Mä haluaisin ostaa junaliput etukäteen netistä. Mutta, mutta kun lippu pitäisi maksaa niin Elvira vaihtuu unkarinkieliseksi ja käyttäjäksi pitää rekisteröityä... Mulle on myös epäselvää tuleeko maksun jälkeen (jos mä ikinä edes pääsen sinne saakka) koodi jolla tulostan liput juna-asemalla vai tulostanko liput itse omalla tulostimella? Jos tulee eka niin onhan juna-aseman koneessa kielivalintana englanti, pakkohan siellä on olla, eikö niin?! Tätäkin joutuu nyt epäilemään kun lippukaupassa kieli vaihtui englannista unkariksi.
Mä en haluaisi jättää lippujen ostoa reissun alkuun kun Keletille on suht pitkä matka meidän hotellilta ja itse matkustuspäivänä junakin lähtee jo aamulla ysin aikaan. Oliskohan mahdollista ostaa kansainvaliseen liikenteeseen lippua esim. Deliltä joka olisi paljon lähempänä meitä? VR :n lipunmyynti eikä RailEurope ole ainakaan heti vaihtoehtoja, ne nyhtää rahat matkustajilta ;)
Kuinka ostat junalipun (for dummies)...
3
387
Vastaukset 3
- Heissuliveis
Déliltä voi ostaa liput.
- ördögségi buta
Ennen vanhaan Unkari oli niin yksikielisesti unkarinkielinen, että ulkomaalaisten ilmoittautumislomakkeetkin olivat poliisiasemalla vain unkariksi. Ulkomaalaisten piti ilmoittautua vielä 70-luvulla lähimmällä Rendörségillä kolmen päivän aikana saapumisesta.
Mutta kyllä Keleti PU:lta saa lippuja paikaltakin. Sanot vain, että "Kérem egy jegyet (haluamasi kohde)-be." Edestakaisisessa tapauksessa "Oda-vissza".
Siis keeräm ädj jädjät ja oda-vissa.- Kokeneen neuvo
Joo, tai vielä helpommin; menolipun saat kun sanot vaan sen paikkakunnan nimen, minne olet menossa. Jos haluat menopaluun, sanot lisäksi "retur".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 531010
- 98994
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21852- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔52743- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24644- 50638
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka139545Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast45535Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen10528Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok119526- 47515
- 25512