http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kansanedustajan-avustaja-ehdottaa-hihamerkkeja-ulkomaalaisille/art-1288461490290.html
järki hoi äly älä jätä!
hihamerkit? Kuin silloin ennnen?
39
135
Vastaukset
Niin, eikä persuilla mitään natsisympatioita ole.... muka...
- **
Entä jos ei ole hihoja? Otsaanko?
- ...
Hienoa sarkasmia.
Tietenkin voi ajatella, että sanat on sanoja, tuossa mun mielestä ajatus tuli oikein hyvin esille. Siis nimenomaan rasimin kieltävä periaate. Jyrkkä Kommentti, harvemmin politiikassa noin rajuja keskustelunherättäjiä käytetään. Rohkea veto, mutta kääntyy varmastikkin tuulipukukansan aivoissa jus luetuksi, ei luetun ymmärtämiseksi.
Nojoo. Politiikassa ei pitäisi käyttää kirjallisuuden tai taiteen keinoja nykyaikana. Nykyihmisten mielestä. Oletettavasti kommenttia ja sanktiota tulee kirjoittajalle. Mutta, nyt kandee miettiä, ketkä sitä antavat :D
Niin. Kyseessähän oli idiomi.
=DW=- Pirre*
Jos tuo olisi jonkun muun kuin persujen kynästä, se voisi olla sarkasmia, näitten persusten sarkasmi tiijjettään..
Hakaristikö..
- Kai Eronen.
Kaikki natsien toiminta tuntuu
taas niin hyvältä. - Rimmir tänään
Voiko tämä olla totta, vai onko tuulesta temmattua. Siis kuka James tällaisia ehdotuksia latelee? Taitaa olla joko tekaistu nimi tai hirvittävän huono itsetunto.
- L*
Eikös ehdottaja ole Jamesin avustaja, Jeeves?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kansanedustajan-avustaja-ehdottaa-hihamerkkeja-ulkomaalaisille/art-1288461490290.html - Rimmir tänään
L* kirjoitti:
Eikös ehdottaja ole Jamesin avustaja, Jeeves?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kansanedustajan-avustaja-ehdottaa-hihamerkkeja-ulkomaalaisille/art-1288461490290.htmlMutta eikö Jeeves ole häpeäksi Jamesille?
- L*
Rimmir tänään kirjoitti:
Mutta eikö Jeeves ole häpeäksi Jamesille?
Jeeves oli aikoinaan Woosterin onni. Nythän Wooster on keppiHouse.
Ihmettelen, inhoan, ylenkatson, ja itken, että moisia leimoja ihmisiin isketään.
Milloin diabetestä sairastavaan pakotetaan leima, milloin verenpaineesta kärsivään laitetaan ko. merkki?
Milloin aletaan polttamaan kirjoja, ja kielletään Aapiskukko? L* kirjoitti:
Jeeves oli aikoinaan Woosterin onni. Nythän Wooster on keppiHouse.
Ihmettelen, inhoan, ylenkatson, ja itken, että moisia leimoja ihmisiin isketään.
Milloin diabetestä sairastavaan pakotetaan leima, milloin verenpaineesta kärsivään laitetaan ko. merkki?
Milloin aletaan polttamaan kirjoja, ja kielletään Aapiskukko?On tämä kummaa aikaa, - toivottavasti sivistyneet ja vaikutusvaltaiset tahot ovat tiedostaneet tämän luikertelevan käärmeen - rasismin.
Pirrejuupas kirjoitti:
On tämä kummaa aikaa, - toivottavasti sivistyneet ja vaikutusvaltaiset tahot ovat tiedostaneet tämän luikertelevan käärmeen - rasismin.
Pirrelle
Olin minäkin ymmyrkäinen, kun tänään luin lehdestä moista esitystä, että mukamas "hihamerkit"?
Kyllä ensimäisenä tuli mieleeni ne punaisten ja valkoisten, kuten myös juutalaisten merkit.
Mielestäni moisen idean esittäjä ja tämän kannattajat pitäisi saada yleisen syyttäjän tai SUPON kuulusteluun.
Onko he todellakin tosissaan esittäessään moista? Ei tuollainen voi olla vain lehdistön huomion saamista?
- APUVA! SUOMESSA?
Kuinka ko. tyyppi voi edelleen työskennellä eduskunnassa?
Eikö ole enää mitään rajaa?
Pelottaa millaisia lakeja vielä joskus eduskunnassa saatetaankaan säätää, ellei.... APUVA!- Aivan niin
APUVA! APUVA!
Eihän niitä lakeja ole tähänkään mennessä köyhän hyväksi laadittu, vaan heitä vastaan ! - ?
Aivan niin kirjoitti:
APUVA! APUVA!
Eihän niitä lakeja ole tähänkään mennessä köyhän hyväksi laadittu, vaan heitä vastaan !Mitä köyhyys on koskaan tähän asiaan vaikuttanut?
Vain pelko, erilaisuudesta, itseensäpäinkääntyneisyys.
Älykkyys korreloituu sietokykyyn, uskon. - Aivan niin
? kirjoitti:
Mitä köyhyys on koskaan tähän asiaan vaikuttanut?
Vain pelko, erilaisuudesta, itseensäpäinkääntyneisyys.
Älykkyys korreloituu sietokykyyn, uskon.Tottakai se vaikuttaa, rikkaat turvaavat elämänsä lailla ja työllistää tyhmät heitä suojelemaan !
Et siinä sitä oikeata viisautta sinun älykkyydellesi, jota et näemmä ymmärrä. - ?
Aivan niin kirjoitti:
Tottakai se vaikuttaa, rikkaat turvaavat elämänsä lailla ja työllistää tyhmät heitä suojelemaan !
Et siinä sitä oikeata viisautta sinun älykkyydellesi, jota et näemmä ymmärrä.Kerropa, mitä ihmisen ihmisinhoon vaikuttaa köyhyys tai rikkaus, kun ollaan samaa kansaa?
Eiköhän pelko astu kehiin, kun lähelle astuu hieman erinäköinen ihminen?
Minulle ihminen on ihminen, oli rikas tai köyhä, minkä värinen tahansa.
Onko sinulle?
Josko väärinymmärsin viestisi? - ...
Pirrejuupas kirjoitti:
En ymmärrä minäkään, hänet pitäisi poistaa tehtävistään näitten lausuntojen takia.
Minä ymmärrän.
Sen että Sinä et todellakaan ymmärrä asiasta yhtään mitään :D
=DW= - Aivan niin
? kirjoitti:
Kerropa, mitä ihmisen ihmisinhoon vaikuttaa köyhyys tai rikkaus, kun ollaan samaa kansaa?
Eiköhän pelko astu kehiin, kun lähelle astuu hieman erinäköinen ihminen?
Minulle ihminen on ihminen, oli rikas tai köyhä, minkä värinen tahansa.
Onko sinulle?
Josko väärinymmärsin viestisi?Siitä sinun ymmärrystä viestin en voi arvioida tuosta vastauksesta ja minkä värisenä sen lähetit.
Minä viestitin ainoastaan tuohon asiaan:
"Pelottaa millaisia lakeja vielä joskus eduskunnassa saatetaankaan säätää, ellei.... APUVA! "
Ja totesin siihen että, ei noita yhteisiä asioita olla kun RAHAN takia tähänkin mennessä laadittu eduskunnassa,
jos ne tehtäisiin rakkaudesta asioiden ja ihmisten hyväksi niin kyllähän täällä olisi aivan eri meininki. - Pirre*
... kirjoitti:
Minä ymmärrän.
Sen että Sinä et todellakaan ymmärrä asiasta yhtään mitään :D
=DW=Jaha, mitähän mie en ymmärrä, kerropa.
- sitroen.
Ei tarvita muita merkkejä kuin se siru, joka tulee jo muutaman vuoden sisällä. Sirussa on jokaisen Ihmisen Luku, 18 merkkiä (666 tarkoittaa 6 6 6 = 18) RFID -tekniikalla ja Ison Veljen tietokoneen etä-/kaukolukupäätteitä sinne sun tänne niin kaikki on Ison Veljen tiedossa. Halusit tai et. Tekniikka on ollut jo melko kauan valmista, sen myynti meille on alkamassa tai oikeastaan jo alkanut.
Ihmisen Luku koostuu merkkisarjasta: maatunnus 2 merkkiä, postinumerosi 5 merkkiä ja henkilötunnuksesi 11 merkkiä, yhteensä 18 merkkiä. Ja se toimii; kokeiltu on!
Tuo henkilötunnushan myytiin meille työeläkekortin numerona kuten tämän ikäiset hyvin muistavatkin.
Siru tullaan pakkomyymään kaikkien korttien ja käteisen rahan korvaajana. Ja täydestä menee, ihmiset suorastaan vaativat sitä...! Sirulla on jo vuosia tehty kokeita koirien ym koe-eläinten siruttamisena. Pian se tulee meillekin pakolliseksi.
Noista luvuista vielä se Pedon merkki joka oli myös 666 eli 6 6 6 = 18.
Montako merkkiä on nykyisissä pankkitilien numeroissa? Laskepa omistasi ja laskuissasi olevista.
Mikähän sitten olikaan se Ilmestyskirjan Peto?- 2387723867tr
Alkaako pelottaa?
Raamatun ennustukset käyvät toteen. - ...
Mnaah.
56
Joopa16 bittiä, 32 bittiä, 64 bittiä, 128 bittiä, 256 bittiä------------..............
No jumalastakohan tämä 16 järjestelmä sitten on?
Ohimennen mainittuna. HD- teräväpiirtotelkkarin resoluutio on 1920x1080=195460 pikseliä. Mihinkähän taikauskoon tuokin luku perustunee?
=DW= ... kirjoitti:
Mnaah.
56
Joopa16 bittiä, 32 bittiä, 64 bittiä, 128 bittiä, 256 bittiä------------..............
Ohimennen mainittuna. HD- teräväpiirtotelkkarin resoluutio on 1920x1080=195460 pikseliä. Mihinkähän taikauskoon tuokin luku perustunee?
=DW="..."
Mun näyttöni, ei siis telkkari, on 1920 x 1200, en oo laskenut mutta jos hakemalla hakee laskutoimituksia saattaa päätyä "Taruun Sormusten Herrasta" :)
H.2387723867tr kirjoitti:
Alkaako pelottaa?
Raamatun ennustukset käyvät toteen.Ei ainakaan minua pelota. Mitään tuskin menetän vaikka toteen käyvätkin. Onhan tämä jo nähty...
Se merkki eli siru tulee otsaan vasta toisessa vaiheessa. Sitten kun mieleenvaikuttamistekniikka on kehitetty toimivaksi. Työ on menossa ja vähän on edistyttykin, vaan ei riittävän pitkälle vielä.
Väärinajattelijoita varten siruun liitetään hiven plutoniumia, botuliinia tai muuta sopivaa sekä Ison Veljen tietokoneelta ohjattava vapautusmekanismi. Tekniikka on jo olemassa... Ja grammalla plutoniumia (ominaispaino noin 20) tappaa muistaakseni 10 miljoonaa ihmistä, joten aika pieni nokare sitä yhteen siruun tarvitaan...... kirjoitti:
Mnaah.
56
=DW=Kakkosen potensseja, ei sen kauempaa tarvitse etsiä.
Minulle kyllä käy hyvinkin paikallinen hihamerkki jos käyn vierailla mailla.
Olisi hienoa joku tällainen:
"FI O S L" Finland Original Straight Language
Eli Suomalainen, aito alkuperänen, Hetero, Kielitaitoinen :)
Kielitoimisto voisi myöntää tunnuksen, kunhan on tarkistanut että hakijan isoisä on varmasti syntynyt Suomessa, ja tarkistanut vähän muutakin.
Iso-Äitejä ei lasketa, koska niitähän on voitu hakea vaikka mistä.
Jollain toisenlaisella voisi sit olla:
"FI F H DD" Finland Fake Homo Dumb Dummy
Suomentakaa itse :)
Pieni ongelma syntyy ehkä siitä, että joissain maissa hihamerkki aiheuttaa välittömän kivityksen, hirttämisen tai ampumisen jo rajalla.
No joo, Suomalaisellahan on aina ollut tapana kuvata kavereitaankin vähemmän mairittelevilla tavoilla.
Kateutta, ihailua ja hellää lämpöä niissä kuvauksissa kuitenkin aina on.
"No se on ihan lutka" sanoo joku ystävästään joka oli ostanut kalliit muotihousut, kireät, joissa voi aavistaa kaikenlaista vakoa.
Ja ystävä hymyilee leveästi vieressä, myhäillen.
"Jaa se saastanan hintti" sanoo joku ystävästään joka on käynyt muotoiluttamassa partansa parturilla ja ottanut toiseen päähän Brasilialaisen vahauksen.
Ja ystävä hymyilee leveästi vieressä, myhäillen.
Suomenkieli on rikas, kuvauksellinen kieli, ja tarkoituksella ei Suomalainen käytä sen monimuotoisuutta turhanpäiväiseen ivaamiseen ja pilkkaamiseen.
Minusta on surullista jos sitä on pakko köyhdyttää siksi että muut maat ovat huomanneet Suomessa olevan siihen sopiva nössöeduskunta.
H.- Tottakai ne lasketaa
hunksi ! Nehän ovat meidät synnyttäneet,
vaikka kuinka olen mies.
Ja muuten juutalaisuuskin periytyy naisen > äidin kautta ! Ei isän.
- pientärajaahulluurel
jA VIÄL jAMES PUOLUSTAA.
pois KOKO tyhmä kaksikko !!!!!!!!!!!!!
Saksahan nois tullee mieleen."pientärajaahulluurel"
Suojeluskunnan, Punaisten ja Valkoisten hihamerkit olivat jo paljon aikaisemmin.
Ei kaikki ole natsismia vaikka siltä näyttäisikin.
H.
- meeriamanda
Mitä nyt olen lehtiä lueskelleena käsittänyt, se oli sarkasmiksi tarkoitettu vaan tahallaanko oli haettu sensaatiota jutulla?
Miksi lukemisen ja ymmärtämisen välillä on useinkin helpointa omata negatiivinen asenne? Pääasia et lehti myy, on tämänkin touhun takana."Mandani"
"Suomenkieli on rikas, kuvauksellinen kieli, ja tarkoituksella ei Suomalainen käytä sen monimuotoisuutta turhanpäiväiseen ivaamiseen ja pilkkaamiseen."
Sinähän ymmärsit minut kerralla!
Mistäs nyt tuulee? :)
H.- |
hunksz kirjoitti:
"Mandani"
"Suomenkieli on rikas, kuvauksellinen kieli, ja tarkoituksella ei Suomalainen käytä sen monimuotoisuutta turhanpäiväiseen ivaamiseen ja pilkkaamiseen."
H.Miksi Sinä teet sinusta pääosanesittäjän jokaisella ketjulla?
Kyllästyttää itsekeskeinen, ikuinen lässytys. - meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"Mandani"
H.Vastasin aloitukseen, en lukenut kenenkään kirjoituksia...ehkäpä siksi.
meeriamanda kirjoitti:
Vastasin aloitukseen, en lukenut kenenkään kirjoituksia...ehkäpä siksi.
"meeriamanda"
Vähän on kuin olisi merellä, missä syvästi huokaillaan.
Kuten Japanilainen kalastuslaivan kapteeni ja Greenpeacen edustaja.
GP pystyy vain huokailemaan, kun taas kapteeni, huokaisten, vannoo että evättömistä Haista he tekevät laivan väelle ruokaa, kunhan edustaja suksii laivalta hevon kuuseen, mieluummin kaus pois, mieluummin Suomeen halimaan Muumeja.
Erinomaista on se, että luet lehtiä ja uutisia.
Ja aina erinomaisempaa olisi että lukisit myös kirjoituksiani, jokaisen alusta loppuun.
Se ei olisi hassumpaa muillekaan palstalaisille.
Yhdenlainen Hainkalastaja kun minä olen. :)
Teinköhän nyt tästä riittävän vaikean ja monimutkaisen?
H.
"|"
No kun kukaan muu ei tee.
Kyllä minä osastani luopuisin.
Enkä minä sen kummempi kirjoittaja ole kuin kukaan muukaan, minä vaan kiinnostan ihmisiä, sinuakin näemmä.
Lässyttämisiin!
H.- on pakollinen
"järki hoi äly älä jätä! "
Juuri noin !
Ja sopulilauma taas oli asialla ? Taitaa kateus olla kova tuolla Suomen sopulilaumalla !
"Eronen aikoo kannella JSN:lle
Helena Eronen aikoo kannella Julkisen sanan neuvostoon blogikirjoituksensa uutisoinnista. Hän kirjoitti perjantaina blogissaan Uuden Suomen sivuilla, että Turun Sanomat vääristeli hänen kirjoitustaan, joka oli tarkoitettu humoristiseksi.
Erosen mielestä medialla ei ole oikeutta harrastaa toista ihmistä raa'asti loukkaavaa väärinymmärtämistä, koska toimittajien tehtävä on toimia totuuden puolesta eikä sitä vastaan. Hän sanoo harkitsevansa kantelun lisäksi muita toimia.
Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Simon Elo antoi tukensa Eroselle. Elo huomautti kannanotossaan, että asia uutisoitiin vakavasti otsikolla "kansanedustajan avustaja ehdottaa ulkomaalaisille hihamerkkejä", vaikka kukaan ei vaatinut oikeasti mitään.
- Turun Sanomien tarkoitushakuisesta ja vääristellystä uutisesta kaikki alkoi, mutta tokihan muut ymmärsivät, että lähdettä eli blogikirjoitusta ei voi tulkita tuolla tavalla?
Elon mielestä toimittajat ovat usein kuin sopulilauma: kun yksi johtaa harhaan, muut seuraavat perässä."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041315451242_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site415799Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175336Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers544508Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt863691Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463151Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062460SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396