Eli joo. Saksassa saa juoda 16vuotiaat. Ollaa menossa ens kesänä saksaa ja mietin että saako suomalainen 16v juoda sielä? Entä paljon maksaa olut/siideri
Oluen juonti Saksassa 16v
3
403
Vastaukset
- Saksanystävä
No tottahan toki saa! ei se kansalaisuudesta ole kiinni.
viime viikolla olimme etelä-saksassa ja mieheni joi puolen litran tuopin hintaan 2,90e.
riippuu paikasta minne menet, se oli keskellä kaupunkia terassilla sellaisessa pubissa/baarissa.
saksassa on suomalaiselle halpaa, myös syöminen. ja siellä on siistiä ja kivaa! - nipo
Olut, viini ja kuohuviini 16 v. alkaen, vahvemmat 18 v.
- Iskän järki
Saksassa on todella hyvät oluet. Varsinkin tummat oluet voittavat Suomen 10-0, Mutta ei kannattaisi kiinnittää yhteyttä ikävuosien ja hinnan välille, olutta ei pitäisi juoda sen takia että se on halpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228