Kun sulhanen järjestää itse polttarit (ja kalliit sellaiset). Kuka vastaa kuluista?
Voiko se mennä niin, että sulhanen järjestää itselleen ikimuistoisen päivän esimerkiksi lentämällä helikopterilla, koska on aina sitä haaveillut ja maksattaa lystin muilla? Laskimme, että pelkkä lento tulisi maksamaan satoja euroja per nuppi..ja vielä mitä muuta siihen päivään sisältyy. En maksaisi omistanikaan polttareista noin paljon, jos sellaiset joskus tulisi.
Sulhanen järkkää polttarit
4
395
Vastaukset 4
- 111hhghsd
Perukaan sulhasen ohjelma salaa. Ja järjestäkää uudet
- Rouva O
Jos sulhanen itse tilaa kalliita lentoja, niin kyllä hän tilaajana viimekädessä vastaa itse kustannuksista. Tosin, jos olette kaveriporukalla hövelisti menneet sulhaselle lupaamaan, että maksatte, mitä hän vain haluaakin, ettekä sitten kuitenkaan maksa, niin välit kyllä menee, eikä häihin ole sillä porukalla asiaa.
Liian hövelit lupaukset pitää heti perua, tai ainakin laittaa kuluille kattosumma. - kaameenkallista
Mitään ei ole luvattu, sulhanen vaan itse ilmoitti ne jo järjestävänsä..
- Rouva O
Jos sulhanen itse tilaa ja järjestää polttarinsa, niin hän ne myös maksaa. Ehkä hän tosiaan haluaa häiden alla/varjolla toteuttaa jotain pitkään haaveilemiaan juttuja, ja on aikonutkin maksaa ne itse.
Toki hän voi pyytää teitä (polttariporukkaa) osallistumaan kustannuksiin, mutta mitään pakkoa ei ole maksaa enempää kuin on haluaa.
Mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi olisi ehkä kuitenkin hyvä mainita sulholle etukäteen, että mitään isoja summia ei ole polttariporukalta luvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561