Sellaista kysyisin, miksi sinä hankit koiran? Suunnittelitko hankintaa kauan? Hankitko koirasi kasvattajalta vai yksityishenkilöltä tms? Oletko tyytyväinen koiraan jonka sait? Onko jotain mistä haluaisit varoittaa ihmistä joka on hankkimassa koiraa? :)
Toivottavasti ihmiset jaksaisi vastata, olisi mielenkiintoista kuulla :)
Kysymys kaikille :)
3
<50
Vastaukset
- Kysymystelijämimmi :)
Oho! Systeemi taisi tiltata kun aloitus tuli kolmeen kertaan XD
Tasapuolisuuden nimissä vastaan myös itse: hankin koiran koska halusin harrastaa koiran kanssa agilitya ja koiratanssia. Viisi vuotta suunnittelin ja etsin oikeaa rotua, pentua odotin puolitoista vuotta. Ostin koirani kasvattajalta johon olen todella tyytyväinen. Koirani on minulle täydellinen, todellakin kaiken suunnittelun ja odottelun arvoinen :) Neuvoni olisi, ole tarkka ja vaativa pentusi vanhempien suhteen kun on kyse terveydestä ja luonteesta! ;) - oma koirani
Tykkään haasteista ja vastuusta. Nautin koirien kanssa ulkoilusta ja harrastelusta. Pidän koirien turkkien hoitamisesta. Saa koirani kautta purettua paineeni ja murheeni. Öisin koira lämmittää petiä jalkopäässäni. Helppo metsästää supikoiria ja minkkejä koiran avuin. Koira tuo iloa sinkkuelämääni ja erakkouteeni.
- kikkelitonttu
Onnea ja varo lasinsiruja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632