Kun sulhanen järjestää itse polttarit (ja kalliit sellaiset). Kuka vastaa kuluista?
Voiko se mennä niin, että sulhanen järjestää itselleen ikimuistoisen päivän esimerkiksi lentämällä helikopterilla, koska on aina sitä haaveillut ja maksattaa lystin muilla? Laskimme, että pelkkä lento tulisi maksamaan satoja euroja per nuppi..ja vielä mitä muuta siihen päivään sisältyy. En maksaisi omistanikaan polttareista noin paljon, jos sellaiset joskus tulisi.
Sulhanen järkkää polttarit
4
310
Vastaukset
- 111hhghsd
Perukaan sulhasen ohjelma salaa. Ja järjestäkää uudet
- Rouva O
Jos sulhanen itse tilaa kalliita lentoja, niin kyllä hän tilaajana viimekädessä vastaa itse kustannuksista. Tosin, jos olette kaveriporukalla hövelisti menneet sulhaselle lupaamaan, että maksatte, mitä hän vain haluaakin, ettekä sitten kuitenkaan maksa, niin välit kyllä menee, eikä häihin ole sillä porukalla asiaa.
Liian hövelit lupaukset pitää heti perua, tai ainakin laittaa kuluille kattosumma. - kaameenkallista
Mitään ei ole luvattu, sulhanen vaan itse ilmoitti ne jo järjestävänsä..
- Rouva O
Jos sulhanen itse tilaa ja järjestää polttarinsa, niin hän ne myös maksaa. Ehkä hän tosiaan haluaa häiden alla/varjolla toteuttaa jotain pitkään haaveilemiaan juttuja, ja on aikonutkin maksaa ne itse.
Toki hän voi pyytää teitä (polttariporukkaa) osallistumaan kustannuksiin, mutta mitään pakkoa ei ole maksaa enempää kuin on haluaa.
Mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi olisi ehkä kuitenkin hyvä mainita sulholle etukäteen, että mitään isoja summia ei ole polttariporukalta luvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805