joopa....

aamun-virkku

Ei tullu puhtaita papereita lääkäriltä tänää.. On noussut syöpäarvot ja muutama imusolmuke on kasvanu tammikuun kuvausten jälkeen. Eli nyt hoidot jatkuu ja lisätään erbitux.. Ottaa päähän aika mukavasti..

12

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lysu10

      Sepä harmillista. Taidan tietää tuntemuksesi nyt mutta siinä, kun lääkärit yrittävät tehdä parhaansa taudin kampeamiseksi pois tulee sinun pitää hyvä huoli yleiskunnostasi jotta ei tulisi hoidoille keskeytyksiä vaan etenisi suunnitellusti.
      Voisi sitten tulla kenties pitkiäkin lääkkeistä vpaita jaksoja - tai vain seurantaa.
      Toivon sinulle niin ja muutenkin kaikkea hyvää.

    • -ra

      Olen pahoillani puolestasi.Siitä tämä syöpä on arvaamaton matkakumppani,ettei tiedä koska se uusiutuu,vai uusiutuko se,Toivotaan ettei ole kovin levinnyt,ja että hoidot tepsisivät.Tsemppiä sinulle,ja siunausta.

    • mammurabi

      Mistä näkee niitä syöpäarvoja?
      Asia on täällä uusi.

      • -ra

        Labrakokeista


      • sama III
        -ra kirjoitti:

        Labrakokeista

        Labrakokeista joo, täällä on A nelonen täynnä tuloksia labrasta, mutta mistä tietää, mikä on syöpäarvoja kertova?
        Helppoa teille, jotka tiedätte, minulle ei - lääkäri luetteli koko Anelosen puhelimessa, arvatkaa ehdinkö seurata paperilla tai ymmärsinkö mikä on syöpäarvo?No en.


      • Hätäinen auttaja
        sama III kirjoitti:

        Labrakokeista joo, täällä on A nelonen täynnä tuloksia labrasta, mutta mistä tietää, mikä on syöpäarvoja kertova?
        Helppoa teille, jotka tiedätte, minulle ei - lääkäri luetteli koko Anelosen puhelimessa, arvatkaa ehdinkö seurata paperilla tai ymmärsinkö mikä on syöpäarvo?No en.

        Nopeasti googlasin syöpämarkkereista. S-CEA ja S-CA. Ehkä ne sanat tai niihin viittaavat löytyvät labran veritulosten paperistasi. Toivottavasti löydät ne luvut ja myös viitearvot.


    • Auts, ikävältä tuntuu. Yhä uudestaan ja uudestaan on vaan jostain kaavittava ne toivonrippeet ja taistelutahto, kamppailu jatkuu. Jumankauta, tätä sotaa ei hävitä (anteeksi ruma sana). Muutama vuosi ollaan tällä palstalla Sinun kanssa yhtäjalkaa käyty, joten lähetän runsain määrin taistelutahtoa, voimia, haleja ja ihan mitä vaan ettet lannistu. Kaikkea hyvää Sinulle.

    • aamun-virkku

      Kyl mie yritän ainakin taistella vastaan kovasti ja olla liikaa murehtimatta.. Kunto miulla on jossai maan alla. Kun en pääse paljon liikkumaan ton nivelpsoriaksen takia. Sain 2 viikko vielä huilia ennen kun alotetaan hoidot. Minuu ei tuo muka rumasana säikkättäny On itekkin pari tullu täs päästeltyä. ;)

      • Olipa ikävä asia.
        Onko sinulla mitään mahdollisuutta päästä mihinkään kuntoutukseen jonka kela maksaa, ettei kunto mene? Siis fysikaaliseen tai vaikka hoitolaan viikonlopuksi en tiedä niistä.

        Itselläni on edessä laboratoriokokeet toukokuussa vasta, eilen tuli kirje kotiin missä on laboratorioaika ja sitten aika tähystykseen sen suolistotulehduksen takia vaikka se parani.. Ja vasta sitten lääkäriin, olin tietoinen että nyt tehdään laajemmat tutkimukset ja katsotaan onko se selätetty lopullisesti vai mitä tulee eteen?
        Peloittaa kyllä.


    • c37

      Todella harmillista :(. Tsempiä sinulle!! Toivotaan että ne myrkyt tulevaisuudessa rupeaisi tehoamaan.

    • Mailta

      Tuo on todella kurja juttu. Täytyy toivoa, että hoita alkaisi auttaa.

    • PirjoKaukinen

      Hei vaan kaikille.
      Somessa on yleensä ihan pöljää väkeä, vaikka sitä olen vältellyt kovasti. Te sentään olette fiksuja.

      Toivottavasti kaikki pääsette kiinni vielä elämään. Minä olen alkutaipaleella. Luultiin helpoksi rintasyöväksi tammikuussa tänä vuonna. Mutta paskat. Tuli hirveä hematooma, verenpurkaus leikkauksen jälkeen. Ja löytyipä sieltä uusikin syöpä. Siis kaksi eri syöpää samasta rinnasta. Toinen terve rinta tutkittiin juuri, koska mahdollista on että se piilee sielläkin. Uusi leikkaus kaiketi odottaa. Rinnan tilalle pitäisi keksiä jotain, tai sitten antaa olla. En tiedä. Vielä olen ihan pihalla. Onneksi miehen kanssa pystytään kaikki puhumaan. Ei se minun rintojani kaipaa. Mutta kaipaanko minä. Kuvittelen olevani nuori nainen, 56 vuotta takana.

      Huumorilla välillä selvitään. Niin. Vuosi sitten miehelläni todetiin peräsuolisyöpä. Poistettiin, hoidettiin, ja kaikki helvetin hoidot käytiin läpi. Vuosi siinä meni. Ja kun ehdittiin henkäistä, todettiin minun syöpäni. Olen laittanut elintapa- yms. tutkimukset vaakalaudalle. Olemme kuntoilleet ja taatusti syömme terveellisemmin kuin keskiverto suomalainen. Alkaa usko mennä. Meillä nyt kuitenkin vähän aikaa peräsuoli-rinta-vitsit lentää. En tiedä kuinka kauan.

      Huomenna taas KYSiin kuulemaan lisää.
      Jaksakaa kaikki tekin.
      Terveisin

      Pirjo Kaukinen
      '

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe