kiinnitä nippusitelillä jos löydät hyvät kiinnityspisteet

• anyway,

ok pitääpä tehä sillai :D

• fordisti

No voihan sen tietty kiinnittää nippareillakin mutta saattaa vähä väristä jossai nopeudessa. Mut mulla on 2 sierraa joissa molemmissa kuppipenkki kuskilla. Toisessa on käytetty omaa penkinrautaa apuna, johon hitsattiin palkista sellanen väli johon se penkki menee. Jäi ehkä vähä korkeelle omasta mielestä mutta sen voi korjata ku siirtää penkkiä alaspäin. Toiseen hitsasin palkista telineen johon sitte pulteilla kiinni penkinrauta ja penkki. Säätö on helppoa ja rakentaminen helppoa jos on hitsikone. Siinä huono puoli on se että jos haluaa lattiamaton paikalleen sitä joutuu silpomaan aika paljon.

• FinnRsaparo

Vanha aihe, mutta kuitenkin. Jos tehdään AKK:n sääntöjen mukaan mikä on myös hyväksyttyä tieliikenteessä, tulee kaksi putkea kiinni liimaamalla (esim. Kemppi) ja holkilla varmistamalla keskiputken/kardaanitunnelin ja sivukotelon väliin poikittain. Näihin putkiin sitten penkki kiinni penkin mallikohtaisilla kiinnitysraudoilla.

• imukupeilla

Imukupeilla tietenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      282
      1126
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      261
      956
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      910
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      102
      853
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      99
      799
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      73
      798
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      107
      669
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      551
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      458
    Aihe