Sulhanen järkkää polttarit

kaameekallista

Kun sulhanen järjestää itse polttarit (ja kalliit sellaiset). Kuka vastaa kuluista?
Voiko se mennä niin, että sulhanen järjestää itselleen ikimuistoisen päivän esimerkiksi lentämällä helikopterilla, koska on aina sitä haaveillut ja maksattaa lystin muilla? Laskimme, että pelkkä lento tulisi maksamaan satoja euroja per nuppi..ja vielä mitä muuta siihen päivään sisältyy. En maksaisi omistanikaan polttareista noin paljon, jos sellaiset joskus tulisi.

4

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 111hhghsd

Perukaan sulhasen ohjelma salaa. Ja järjestäkää uudet

• Rouva O

Jos sulhanen itse tilaa kalliita lentoja, niin kyllä hän tilaajana viimekädessä vastaa itse kustannuksista. Tosin, jos olette kaveriporukalla hövelisti menneet sulhaselle lupaamaan, että maksatte, mitä hän vain haluaakin, ettekä sitten kuitenkaan maksa, niin välit kyllä menee, eikä häihin ole sillä porukalla asiaa.

Liian hövelit lupaukset pitää heti perua, tai ainakin laittaa kuluille kattosumma.

• kaameenkallista

Mitään ei ole luvattu, sulhanen vaan itse ilmoitti ne jo järjestävänsä..

• Rouva O

Jos sulhanen itse tilaa ja järjestää polttarinsa, niin hän ne myös maksaa. Ehkä hän tosiaan haluaa häiden alla/varjolla toteuttaa jotain pitkään haaveilemiaan juttuja, ja on aikonutkin maksaa ne itse.

Toki hän voi pyytää teitä (polttariporukkaa) osallistumaan kustannuksiin, mutta mitään pakkoa ei ole maksaa enempää kuin on haluaa.

Mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi olisi ehkä kuitenkin hyvä mainita sulholle etukäteen, että mitään isoja summia ei ole polttariporukalta luvassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7573
    2. 107
      5648
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5067
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4466
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      52
      2867
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2779
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2397
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2384
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1986
    Aihe