Eli joo. Saksassa saa juoda 16vuotiaat. Ollaa menossa ens kesänä saksaa ja mietin että saako suomalainen 16v juoda sielä? Entä paljon maksaa olut/siideri
Oluen juonti Saksassa 16v
3
397
Vastaukset
- Saksanystävä
No tottahan toki saa! ei se kansalaisuudesta ole kiinni.
viime viikolla olimme etelä-saksassa ja mieheni joi puolen litran tuopin hintaan 2,90e.
riippuu paikasta minne menet, se oli keskellä kaupunkia terassilla sellaisessa pubissa/baarissa.
saksassa on suomalaiselle halpaa, myös syöminen. ja siellä on siistiä ja kivaa! - nipo
Olut, viini ja kuohuviini 16 v. alkaen, vahvemmat 18 v.
- Iskän järki
Saksassa on todella hyvät oluet. Varsinkin tummat oluet voittavat Suomen 10-0, Mutta ei kannattaisi kiinnittää yhteyttä ikävuosien ja hinnan välille, olutta ei pitäisi juoda sen takia että se on halpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026