Olin kylässä eilen ja mulle tarjottiin kakkua, söin ihan perusviipaleen ja jälkeenpäin sain tietää, että kakku oli oikeen tujua kannabiskakkua ja kävi päähän...nyt kauhee paniikki kun en uskalla imettää! auttakaa, millon uskallan imettää???
Kannabiskakku ja imetys
5
561
Vastaukset
- just joo...
Täh? Provo, pakko olla. Kuka tarjoaa vieraille kannabiskakkua? Millaisissa piireissä oikein liikut? :O
- wrwr
Ei juutas sentään. Kyllä sinä sen kannabiksen siinä olisit maistanu/haistanu, elä provoile siellä. Varsinkin jos ollut "tujua".
- seikka on saletti
No ei sitä kannabista siitä kakusta todellakaan maista eikä haista, jos on taitava leipoja.. (enkä tiedä maistaako/haistaako vaikka ois vähän huonompikin leipuri..)
- ...................
No on ihme porukkaa jos ei voi vieraille etukäteen sanoa jos kakku on kannabiskakkua...
- Wenla =====
Ehkä et enää imetä ollenkaan, kun kohta vuosi on vierinyt tapahtuneesta.
Mutta muille kiinnostuneille: ihan hyvin voi imettää, jos kyse on kertaluontoisesta tapahtumasta. Tässä nyt tietysti aloittajalla on ihan muita ongelmia, jos "ystävä" tarjoaa imettävälle kannabista hänen tietämättään.
Toivon mukaan kökkö provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125