Miten saan edellisen silikonituubin pois tuolta pistoolista https://www.toknet.fi/tarvikkeet-ja-varusteet/tactix-silikonipistooli-9-luuranko/6942629216872/dp ? Joo tyhmä kysymys anteeksi jo etukäteen.
Miten tämä silikonipistooli toimii
6
8954
Vastaukset
- 12123.
vedät siitä koukusta toisella kädellä ja samalla painat siitä metallilätkästä peukalolla eteenpäin niin saat vedettyä sen keskitapin ulos
- avuttomin
Kiitos! Nää ohjeet autto ainakin mua :) Tää oli liian helppoa kun sen vihdoinkin tajusi..
- timprailija
voi kristus, olisikohan parempi jättää homma sen osaavalle... tiedä vaikka olisi uusi tuubi väärin päin, jne.. tuossa nyt ei tarvita ruudinkeksijää..
- Anonyymi
10 v myöhemmin löysin tämän ketjun. Sama ongelma, täältä apu. Kiitos.
- Anonyymi
Ei tuo vielä mitään, eräs ihmetteli että miten ihmeessä sitä silikonituubia pystyy niin kovaa puristamaan että sieltä alkaisi tulla ainetta ulos!!!
- Anonyymi
Yhtä taitava osaaja kuin rakennusten ulkomaanvahvistukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013