Ammattitason Dirt-pyörä myynnissä

DirtBiking

Morjens,
Olisi yksi ylimääräinen pyörä myynnissä. Pyörä on koottu lähinnä NS-Bikesin osista. http://nsbikes.pl/2012.html tuolla voit tarkemmin tutustua tuohon huippu merkkiin. Pyörän loput osat löytyvät tuolta http://ridefree.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=48737 . Todella laadukkaat osat pyörässä, esim jousina toimivat nuo, mutta eri värityksellä http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=29845 Itse jouduin pulittamaan noista 500€ silloin kun saapuivat suomeen. Tämän viikon ajan tuo lähtisi tuolla 550€ Tinkiä saa jos osaa.

Erittäin iloista ja maittavaa pyöräilykauden alkua!

27

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllk

      Saisiko tarkan osalistan? Mihin tyyliin suunnattu? Crossi, dirtti, parkki vai streetti?

    • Kiinnostunut

      Onko kuvaa pyörästä jos on niin lähetäkkö tähän sähköpostiin: [email protected]

    • DirtBiking
    • Kiinnostunut

      Mulle ei oo tullu mitään sähköpostia sulta mutta minkä kokoinen pyörä on?

    • DirtBiking

      Pyörä on 24" renkailla varustettu. Eli sitä on helppo käsitellä ja on erittäin kettterä.
      Lähetän sähköpostin uudelleen, katso etteikö olisi mennyt roskapostiin.

    • Kiinnostunut

      Nyt tuli sähköposti perille mutta siinä on jotain vikaa kun en pysty itse lähettämään ollenkaan viestiä jotenka laitan tässä... Minkä kokoinen runko siinä on ja kuinka pitkille kuskeille se sopii??

    • DirtBiking

      No itse kun aktiivisesti käytin niin olin noin 170 cm pitkä ja sopi hyvin.
      http://www.nsbikes.com/2008/ Tuolta löytyy rungon koko. Mene frames ja suburban ja geometry 24" malli.

    • Kiinnostunut

      Ok itte oon vaa 155 , mutta tarkoituksena ittelläni on ostaa pyörä jolla pääsee koulumatkatkin että ei ole niin pieni että ei voi tavallisesti ajaa. Mitä itte oot mieltä onko pyörä sitten ihan liian iso mulle ja missä päin suomea pyörä on?

    • DirtBiking

      Ei ole liian iso kun sain tämän pyörän niin olin itsekkin juuri tuon pituinen. Ja pyörä sijaitsee pääkaupunki-seudulla.

    • Kiinnostunut

      Ok kauanko pyörää on käytetty ja jos ostaa voiko etujarrun saada asennettuna kun en itte osaa asentaakkaan... =D Voiko pyörän saada 450 €?

    • DirtBiking

      Pyörää käytetty noin 4 vuotta, mutta kävi viime keväänä huolossa jolloin jarrut ilmattiin ja takarengas vaihdettiin. Itsellä ei ole välineitä/taitoa asentaa levyjarrua, mutta viet liikkeeseen niin pitäisi maksaa noin 50€. No tämän kuun loppuun/ensi kuun alkuun lähtisi 500€. Sen verran arvokasta osaa pyörässä kiinni.

    • TOSI Kiinnostunut

      Ok mietin asiaa ja yritän ilmotella sitten :)

    • jopooz

      käviskö vaihto jopoon vuoelta 2005?

      • DirtBiking

        Moro kun olen miettinyt asiaa niin kyllä vaihto on mahdollinen jos maksat 300€ väliä. Toivottavasti näet tämän :D


    • DirtBiking

      Ei vaihtoa. Olethan nopea sillä on muitakin tarjouksia tullut, mutta he tarjosivat hieman päälle 500€. Syy miksi en ole vielä myynyt, sillä heillä kestäisi kauemmin ostaa tuo. No kyllä se voisi lähteä tuolla 450€ sillä kaamea rahan tarve. :D

    • jopooz

      entä jos maksan välia noin 250e?

    • DirtBiking

      Pelkkää rahaa vastaan. Ei käyttöä uudelle pyörälle. Myy tuo alta pois ja osta tämä.

    • jopooz

      mietin asiaa ilmoittelen jos ostan:)

    • DirtBiking

      Morjens, Tämän viikon lähtisi tuo 500€ ole nopea kyselyitä on jo tullut

      • dirttiä vailla

        Onko viel myynnissä


    • DirtBiking

      Onhan tuo vielä myynnissä. Tarjouksia vaan tulemaan.

    • FGDFGSDGFSD

      pulittaisin dfjvgk duiflasbhuilbndguipBHPUFHAÅRHAWÅI0FHASIOÅDFHIAWOE82398239824812 4812 49082 348234 92834 91284124 1284 21348´§24812 581 485139051235803498523805 23852345 2384142399389 38 EUOTRROITÅOISO FJDGVIJDIOPVFJDOPFGJVDFO

    • DirtBiking

      Vielä on myynnissä halvalla lähtee! Rohkeasti tarjouksia tulemaan

    • kiinnostunut

      Oiskohan vielä myynnissä?

      • DirtBiking

        Juu on vielä myynnissä 450€ lähtee.


    • pro-skuutter

      missä toi pyörä on myynnis ja paljon maksais

    • Kinostunut

      onko vielä myynis?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      86
      1637
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1287
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1074
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      386
      803
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe