Mä haluaisin ostaa junaliput etukäteen netistä. Mutta, mutta kun lippu pitäisi maksaa niin Elvira vaihtuu unkarinkieliseksi ja käyttäjäksi pitää rekisteröityä... Mulle on myös epäselvää tuleeko maksun jälkeen (jos mä ikinä edes pääsen sinne saakka) koodi jolla tulostan liput juna-asemalla vai tulostanko liput itse omalla tulostimella? Jos tulee eka niin onhan juna-aseman koneessa kielivalintana englanti, pakkohan siellä on olla, eikö niin?! Tätäkin joutuu nyt epäilemään kun lippukaupassa kieli vaihtui englannista unkariksi.
Mä en haluaisi jättää lippujen ostoa reissun alkuun kun Keletille on suht pitkä matka meidän hotellilta ja itse matkustuspäivänä junakin lähtee jo aamulla ysin aikaan. Oliskohan mahdollista ostaa kansainvaliseen liikenteeseen lippua esim. Deliltä joka olisi paljon lähempänä meitä? VR :n lipunmyynti eikä RailEurope ole ainakaan heti vaihtoehtoja, ne nyhtää rahat matkustajilta ;)
Kuinka ostat junalipun (for dummies)...
3
362
Vastaukset
- Heissuliveis
Déliltä voi ostaa liput.
- ördögségi buta
Ennen vanhaan Unkari oli niin yksikielisesti unkarinkielinen, että ulkomaalaisten ilmoittautumislomakkeetkin olivat poliisiasemalla vain unkariksi. Ulkomaalaisten piti ilmoittautua vielä 70-luvulla lähimmällä Rendörségillä kolmen päivän aikana saapumisesta.
Mutta kyllä Keleti PU:lta saa lippuja paikaltakin. Sanot vain, että "Kérem egy jegyet (haluamasi kohde)-be." Edestakaisisessa tapauksessa "Oda-vissza".
Siis keeräm ädj jädjät ja oda-vissa.- Kokeneen neuvo
Joo, tai vielä helpommin; menolipun saat kun sanot vaan sen paikkakunnan nimen, minne olet menossa. Jos haluat menopaluun, sanot lisäksi "retur".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993