Eli mulle määrätty annos on 37,5iu. Hoitaja sanoi että kolme "pykälää" tai napsausta, miksi niitä haluaakin kutsua, väännät ni sitten on oikea annos. Äsken ku aloin sitä itse tarkastelemaan ni kolmella napsauksella ollaan kyllä vasta kohdassa 25!? Ku siinähän on kolme pykälää aina yhessä välissä, ts. 3 napsausta on se 25 jne. Ni mitäs helkuttia?! AUTTAKEE!!
Puregon-kynästä
4
136
Vastaukset
- qasd
Soita ja kysy koska tuo 3 napsausta tosiaan on vaan 25IU. 4 tai 5 on 37.5, en muista kumpi. Tosin pystyt itsekin laskemaan missä kohtaa tuo määrä on, kun katsot vaan sen pykälien määrän siitä kynästä.
- qasd
Löysinkin ton mun kynän, eli valmiiks laskettuna 4 napsausta antaa sulle tuon oikean määrän 37.5IU. :)
- "tumpelo"
qasd kirjoitti:
Löysinkin ton mun kynän, eli valmiiks laskettuna 4 napsausta antaa sulle tuon oikean määrän 37.5IU. :)
No itse asiassa soitinkin sinne polille. Mun tuurilla oli lapsettomuuslääkärit kaikki jossain koulutuksessa mutta ystävällisesti sairaanhoitaja otti asiasta selvää ja sitten ilmoitti minulle. Mutta asia oli tosiaan niinkun itsekin laskin eli Puregon-kynässä ei ole mahdollista saada millään tota 37,5:ttä vaan mullekin nyt määrättiin sitten annos 33,3 eli neljä napsausta. Se on kuulemma Gonal-F-kynä jolla tollasia em. annoksia voidaan kierrellä. Meinasin joutua hiukan kinaamaan asiasta ennenkuin meni perille mutta tosiaan yks napsaus kun on 8,33333..., niin ei siis ollu mahdollista. Inhimillinen erehdys toki heiltä mutta hiukan meinas mennä jännäks ku eilen piti eka kerran pistää ja ei meinannu saada annosta selville...:/
- qasd
No hyvä että asia lopulta kuitenkin selvis ja toivottavasti saat myös tuosta Puregonista toivotun avun! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431