Muutossa kaappi kaatui olohuoneen kiviseinään ja teki siihen kolmekymmentäsenttisen ruman ruskean naarmun. Se on ehkä pari milliä syvä ja puoli senttiä leveä. Seinä on valkea ja naarmu juuri sellaisella korkeudella ja näkyvällä paikalle, ettei sitä saa peitettyä järkevästi huonekaluillakaan. En viitsisi rueta sitä pakkeloimaan ja sen jälkeen maalaamaan koko seinää. Onko kellään mitään nopeampaa paikkaus ratkaisua.
Kiviseinä naarmun korjaaminen
1
2092
Vastaukset
- Laiskiainen jeejee
Jos naarmun paklaaminen ja maalaaminen ei miellytä niin muita vaihtoehtoja voisi olla:
- käytä magiaa ja taio seinä ehjäksi
- tee samaan paikkaan lekalla isompi reikä ja asenna siihen ikkuna
- ripusta naarmun päälle taulu
- tee viereen vielä isompi naarmu jolloin ensimmäinen ei enää pistä silmään
Oikeesti, kysymys on samaa luokkaa kuin "roskis haisee mutta en viitsi viedä sitä ulos, mitä muuta voin tehdä??"
Itse korjaisin jotenkin näin:
- 120 tai 150 asteen santapaperilla naarmun ympäristö tasaiseksi
- pienellä metallilastalla pintakitti (esim Tikkurilan LF tai Teknos Breplasta) naarmun yli
- käydään välillä syömässä tai lenkillä sillä aikaa kun kitti kuivuu
- hiotaan uudestaan jotta saadaan ylimääräiset kitit pois
- maalaus joko pelkästään naarmun kohta tai jos jää näkyvä raja niin sitten koko seinä
Tuollaisen korjaamiseen menee ehkä 10-15 min aikaa, sotkua tulee minimaalisesti ja epäonnistuminenkin on aika vaikeaa. Miksi et siis paklaisi ja maalaisi sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974