Juu, elikkäs oon ekaa mopoo ny hankkimas ja aattelin kysästä muutamasta mallista hieman. Kyseiset mallit ovat Gilera smt 2011 ja Derbi DRD 2010-11. Kertokaa omia kokemuksia, mm. kuinka paljon kulkee? Kertoa voi myös jos tietoa kavereiden mopoista jotka ovat juuri kyseisiä. Eipä tässä muuta. Kiitos vastauksistanne.
Uutta mopoo
9
98
Vastaukset
- Jullezz
derbissä vitusti sähkövikoja ja gilerasta polkee polkupyörällä ohi, osta malaguti se on täysin sama mopo kuin yamaha dt erilaista on vaan katteet ja väri malaguti maksaa 600-1000e vähemmän
- 18+13
Itse kanssa ostaisin ennemmin ton Malagutin xsm:än. Sen saa havelmmalla jo melkein uutena! Ja ite olen ainakin siitä tykänne iha hlvetisti!
- zdrr
Kiitos tiedosta. Onko joitain joilla on mahdollisesti jompikumpi näistä?
- fgfrgrwew
Käytännössä nuo kaikki nykymopot ovat aikalailla samaa tavaraa eri paketissa. Tehot on kuristettuna ihan samaa luokkaa, kulkee 45-50 OIKEAA nopeutta, tosin 50 karvan yläkanttiin. Kuritpoistamalla kulkee n. 65 oikeaa nopeutta ja teharilla mennäänkin sitten jo kaheksaakymppiä. Ajaa on kaikilla aika samanlainen, itse olen ajanut ainakin Aprilia SX;llä ja kahella erillaisella derbillä ja kuullu olen sitten DT;stä ja Mh;sta sekä riejusta(kavereilla on...). Kaikki on toiminu ihan hyvin, tosin yksi derbi.
Sanon suoraan, että uutta mopoa EI kannata ostaa. Arvo tippuu 2-3 vuodessa n. 1500-2000 euroa, eli osta joku 2006-2008 mallinen. Samanlailla nein toimii, on senverran uusia... - gfv
Juu kiitos
- 92
honda monkey
- JasQi
Kannatan Derbi drd xtreme 2011 mopoo. Itellä on ja on tehokas vakiona. (4,2 kW tehoo vakiona).
- Muutehyvä
Niin ja kulkee sekin sen 45 tai jopa 53 tasasella.
- 8+11
4,2 kW in my ass.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774