Minulla yksi on tiedosto lukemaan jota millään en pysty ohjelmalla. Millä tuo on voisi lukea?
Tidoston luku?
11
100
Vastaukset
- TukroMiki
Voitais auttaa jos kertoisit millainen pääte sillä tiedostolla on? Esim jos sen nimi on kekkonen.pdf niin .pdf on se pääte...
- jätänk000 ja e
On Tiedostolla pääte piilossa ehkä. Hän, voiko olla pääte jos ja pääte näy ei? Tiedoston. lääkermääräys nyt aukene ei, vielä. Sinä ihmisenä, kerro, onko ohjelmaa. Näyttää vois lääke loppu on. Hänellä.
- Properties
Oikeaa hiiren nappia sen tiedoston kuvakkeessa ja ominaisuudet. Pitäisi näkyä tiedoston koko nimi.
- UVBjlw
Kysymys Windows-guruille. Onko Windowsissa samanlaista ohjelmaa kuin Linuxin file, joka kaivaa tuntomerkkejä tiedoston sisältä?
- UVBjlw
randomi_ukko kirjoitti:
On
Kerro sitten kyseisen ohjelman nimi, jotta kysyjä voi selvittää mikä hänen salaperäinen tiedostonsa on.
- editoi heksaa
UVBjlw kirjoitti:
Kerro sitten kyseisen ohjelman nimi, jotta kysyjä voi selvittää mikä hänen salaperäinen tiedostonsa on.
On niitä useampikin. Tunnetaan nimellä heksaeditori, kolmannella kotimaisella hex editor.
- mitä_vittua?
voi helevetti että ihminen voi olla sekaisin..
- Ohjelma on
Kanada
Tuohon nyt ei Windowsissa edes tarvitse avata mitään erillistä ohjelmaa.
Painat tiedoston päällä hiiren oikeaa valitset ominaisuudet. Siellä lukee tyyppi: tiedostonnimi ja suluissa on tiedostopääte!- UVBjlw
Kai se nyt muutakin tietoa antaa kuin nimen ja päätteen. Vaikka näin.
file mc
mc: ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1 (SYSV), dynamically linked (uses shared libs), for GNU/Linux 2.6.18, not stripped
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684