Tämä aihe ei varmaan tänne kuulu, mutta ajattelin laittaa kuiteskin.
Eli siis, kysymykseni on seuraavanlainen: Miten uskotte kuinka hyvin tuleva GTA V tulee toimimaan koneellani? Battlefield 3 toimii minimitehoilla, en ole yhtään peliä vielä nähnyt joka ei toimisi ollenkaan. (canyourunit.com)
Specist:
Windows 7 Home Premium 64bit sp1
intel core i5 CPU 750 @2.67GHz
6GB RAM
Nvidia GeForce GT 330
Lähinnä kaikki pelit jotka toimii minimillä, on syynä tuo Nvidia GeForce GT 330.
Eli sen takia ei toimi kunnolla. (canyourunitin mukaan)
GTA V
11
411
Vastaukset
- äläosta
Sun näytönohjain on ihan onneton.. Mullakin tekee tiukkaa Nvidia GeForce GT 540M:llä minimillä... Muuten ominaisuudet lähes samat.
- ugga pugga
Ei tule GTA 5 toimimaan. Jos kerran kohtalaisen kevyt BF3.kin tökkii minimeillä.
- h37v3771lolololtrolol
Toimisko Battlefield 3 AMD Athlon II tuplaydin prossulla ja radeon HD 6670 näyttiksellä?
- bumpy ride
h37v3771lolololtrolol kirjoitti:
Toimisko Battlefield 3 AMD Athlon II tuplaydin prossulla ja radeon HD 6670 näyttiksellä?
ja jos muistia on 6gt niin eiköhän ... suositellaan neliydintä mutta jos normi graffoil ilman antialishingiä niin juu.
- v11
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
Liian kireelle laitettu jotkin vaatimukset tuossa ylimmäisessä.
http://www.anandtech.com/bench/CPU/2 komponentti ja prossuvertailuja
Osaa jotka on kerroinlukitsemattomia saa aika paljonkin lisää tehoja. ;)
Niinkuin ylempänä "äläosta" sanoi niin muuten toimisi mut näytönohjaimen voisit vaihtaa,
Katso tuolta http://www.silentrig.com/category/5/komponentit sopiva niin saat muitakin kestävämpiä osia tarpeen vaatiessa. Koko paketinkin jos et itse kokoa. - plegex
"Tämä aihe ei varmaan tänne kuulu, mutta ajattelin laittaa kuiteskin."
Ei kuulu ei, Ps3 / Xbox, kyllä lähtee! - ++jari++
moi!
mitä kun käy suorittamassa ton yhen tehtävän, missä suoritetaa sen lentokoulutus juttu. Nii pitääkö siinä saada kaikki kultasiks et sen pääsee läpi? ku suoritin kaikki ne ja mun karttaa jäi se lentokoneen kuva, et oonko suorittanu sen sitten oikein vai ?- reija n
käy ensin nuolasemassa sitä kookosta ja sitten muut
- sdffsdfsd
Hanki parempi näytönohjain. Hyviä näytönohjaimia saa käytettynäkin ellet tosiaan halua sijoittaa siihen yhtään.
- univelka
Moi en löytänyt Gta v apuketjuja.
Mutta ongelmani on kun olen tehnyt siirro, PS3.selta PS4.lle online siis ......
ONGELMA ONMPIKIN SEMMOINEN !? Että kaikki siis kaikki autot kadonnut minun autotallista aluksi näytti ifruitti apsi, että PS3.lla on kaikki autot, mutta sitten kun pitkästä aikaa päivitin PS3.en ja sen konsoli version GTAAN niin sitten menin peliin eiollu enää autoja sielläkään ja nyt ifruittikin näyttää, ettei ole kummassakaan GTA V SSÄ. Autoja ja eu tietty ole pelissäkään ja ikinä en ole PS4.ään niitä saanutkaan pelkkää tyhjää autotallia. Edelleen aina hitto viddu. Onko kokemuksia, kun olen kaikkiin 10 autoon pistellyt miljooooonia rahaa. Mitä teen kiitokset suuresti jokatapauksessa ! ! 111111 jos kysyttävää niin vastaan mielellään tässä mun s-posti vaikka vielä. [email protected] KIIIIIIITTTTOOOOOSSSSS SUURI SUURESTI (: Tuskin toimii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396