50cm Teippipidennys hintaan 158€
Hiukset ovat 100% aitoa remyhiusta joissa hiussuomut ovat alaspäin (eivät siis takkuunnu helposti) Hiusluokka on Remy AAA
Pyydä rohkeasti värikartta sähköpostiisi :)
Pidennyksen laittaa monen vuoden kokemuksella varustettu kampaamoalan ammattilainen! Meiltä saat myös muut kampaamoalan palvelut :)
Jyväskylän alueella. Myös sopimuksesta Helsingissä/pääkaupunkiseudulla (jos on monta työtä kerralla esim viikonloppuisin)
Hakusanoja: halpa hiustenpidennys, edullinen hiustenpidennys, teippipidennys, halpa teippipidennys, aito hiustenpidennys, helsinki, jyväskylä
Hinta: 158€
Yhteystiedot: Yhteystiedot: Teija Hietikko Puh. 0465308534
sähköposti: [email protected] www.matte.fi
M: Teippipidennys(sis.hiuksen ja laiton) Helsinki/Jyväskylä
2
238
Vastaukset
Hei . Olisin kiinnostunut vaaleista pidennyksistä , asun Siilinjärvellä lähellä Kuopiota. Ulottuuko toimintanne koskaan esim. Kuopioon
Terveisin Tarja Esterinen
0466123146- tezy1
Päivitys 15.1.14 Uudet nettisivut avattu! Liiketilat helsingin kampissa&jyväskylässä
Avajaistarjouksena saat 50cm aidon remy teippipidennyksen laitolla helsingin kampissa (pohjoinen rautatienkatu) tai jyväkylässä hintaan 155€ kun tykkäät facebook sivuitamme ja varaat aikasi 31.1.14 mennessä. Raidoitukset myös mahollisia. Käy kurkkaamassa uudet nettisivumme www.bsc-hair.com. Facebookin sivuilla kuvia pidennystöistä ja lisää tulee :) Pidennyksiä laittaa parturi-kampaaja 8 vuoden kokemuksella.
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846