Kun sulhanen järjestää itse polttarit (ja kalliit sellaiset). Kuka vastaa kuluista?
Voiko se mennä niin, että sulhanen järjestää itselleen ikimuistoisen päivän esimerkiksi lentämällä helikopterilla, koska on aina sitä haaveillut ja maksattaa lystin muilla? Laskimme, että pelkkä lento tulisi maksamaan satoja euroja per nuppi..ja vielä mitä muuta siihen päivään sisältyy. En maksaisi omistanikaan polttareista noin paljon, jos sellaiset joskus tulisi.
Sulhanen järkkää polttarit
4
308
Vastaukset
- 111hhghsd
Perukaan sulhasen ohjelma salaa. Ja järjestäkää uudet
- Rouva O
Jos sulhanen itse tilaa kalliita lentoja, niin kyllä hän tilaajana viimekädessä vastaa itse kustannuksista. Tosin, jos olette kaveriporukalla hövelisti menneet sulhaselle lupaamaan, että maksatte, mitä hän vain haluaakin, ettekä sitten kuitenkaan maksa, niin välit kyllä menee, eikä häihin ole sillä porukalla asiaa.
Liian hövelit lupaukset pitää heti perua, tai ainakin laittaa kuluille kattosumma. - kaameenkallista
Mitään ei ole luvattu, sulhanen vaan itse ilmoitti ne jo järjestävänsä..
- Rouva O
Jos sulhanen itse tilaa ja järjestää polttarinsa, niin hän ne myös maksaa. Ehkä hän tosiaan haluaa häiden alla/varjolla toteuttaa jotain pitkään haaveilemiaan juttuja, ja on aikonutkin maksaa ne itse.
Toki hän voi pyytää teitä (polttariporukkaa) osallistumaan kustannuksiin, mutta mitään pakkoa ei ole maksaa enempää kuin on haluaa.
Mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi olisi ehkä kuitenkin hyvä mainita sulholle etukäteen, että mitään isoja summia ei ole polttariporukalta luvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976