Dna liikkuva laajakaista

vittu mikä paska

Onkos mulla pätkinyt tuo tällä viikolla? Kentät katoaa, nopeudet tippuu ja yhteys pätkii vähänväliä.
Lähtee koko paska takaisin kauppaan vaikka kuluttaja-asiamiehen kautta jos ei ala toimimaan.

5

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaino happo

outoo, kaikki nettiyhteys on nopeutunu, näin ne mainostaa. mulla soneran tikku, vähän hidastreli, mut ne laitto pyytämättä uudemman tikun, jolla käyttö nopeutu ja tikkuun liitettävän pikku antennin niin toimii sielläkin missä ei normisti toimis

• yyyyyyyyyyyyrjöpoeka

Mulla toiminut vanhassa kännykässä aika hyvin. Viikolla yllättäen kirjastossa kun olin en saanut yhteyttä verkkoon. Kotiin palattua taas pelasi hyvin.

• Nyt tyytyväinen

Ainakin Soneran tikkuun olen tyytyväinen. Pelaa aina ja nopeesti. KPO:n verkkoliittymä ei toiminut kuin joskus ja pätki jatkuvasti.

• Pelailee
        Nyt tyytyväinen kirjoitti:

Ainakin Soneran tikkuun olen tyytyväinen. Pelaa aina ja nopeesti. KPO:n verkkoliittymä ei toiminut kuin joskus ja pätki jatkuvasti.

Dna:n liikkuva laajakaista pelaa helv.. hyvin, nopeustestin kun käy tekee niin yli 5 megan yhteydellä paukuttelee menemään kokoajan.. Riittää normikäyttöön oikein hyvin, ei valittamista..

• YÄKASTELUA

KANNAATTAA AINA OSTAA SILTÄ OPERAATTORILTA MOKKULA-LIITTYMÄ MISSÄ PARHAITEN TAAJUUDET PELAA ELI KUN KÄY LIIKKEESSÄ -PYYTÄÄ KARTAN JA KAHTOO SIITÄ ONKO HYVÄT LIITTYMÄ -TAAJUUDET ,OMAN KONEEN LUONA ENNENKUIN TEKEE 24 KK:DEN SOPIMUKSEN , JA KANNATTAA OTTAA KOEKÄYTTÖÖN JOS EI KAVEREILLA OLE ERI LIITTYMÄMERKKIEN MOKKULOITA. ITSELLÄNI ELISALLA EI TEE MITÄÄN TÄÄLLÄPÄIN MUTTA DNA TAAS PELAA HYVIN! --->Hypätään vähän aiheesta...DNA-Puhelin liittymää en taas ostaisi riesaksi , kun on huonoja kokemuksia.MUTTA netti pelaa HYVIN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3900
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3290
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2982
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2452
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1849
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe