Orvokki olisi kaunis, mutta nimestä tulee liian hempeää hippeilyä joten se ei käy.
olen miettinyt Matleenaa, Elenaa, Kevätärtä...
Usvalle reipas toinen nimi!!!
12
472
Vastaukset
- Pinea
No kyllä tuo Orvokki aina Kevättären voittaa! Ja aika hempeitä nuo Matleena ja Elenakin ovat. Orvokki oli mummini toinen nimi, ja hän oli syntynyt jo 20-luvulla, joten enpä menisi hippeilyksikään sanomaan :D
Usva Orvokki on ihan hyvä. - NimiTäti
Usva Viola.
Usva Kirsikka.
Usva Olivia.
Usva Orvokin lisäksi nimiehdotuksiani. - kanerva.
Usva Orkidea
Usva Vanamo
Usva Astalea
Usva Lila-Leinikki
Usva Leinikki
Usva Sini-Lemmikki
Usva Sini Orvokki
Usva Rosa Paula
Usva Lumi-Lilja
Usva Kanerva - usva
Usva Rebekka
Usva Marleena/Marlene
Usva Elviira
Usva Armiina
Usva Pauliina
Usva Rosa-Maria
Usva Annette
Usva Eerika
Usva Irina/Irene - kevätprinsessan äiti
tykästyin nyt kovasti tuohon MARLENEEN, kiitos ehdottaneelle! Usva Marlene tytöstä tod.näk. tulee :)
- &&
Usva Suvituulikki
- vielä
entäs Elmiira..Usva Elmiira...
- Täti
Usva Aurora
- Primrose
Usva Irene
- Sumu Valo
Usva Visva
- ölo
Usva on itsessään aika hempeä nimi, joten ei se toinen nimi sitä pahenna. Jos suvussa on Orvokki-nimeä, niin ehdottomasti se.
- 3.
Hehheh, ole hyvä vaan :D Luin viestisi, jossa luki että Usva Marlene tytöstä tod.näk. tulee, ja piti oikein minuuttitolkulla muistella, että todellako minä tuota ehdotin. :D
Olen aktiivinen tällä palstalla, ja harvoin kuitenkin on onnistunut miellyttämään. Teen tästä ehkä vähän liian suuren jutun, mutta on kiva tunne, kun on pystynyt auttamaan jotakuta, ja antamaan pienelle tulokkaalle arvoisensa nimen..:))) ! Itse asiassa, tämä oli päiväni ilo!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93762SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1983656Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202220Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321471
- 921423
- 151343