osaisko joku vastata:
liitonrahoilla mennään, päiviä "pari sataa" jäljellä.
tulee tehtyä pätkätöitä ja niin sanottu paluuehto alkaa täyttyä. 34viikoa töitä, 24kk sisällä jos olen oikein ymmärtänyt.
minulle on epäselvää, että milloin tuo päivärahalaskuri nollautuu. voiko se nollautua nyt kun minulla on vielä päiviä jäljellä vai onko paluuehto tarkotettu semmosille joilla liitonrahat on jo syöty ja mennään peruspäivärahalla?
eli koskeeko "paluuehto" minua ollenkaan.
toinen mietintä on, jos paluuehto koskee minua niin voiko siitä kieltäytyä? ennen oli isompi palkka, saan parempaa rahaa jos mitään ei nollattaisi.
paluuehto
pätkäduunari
4
136
Vastaukset
- slhfslifhsifh
villiveikkaus että pitää olla loppuun kulutettu päivät ennen kuin voi alkaa nollaamaan.
- 43244324
Veikkauksesi menee metsään. Nollautuu heti kun ne 34 viikkoa 24 kk:n aikana tulevat täyteen.
- pätkäduunari
ok,
nollautuukohan ilman sen kummenpia "hakemisia"? onko kellään kokemusta. saattaahan se olla työttömyyskassa kohtainen asia.
no näyttääpi siltä että nollaukseen menee ja sen jälkeen on sitten "liiton rahat" astetta pienemmät. no aina se työnteko kannattaa loppupeleissä :)- ,l.ö-ä
Palkkatodistukset tietysti joka paikasta.
Menee uuten laskuun ja 7pv. omavastuu,päivät alkaa nollasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962336Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1831480
- 247912
- 81898
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621