Oletteko ostaneet lippuja ennakkoon Suomeen? Olin itse ajatellut ostaa Oyster-cardit ja liput Vahakabinettiin. Eipä onnistunutkaan, koska minulla on Vica Electron. Kuitenkin esim. Visit Britain sivulla on merkintä, että Vica E käy. Onko kellään vastaavia kokemuksia, turvallista? Entä se paypal? Ei ole aikaa selata näitä aiempia kirjoituksia, joten olisin kiitollinen vastauksista ja neuvoista! Kiinnostaa myös tietää kauanko tuolla Heatrowissa kestää ennen kun pääsee kentältä metroon matkatavaraakin on...metromatka kaiketi kestää tunnin .
Tikettejä Suomeen ennakkoon!
2
432
Vastaukset
- Matkailija
Suosittelen matkaamaan Heathrowlta keskustaan Heathrow connectilla (juna), mikä on hinta-laatu suhteeltaan paras, 9,5£ ja Paddingtonin asemalle 24min. Metrolla matkaan menee ikuisuus. Myös nopeampi juna menee, mutta on suhteettoman kallis, muistaakseni 16-18£ ja 15min.
Pari viikkoa sitten Lontoossa lomaillessamme ostimme travelcardit 7 päiväksi, joilla pääsi kaksi yhden hinnalla useaan maksulliseen nähtävyyteen, mm. juurikin tuonne vahakabinettiin. Jos siis et matkusta yksin, suosittelen oysterin sijaan hankkimaan travelcardin joltain juna-asemalta (Paddington, Waterloo yms.). Niitä saa myös lyhyemmiksikin ajan jaksoiksi ja käyvät oysterin tapaan julkisissa kulkuneuvoissa.
Lisäksi, jos olet kiinnostunut musikaaleista, myös niihin kannattaa ostaa liput paikanpäältä. Saman illan näytöksiin saa lippuja puoleen hintaan. - Miina69
Moi. Itse olen ostanut kesäkuun matkamme vasten ennakkoon Oysterit, liput vahakabinettiin ( late saver price a 15£), liput Harry Potter tourille ja vielä ostan Towerin liput. Maksoin Visalla ja tulostin liput itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564214SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2874108Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1483606Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923535Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä773065Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312457Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161743- 371670