osaisko joku vastata:
liitonrahoilla mennään, päiviä "pari sataa" jäljellä.
tulee tehtyä pätkätöitä ja niin sanottu paluuehto alkaa täyttyä. 34viikoa töitä, 24kk sisällä jos olen oikein ymmärtänyt.
minulle on epäselvää, että milloin tuo päivärahalaskuri nollautuu. voiko se nollautua nyt kun minulla on vielä päiviä jäljellä vai onko paluuehto tarkotettu semmosille joilla liitonrahat on jo syöty ja mennään peruspäivärahalla?
eli koskeeko "paluuehto" minua ollenkaan.
toinen mietintä on, jos paluuehto koskee minua niin voiko siitä kieltäytyä? ennen oli isompi palkka, saan parempaa rahaa jos mitään ei nollattaisi.
paluuehto
pätkäduunari
4
134
Vastaukset
- slhfslifhsifh
villiveikkaus että pitää olla loppuun kulutettu päivät ennen kuin voi alkaa nollaamaan.
- 43244324
Veikkauksesi menee metsään. Nollautuu heti kun ne 34 viikkoa 24 kk:n aikana tulevat täyteen.
- pätkäduunari
ok,
nollautuukohan ilman sen kummenpia "hakemisia"? onko kellään kokemusta. saattaahan se olla työttömyyskassa kohtainen asia.
no näyttääpi siltä että nollaukseen menee ja sen jälkeen on sitten "liiton rahat" astetta pienemmät. no aina se työnteko kannattaa loppupeleissä :)- ,l.ö-ä
Palkkatodistukset tietysti joka paikasta.
Menee uuten laskuun ja 7pv. omavastuu,päivät alkaa nollasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964