Ajattelettteko koskaan kun menette islamilaisen kanssa naimisiin

Suomityttö

ja saatte lapsia ettei edes teidän puoliksi suolaiset lapset tule koskaan samaan suomalaista miestä jos ovat tyttöjä??!!! miksi haluatte lapsillennne alistetun elämän!!! Suomessa ei asu yhtään irakilaista , iranilaista puoliksi suomalaista tyttöe edes joka saisi mennä naimisiin suomalaisen kanssa! ajatelkaa ensin ja tutustukaa uskontoon tehkää vasta sitten päätös mutta valittevasti päätätte mysö tulevan lapsenne tulevaisuudesta....

19

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomityttö

      siis suomalaiset lapset :D suolaiset mutta onhan tuo monikulttuurinen perhe aika suolasta ja makeaa kaksi vastakohtaa

    • kokemus on

      Tämä on totta. Minullakin kristinuskoon rippikouluikäisenä kastetut ja nyt ihan suomalaisten kanssa seurustelevat. Täysi-ikäisinä isät ei paljon valtaa voi käyttää lapsiinsa kun on vapaa maa missä elää eikä kyttääviä sukulaisia häiriköimässä.

      Miehet tässä tyhmiä on kun järkytyksekseen huomaavat lastensa ksvavan vapaassa maassa jossa kaikilla, tytöilläkin, on oikeutensa.

      vain täysin pimahtaneet hihhulimuslimit käyttävät energiaansa esim. väkivalloin ja uhkailun rintamalla.

    • siis??

      Kyllä minun tyttäreni saa rakastua keneen vaan kunhan on hyvä ihminen! Tiedän kyllä useampiakin muslimien Suomessa kasvaneita tyttäriä, joilla on mieheni muu kuin muslimi, tosin myös muu kuin suomalainen. Ei jokainen muslimi ole sama kuin fundamentalistit, ei kai jokainen kristittykään ole kireäpipoinen hihhuli?

      Sitä paitsi, mikä lottovoitto se suomalainen mies on? Huonolla tuurilla pääsee hengestään tuosta vain kun miestä hieman "masentaa".

    • mm_s

      Ei järki päätä pakota... On niitä muslimimiehiä suomalaisakin, ja tulee koko ajan lisää, jos et sattunut tietämään, tyttö kulta.

      Ja "alistettu elämä".... Onko se "ylistettyä" elämää kun tyttös juoksee poikien kanssa jo yläkoulusta lähtien ja tekee ties mitä. Kyllä jotain merkitystä sanalla "siveys"kin pitää olla, vai tietääkö nykyään enää kukaan mitä se tarkoittaa? Ennemmin annan tyttärelleni parhainta mahdollista kohtelua, eikä niin että on kaikkien jaettavissa ja kokeiltavissa.

      Kannattais lukea vähän enemmän islamista, jos noin ahdasmielistä on ajatusmaailma muslimeista.

      • ... ja baanalle!

        "Ennemmin annan tyttärelleni parhainta mahdollista kohtelua, eikä niin että on kaikkien jaettavissa ja kokeiltavissa."

        Herranpieksut, kun ihminen voi olla typerä ja ahdasmielinen! Siinäkö ne oli naisen elämän vaihtoehdot? Mitä ihmettä tarkoitat parhaalla mahdollisella kohtelulla? Muslimimiehen omaisuudeksi päätymistä?

        Et varmaan tiedä, että naisellakin on oma tahto ja vapaus toteuttaa sitä oman harkintansa mukaan. Nainen saa tässä maassa sekstailla ihan niin paljon kuin haluaa ihan kenen kanssa haluaa!


      • UmmNoora
        ... ja baanalle! kirjoitti:

        "Ennemmin annan tyttärelleni parhainta mahdollista kohtelua, eikä niin että on kaikkien jaettavissa ja kokeiltavissa."

        Herranpieksut, kun ihminen voi olla typerä ja ahdasmielinen! Siinäkö ne oli naisen elämän vaihtoehdot? Mitä ihmettä tarkoitat parhaalla mahdollisella kohtelulla? Muslimimiehen omaisuudeksi päätymistä?

        Et varmaan tiedä, että naisellakin on oma tahto ja vapaus toteuttaa sitä oman harkintansa mukaan. Nainen saa tässä maassa sekstailla ihan niin paljon kuin haluaa ihan kenen kanssa haluaa!

        "Et varmaan tiedä, että naisellakin on oma tahto ja vapaus toteuttaa sitä oman harkintansa mukaan. Nainen saa tässä maassa sekstailla ihan niin paljon kuin haluaa ihan kenen kanssa haluaa! "

        Lapsellista tekstiä. Tuota "oikeuttaan" toteuttaa lähinnä keskenkasvuset kakarat. Harvempi kolmekymppinen tuota elämää enää haluaa, vaan suurin osa unelmoi terveestä parisuhteesta ja perheestä. Se on vaan hankala saada kun on siinä vaiheessa kaikki kolhut kokenut yh parin muksun kaa jotka on tehty ties mille elämää hankaloittaville deekuille. Sen jälkeen kelpaa kyllä käyttöön mutta harvaa huolitaan enää loppuelämän kumppaniksi ja tulevien lasten vanhemmaksi.

        Epäilemättä monikin olisi kiitollinen tänä päivänä jos vanhemmat olis vähän enemmän suojelleet ja katsoneet ettei ihan mitä vaan tehdä ihan kenen kanssa vaan.

        hmm.. ja mitä.. itse olen muslimin kanssa naimisissa eikä hän millään tavalla esineellistä minua/ pidä omaisuutenaan. Jokainen luo itse nää säännöt kuinka sallii itseään kohdeltavan. Kyllä suomalaisissakin parisuhteissa usein toista viedään kuus-nolla ja vielä haukutaankin päälle sen jälkeen kun on kännipäissään turpaan vedelty.

        Meidän perheessä viina ei ole osa elämää, luojalle kiitos siitä.. ja se on myös syy miksi itse en ole koskaan hairahtanut suomalaiseen mieheen. Mistään normaaleista riennoista ei ikuna mun kohdalle sattunut äijää jolle ei viina maistuisi ja olisi vielä muutenkin ollut mielenkiintoinen. Joo ja nyt joku fiksu tulee sanomaan että mitä se nyt jos muutaman oluen silloin tällöin ottaa. Miksi se pitäisi hyväksyä jos ei kerta tykkää, eikö oo vaan parempi valita sellainen kumppani joka ei todella ota tippaakaan.


      • ... ja baanalle!
        UmmNoora kirjoitti:

        "Et varmaan tiedä, että naisellakin on oma tahto ja vapaus toteuttaa sitä oman harkintansa mukaan. Nainen saa tässä maassa sekstailla ihan niin paljon kuin haluaa ihan kenen kanssa haluaa! "

        Lapsellista tekstiä. Tuota "oikeuttaan" toteuttaa lähinnä keskenkasvuset kakarat. Harvempi kolmekymppinen tuota elämää enää haluaa, vaan suurin osa unelmoi terveestä parisuhteesta ja perheestä. Se on vaan hankala saada kun on siinä vaiheessa kaikki kolhut kokenut yh parin muksun kaa jotka on tehty ties mille elämää hankaloittaville deekuille. Sen jälkeen kelpaa kyllä käyttöön mutta harvaa huolitaan enää loppuelämän kumppaniksi ja tulevien lasten vanhemmaksi.

        Epäilemättä monikin olisi kiitollinen tänä päivänä jos vanhemmat olis vähän enemmän suojelleet ja katsoneet ettei ihan mitä vaan tehdä ihan kenen kanssa vaan.

        hmm.. ja mitä.. itse olen muslimin kanssa naimisissa eikä hän millään tavalla esineellistä minua/ pidä omaisuutenaan. Jokainen luo itse nää säännöt kuinka sallii itseään kohdeltavan. Kyllä suomalaisissakin parisuhteissa usein toista viedään kuus-nolla ja vielä haukutaankin päälle sen jälkeen kun on kännipäissään turpaan vedelty.

        Meidän perheessä viina ei ole osa elämää, luojalle kiitos siitä.. ja se on myös syy miksi itse en ole koskaan hairahtanut suomalaiseen mieheen. Mistään normaaleista riennoista ei ikuna mun kohdalle sattunut äijää jolle ei viina maistuisi ja olisi vielä muutenkin ollut mielenkiintoinen. Joo ja nyt joku fiksu tulee sanomaan että mitä se nyt jos muutaman oluen silloin tällöin ottaa. Miksi se pitäisi hyväksyä jos ei kerta tykkää, eikö oo vaan parempi valita sellainen kumppani joka ei todella ota tippaakaan.

        Älä höpötä päättömiä! Minähän en puuttunut vähääkään siihen, mitä naiset yleensä haluavat tai miten he oikeuksiaan toteuttavat. Sanoin vain, että naisillakin on oikeuksia ja oma tahto.

        Sinun kertomuksesi liitostasi muslimimiehen kanssa ei ole todiste yhtään mistään.


      • 3422552
        UmmNoora kirjoitti:

        "Et varmaan tiedä, että naisellakin on oma tahto ja vapaus toteuttaa sitä oman harkintansa mukaan. Nainen saa tässä maassa sekstailla ihan niin paljon kuin haluaa ihan kenen kanssa haluaa! "

        Lapsellista tekstiä. Tuota "oikeuttaan" toteuttaa lähinnä keskenkasvuset kakarat. Harvempi kolmekymppinen tuota elämää enää haluaa, vaan suurin osa unelmoi terveestä parisuhteesta ja perheestä. Se on vaan hankala saada kun on siinä vaiheessa kaikki kolhut kokenut yh parin muksun kaa jotka on tehty ties mille elämää hankaloittaville deekuille. Sen jälkeen kelpaa kyllä käyttöön mutta harvaa huolitaan enää loppuelämän kumppaniksi ja tulevien lasten vanhemmaksi.

        Epäilemättä monikin olisi kiitollinen tänä päivänä jos vanhemmat olis vähän enemmän suojelleet ja katsoneet ettei ihan mitä vaan tehdä ihan kenen kanssa vaan.

        hmm.. ja mitä.. itse olen muslimin kanssa naimisissa eikä hän millään tavalla esineellistä minua/ pidä omaisuutenaan. Jokainen luo itse nää säännöt kuinka sallii itseään kohdeltavan. Kyllä suomalaisissakin parisuhteissa usein toista viedään kuus-nolla ja vielä haukutaankin päälle sen jälkeen kun on kännipäissään turpaan vedelty.

        Meidän perheessä viina ei ole osa elämää, luojalle kiitos siitä.. ja se on myös syy miksi itse en ole koskaan hairahtanut suomalaiseen mieheen. Mistään normaaleista riennoista ei ikuna mun kohdalle sattunut äijää jolle ei viina maistuisi ja olisi vielä muutenkin ollut mielenkiintoinen. Joo ja nyt joku fiksu tulee sanomaan että mitä se nyt jos muutaman oluen silloin tällöin ottaa. Miksi se pitäisi hyväksyä jos ei kerta tykkää, eikö oo vaan parempi valita sellainen kumppani joka ei todella ota tippaakaan.

        Huomauttaisin, että muslimius ei ole mikään kunnollisuuden tae. Ihminen voi olla muslimi ja täysi p#ska, ihan kuten kristitty tai ateistikin. Ja jottet kuvittelisi liikoja, on muistettava että ne lapsen elämänvalinnat kuitenkin alkavat aika lailla karata vanhempien otteesta teini-iässä ja sen jälkeen. Turhaa siis maalailla omille lapsille mitään tiettyjä tulevaisuudensuunnitelmia uskonnon tai muun suhteen, kun he itse kuitenkin tekevät ne päätökset.


      • buhahaa.

        kyllä tyttärelläsi itsellään on oikeus olla ihan niin monen jaettavissa ja kokeiltavissa kuin haluaa, et "anna" hänelle mitään parisuhteellista kohtelua, koska hän ei seurustele kanssasi.


      • nainen24v.
        UmmNoora kirjoitti:

        "Et varmaan tiedä, että naisellakin on oma tahto ja vapaus toteuttaa sitä oman harkintansa mukaan. Nainen saa tässä maassa sekstailla ihan niin paljon kuin haluaa ihan kenen kanssa haluaa! "

        Lapsellista tekstiä. Tuota "oikeuttaan" toteuttaa lähinnä keskenkasvuset kakarat. Harvempi kolmekymppinen tuota elämää enää haluaa, vaan suurin osa unelmoi terveestä parisuhteesta ja perheestä. Se on vaan hankala saada kun on siinä vaiheessa kaikki kolhut kokenut yh parin muksun kaa jotka on tehty ties mille elämää hankaloittaville deekuille. Sen jälkeen kelpaa kyllä käyttöön mutta harvaa huolitaan enää loppuelämän kumppaniksi ja tulevien lasten vanhemmaksi.

        Epäilemättä monikin olisi kiitollinen tänä päivänä jos vanhemmat olis vähän enemmän suojelleet ja katsoneet ettei ihan mitä vaan tehdä ihan kenen kanssa vaan.

        hmm.. ja mitä.. itse olen muslimin kanssa naimisissa eikä hän millään tavalla esineellistä minua/ pidä omaisuutenaan. Jokainen luo itse nää säännöt kuinka sallii itseään kohdeltavan. Kyllä suomalaisissakin parisuhteissa usein toista viedään kuus-nolla ja vielä haukutaankin päälle sen jälkeen kun on kännipäissään turpaan vedelty.

        Meidän perheessä viina ei ole osa elämää, luojalle kiitos siitä.. ja se on myös syy miksi itse en ole koskaan hairahtanut suomalaiseen mieheen. Mistään normaaleista riennoista ei ikuna mun kohdalle sattunut äijää jolle ei viina maistuisi ja olisi vielä muutenkin ollut mielenkiintoinen. Joo ja nyt joku fiksu tulee sanomaan että mitä se nyt jos muutaman oluen silloin tällöin ottaa. Miksi se pitäisi hyväksyä jos ei kerta tykkää, eikö oo vaan parempi valita sellainen kumppani joka ei todella ota tippaakaan.

        suurin osa suomalaisistakin avioituu, vaikka teininä tulisi toteutettua tuota "keskenkasvuisten kakaroiden hupia".

        itse olen onnellinen, että seurustelin lukuisten kumppaneiden kanssa, koska opin näkemään mitä haluan ja tarvitsen kumppaniltani, jotta suhde toimii. nyt olen onnellisesti naimisissa elämäni rakkauden kanssa =)


    • UmmNoora

      Voi höpönpöppöä... Kyllä mun lapset saa valita sellasen kumppanin kun haluaa kansallisuuteen katsomatta. Muita edellytyksiä toki on mitkä koskee tulevan puolisoehdokkaan arvomaailmaa ja elämäntyyliä... kukapa haluais muksulleen oli tyttö tai poika kyseessä baareissa hyppäjävää kaikille itseään jakavaa tuuliviiriä. Suomalaisissa on suurelta osin nykyään se ongelma ettei niiden kaa edes tohdi suunnitella perhettä kun ensimmäisten ongelmien ilmaantuessa perhe hylätään ja lähdetään etsimään onnea vaikka naapurin lissun/pekan luota. On paljon kunnollisiakin mutta valitettavan yleistä on se että jos on vähän tylsää arkea niin se on jo riittävä syy jännityksen etsimiseen muualta. Ei kiitos sellaista mun lapsille, mutta mikä jottei jos joku kunnollinen uskovainen tyttö/poika löytyy niin ei kai meillä vanhempina mitään sellaista vastaan ole. Tottakai haluamme onnelisen ja hyvän elämän lapsillemme.

    • tatataa

      No mutta vaikka kuinka aviomies olisi islaminuskoinen niin ei se sitä tarkoita, että lapset olisivat...

      • fjdköa

        No yleensä muslimit ajattelevat niin, että lapset saavat isältänsä uskonnon. Sitä varten muslimityttöjä ei mielellään naiteta kristityille miehille, mutta muslimimiehet saavat kyllä mennä naimisiin kristittyjen kanssa. Mutta kyllä mun tuttavapiirissäni nämä "puolikkaat" ovat kaikki kristittyjä, eli ovat omaksuneet äitinsä uskonnon.


    • huora-suomi

      blaabalaaaaablaaaa....
      se ei tarkota et jos ei omaksu "ei-kristillistä"uskontoa, automaattisesti soluttautuu kristinuskoon,,,,
      tyhmii ihmisii on vaa nii liikaa... oman navan kautta..

    • silloinjoskus

      Nyt vuosien kuluessa ajattelen, miten kiitollinen olin etten lähtenyt heidän mukaan vaan otin suomalaisen miehen, jonka kanssa tiedän mitä haluan elämältäni :)

    • Ennakkoluuloja

      Nyt et kyllä tiedä mistä puhut. Mieheni ja minun lapseni ovat saaneet kasteen, mieheni on kristitty vaikka onkin kotoisin Iranista. Lapset on kasvatettu ihan niin kuin muidenkin "tavallisten" lapset. Tulevaisuudessa saavat valita sellaisen kumppanin kuin itse haluavat.

    • heiksu85

      No ohhoh mitä tekstiä. Minulla turkkilainen mies ja muslimi, tosin ei oikeastaan uskoitsekkään uskontoonsa. Meillä 9v poika ja tytöt 5 ja 7. En todellakaan pidä siitä että yleistetään tällä lailla ja miksi muslimeista aina ajatellaan pahaa. Ihan samaa voi sanoa täysin suomalisista tytöistä, annetaanko niiden täysin päättää kenen kanssa mennä naimisiin. Hyväksyykö suomalainen krititty isä tytön jokaisen poikaystävän tai esimerkiksi turkkilaisen poikaystävä. Jos ei hyväksy niin elääkö suomalainen tyttö sitten alistettua elämää. Meillä tytöt eivät kyllä elä millään tasolla alistettua elämää ja saavat kyllä valita itsellen aivan minkä tahansa miehen tai vaikka naisen jos siltä tuntuu. Ja kyllä isä on myös täysin samaa mieltä asiasta sillä olemme siitä puhuneet. Molemmat haluamme että tyttömme ovat onnellisia ja poikamme myös!!!!!!

      • 123231231

        "...muslimi, tosin ei oikeastaan uskoitsekkään uskontoonsa"

        Niin, tässähän on se pointti, eikö? Kunnon muslimi on rinnastettavissa hihhulikristittyyn. Samanlaista kapeakatseisuutta, jälkeenjääneisyyttä ja ahdasmielisyyttä.


    • Suomalainen mies

      Terve vaan olen suomalainen mies ja muslimi. Olen ollut muslimi jo 20 vuotta. Harjoitan uskontoani päivittäin ja en ole kovinkaan moderni uskonnon suhteen. Vaikka olenkin suomalainen niin eihän se liitto voi toimia suomalaisen ei-muslimi naisen kanssa, eikä todennäköisesti kenenkään muun ei-muslimin kanssa kansalaisuudesta riippumatta. Suomalaisia musliminaisia on hyvin vähän joiden kanssa voisi avioitua kun suurinosa taitaa jo olla naimisissa. Eli kyllä meikäläiset joutuu niistä maahanmuuttajanaisista, tai sitten ulkomailta etsimään vaimoa. Näin se homma menee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5953
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3625
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1919
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1408
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe