No kysynpä minäkin - ketä lähdössä 6.5 Alanyaan - koneet on ainakin täynnä joten yksin ei tarvinne matkalla olla ;) - toivottavasti sateet väistyvät ja saadaan aurikoa taivaan täydeltä.
6.5 Alanyaan ?
12
388
Vastaukset
- Karat
9.5 tulen perässä ! M
- rianna86
7.5 lähdössä, perästä tullaan :)
- jokoSaaPakata?
5.5 Oulusta
- pirkko-lissu
No ainakin nämä:
Sinkkosen Risto
Tarvaisen Leena
Virtasen Tuula
Haimakaisen Ulla
Piiparin Janni
Tiensuun Olli
Kaivolan Pekka
Juusti Timo
Kyllä siellä Alanyassa ihmisiä asuukin, ettei tarvitse veljeillä näiden saman päivänä lähteneiden kanssa. Muutenhan kannattaisi jäädä seurustelemaan vaikka Vantaalle. - nnnann
No eikös ihmiset saa keskustella ? jos ei miellytä miksi ihmeessä sitä tullaa kommentoimaa tänne ??! Äly hoi älä jätä-..
- pirkko-lissu
No jos aloittaja kysyy, ketä lähdössä, niin silloinhan hän haluaa tietää nimiä, ketä on lähdössä ja niitä tuohon kirjoitin!
- 3+6
http://www.accuweather.com/fi/tr/alanya/316940/month/316940?monyr=5/01/2012
- Puhalletaanpa nyt porukalla nuo pilvet pois :D 16.5 tullaan alanyaan ja 2 vkoa ollaan
- 17 päivää
kaarinasta on lähdossä äiti.isi ja 5 ja 14 vuotiaat tytöt. pashca bay hotelli ja lähtö on 6.5 kello 5.55
- Ei enää montaa aamua
5.5 Kuopiosta =)
- Oulu Karat
Viikon päästä taitaa jo jännittää :)
- pöö!
Huomenna olis lähtö eli 5.5 ja turusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210