oon ihastunu mejän luokan poikaan, ja illat itken koska pidän hämestä ja paljon. Minulla on ehkä jonkun pojan mielestä liian pienet rinnat ja perse, mutta eihän se ole tärkeintä. Pojassa on myös "virheitä" ja olen niistä tietoinen. Kavereiden mielestä poika on outo niiden virhiensä takia, mutta minusta juuri söpö. Hänellä on vaaleat hiukset kuin myös minulla. Tämä on eka kerta kun ihastun pojan olemukseen, eli en niinkän ulkonäköön. Mitä tekisin kun poika katselee minua koulussa, muttei kerro tykkäävänsä minusta? Hän tietää kyllä, että minä pidän hänestä. Onko hän ujo vai mitä hän odotaa? Tässä on nyt "jurrattu" paikallaan jo 1,5 kuukautta. En haluis laittaa hänelle viestii koska se ei vastaa, kai hän on ujo... Tarvin neuvoja, kertokaa rakkaat ihmiset niitä :)
rakastan niin että sattuu...
3
138
Vastaukset
- Jzlindlmdj
Ai tarkoitat että hän ei vastaa sinulle tai ei varmaan vastais sinulle? Itse olen aika pahasti ujo mutta vastaan joka asiaan koska se on luokkaavaa olla vastaamatta
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Ja viestin laittaminen voi iteasiassa tehota paremminkin kun vaikka suoraan juttelemaan meneminen, jos hän on ujo, tai ainaki viestiin voi olla helpompi vastata. Voi se juttelukin tietty toimia, kannattaa jotain kuitenkin tehdä, se ujous voi estää tai haitata ainaki aloitteen tekemistä, näin ainakin itselläni on välillä.
MEE RUNKKAA SEN KYRPÄÄ JA TYÖNNÄ MOOTTORISAHAA ANAALLII JA TEE VITTU BREIVIKIT HOMO KLUP SANDWICH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509