Tyttäreni osti stringit

ihmetyttää

Vähän kauhistuttaa kun 16v tyttäreni osti stringit. Jotkut urheilumalliset olisin ottanut iloisemmin vastaan, mutta vähän hämmentää nämä mustat pitsireunuksiset...
Tätäkö se aikuistuminen nyt sitten on?

66

7618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

häivy nuorten palstalta nassesetä

• partyhard

*reps* :DD

• tuskin niitä kouluss

En tiedä mitä tarkoitat aikustumisella? Itse pistän stringit kun aion naida poikaystäväni kanssa. Samoin pistän päälle edestä avattavat ritsikat. En arkenä käytä stringejä. Mustat pitsireunaiset on kyllä sänkypuuhiin.

• alusasuinen

Eikö ne housut oteta pois kokonaan kun aiotaan naida tai siis naidaan. Normaali sukupuolivietti ei kaipaa stringejä, vaan halua. Tietenkin on mukava laittaa AINA
        kauniit alusasut, koska koko pukeutuminenhan alkaa alusvaatteista. Koskee muuten miehiäkin. Naistenkin silmät ihailee kaunista miehen vartaloa kauniissa, miehekkäissä alusasuissa!!!

Hyvä olo on hyvää oloa vaatteissa tai ilman.

• Yualle

Lahkeensuun kautta nai vain lappalaiset. Tiedoksi.

• 9mm.

naiminen on naimisiin menoa!!

saa-tanan tyhmä HO-MO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eikä tytöt saa pukeutua liikaa itseään esitellen!!!!

• ,,,,,,------.......

kyllä kirkossa ja maistraatissa naidaan housut jalassa...

ei sinne onnistu kukaan pääsemään ilman pöksyjä.

valitse sanamuodot tarkoituksen mukaan tyhmä simpanssi!

• .
        9mm. kirjoitti:

naiminen on naimisiin menoa!!

saa-tanan tyhmä HO-MO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eikä tytöt saa pukeutua liikaa itseään esitellen!!!!

Miksi naimisessa on oltava edestä avattavat rintsikat? Siis naimisiin mentäessä? :D Olen nainen. En siis homo. En lesbokaan.

• Trölöllö
        ,,,,,,------....... kirjoitti:

kyllä kirkossa ja maistraatissa naidaan housut jalassa...

ei sinne onnistu kukaan pääsemään ilman pöksyjä.

valitse sanamuodot tarkoituksen mukaan tyhmä simpanssi!

Onkos sillä nyrkkinainnilla jotain yhteyttä vanhoihin kunnon haulikkohäihin?

• H1qq3
        . kirjoitti:

Miksi naimisessa on oltava edestä avattavat rintsikat? Siis naimisiin mentäessä? :D Olen nainen. En siis homo. En lesbokaan.

Naiminen tarkoittaa puhekielessä s-e-k-s-i-ä. Se on aika ärsyttävää, kun melkein kaikki on kaksimielistä. Piparillakin on toinen merkitys... 0_o

• ringit

Pelkkää vittuilua...

• DIDIDYY

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ihanko tosissaan tämä on kirjoitettu? Ihanaa ♥ Stringit ovat alushousut. Älä turhaan pelästy niitä. Pelästy siinä vaiheessa jos tyttäresi ei käytä alushousuja ollenkaan.

• Äiååä jolla 3 nuorta

Siis olitko tyttäresi kanssa alusvaateotolsilla vai mistä sen tiedät? Kuulusteletko osotoksita vai kyttäätkö pyykkikoria?

• tytärrr

Kyllä siellä perheen yhteisessä pyykkikorissa näkee mitä kenelläkin on. Tietenkin voi salaa pestä pöksynsä jos haluaa.

• doctor pilli

Käy yöllä salaa varastamassa tyttäresi strigit, sitten poltat ne...ja näin, ongelma on ratkennut! (voit myös myydä ne pesemättömänä jollekin pervolle, jos tahdot hieman lisätienestiä...)

• jooo

hmp ihme hommaa. mitä pahaa stringeissä on, oli ne sitten pitsireunuksilla tai ilman ?

• kuka on aikuinen?

Minua kauhistuttaisi enemmän, jos oma mieheni julkisesti kertoisi tutkivansa alaikäisen tyttärensä/ poikansa tai vaimonsa alusvaatteita.
      En minäkään sinun hikisiä, ruskearantuisia kalsareitasi nuuski.

• Obduktio 66

Pedofiilisedältä jää nyt IP suomi24.fi:n logiin, josta poliisi voi sitä kätevästi kysellä.

Pääset vielä linnaan ja siellä teikäläisillä on aika kurjat oltavat...

• no, osta siä hänelle henkselit sit.

• t.o.llo

mitä hitto-a se sulle kuuluu...eikä tartteis edes näkyä, lakkaa tirkistelemästä.

• qwase

parempi housut jalassa kuin ilman.

• Aali

Hei haloo, jos ihan tosissaan joku tämmöistä kirjoittaa. Stringit nyt on ihan samanlaiset alushousut kuin mitkä tahansa muutkin. Vaatemuoti luojan kiitos on muuttunut sitten kahdeksankymmentä luvun. Mikä voi olla rumempi näky mun naisilla näkyy housujen alla kalsareitten reunat. Itse olen 44 ja kolmen tytön äiti. Meillä stringit on kuuluneet tyttöjen vaatteisiin 13- vuotiaasta lähtien ja itse en edes muita jalkaani laittaisi, paitsi urheillessa. En ihan oikeesti ymmärrä miten joku voi tänä päivänä ihmetellä asiaa.

• bokseritar

Tykkääkö 13-vuotiaat niistä. Oikeasti aika epäkäytännölliset ja epämukavatkin. Olen aikuinen ja joskus kokeillut. Tosi hankalat. Mieluummin rumat "kalsarit" minulle.

• mamuliiii

kyllä on tiukkapiponen äiti,stringit ovat alushousut.

• voihan ne hiertää

Eikö ne näytä sitten hyvältä?

• äippäliini

Kysy tyttäreltäsi, mistä hän stingit osti ja käy ostamassa itsellesi samanlaiset! Haloo, itse olen 47 v ja 16 v tyttären äiti ja molemmat käytämme stringejä. Vinkki - stiringit kannattaa ostaa 1 kokoa suuremmat kuin mummo-malliset pikkarit ja ovat parhaimman tuntuset alkkarit, mitä olet ikinä jalassa pitänyt. Suosittelen

• aikuinen nainen

Niin. Jos ap on tosissaan, eikä provo tai feikkaava pervosetä...

Olen 35v nainen ja ensimmäiset stringini ostin ehkä 17-vuotiaana. Minulle ne olivat silloin alushousut siinä missä mitkä tahansa muutkin alushousut ja ovat sitä edelleen.

Eli ei mitään syytä huoleen. :)

• voi luoja

Pienet on murheet sullakin. Että ihan stringit, voi voi ja väky ja väky

• lapset aikuistuu

Pääasia että housut pysyvät jalassa. Varmaankin stringit ovat tyttäresi mielestä sievät.

• Ihimetteliä

Kyllä on kauheata jos on puoletkaan totta!! Että stringit meni ostamaan.. Mihin tämä maailma on menossa??

• Järki käteen?!

"Stringit nyt on ihan samanlaiset alushousut kuin mitkä tahansa muutkin."

TODELLA ERIKOISTA että äiti laittaa 13-vuotiaat tyttönsäkin pukeutumaan persvako-naruihin. Stringit ei todellaka ole LASTEN asuste.

Kai sun kakaroilla on sitte kans jo push-upit ja stay-upit. NEHÄN ON KANS IHAN PERUSRINTSIKAT JA SUKKAHOUSUT, JOTKA SOPII JO LAPSILLEKIN!

• Aali

Mun nuoret ei ole ensinnäkään kakaroita vaan täysjärkisiä fiksuja nuoria. Erittäin halventavaa jos puhut myös omista lapsistasi kakaroina. En yhtään ihmettele jos teillä ei synkkää ja lapsesi ei halua kertoa sulle asioita jne, jos asenne on tuollainen. Tuo sun vastahakoisuus jo osoittaa sen, että jos sinulla on nuoria lapsia olet todella valovuosien päässä nykyajasta ja siitä mitä sun nuoresi ajattelee. Uskon että teillä nuorten pitää pitää moni asia salassa ja he eivät uskalla kertoa mistään ongelmistaan sinulle. Säälin tuota ahdasmielisyyttä ja vielä enemmän sun läheisiäsiä, joutuvat varmaan monessa muussakin asiassa häpeämään sua. En ole laittanut yhtään lastani laittamaan pervakonaruihin, vaan ihan normaaleihin alusvaatteisiin ja stringit nyt on vaan ihan normaalit sellaiset. Ehkä omistat sellaisen kropan, että siitä ei sais hyvännäköistä edes jätesäkillä.

• stringityttö

No ite oon kans 13 ja ihan omasta tahdosta ostan itselleni stringit ja muutamat push-upitkin omistan että ei siihen äitin suostuttelua oo ihan kauheesti tarvittu

• rento äippä

Eipä meillä ainakaan ole niistä numeroa tehty. 13v ja 15v tytöt käyttäneet jo pari vuotta.
      Joskus kysyin asiasta ja sanoivat että kaikilla on liikuntatunneilla ja farkkujen kans koulussa.
      Jos on erilainen niin joutuu silmätikuksi ja naurun kohteeksi.
      Tytöt menee vähän kuin massan mukana.

• miksi

Ihan kuin se olis ostanut ne sulle....

• -62

no,voi taivas ihmetyttää minua myös että oletko miltä luvulta syntynyt.???mitä siinä on nyt niin ihmeellistä ??? ostathan kait sinäkin rintalivejä y.m alukampeit.minulla ei käynyt edes mielessäkään että urkin tyttäreni alu vaatteita! höh.

• philps

ei ole muuta myytävänä jokin riepu maljakon eteen laitettava!

• koloryssä

Kyllä mina haluta sinä tytär ottaa stringi kanssa tai ilman. Jo ihan hyvä ikä alkaa sänkyhomma, minä opettaa paljon nuori naiman. Vladislav.

• lol

Siis mä olen 14 vuotias, ja oon käyttäny stringejä kohta vuoden, ihan rohkeasti käytän sellasia punasia koko pitsisiä joten tuo ei ole mitään!

• 13v-seksihirmu69

uuh. missä päin asut.

• 15v-seksihirmu69
        13v-seksihirmu69 kirjoitti:

uuh. missä päin asut.

hei mä varasin jo ton muijan et pikkuskidi mee kasvattaa piliis enne ku tuut koskee mun muijaa

• auttavakasiheh

Voi hyvinkin olla mahdollista että tyttösi osti stringit 'jotain poikaa varten' mutta on taas 45% että se osti ne muuten vaan, tiedän pari 12vuotiasta jotka käyttävät stringejä. Se vasta kauheaa on!!! Joten mieti, tyttösi on 16v, siinä ei ole mitään pahaa. Älä missään nimessä ota aiheeksi tätä juttua tyttäresi kanssa koska siitä vasta riemu repeäisi, keskustele kumppanisi kanssa ja/tai hänen äidin tai isän kanssaan.

• Oikein hankitut

Ostamallahan ne yleensä hankitaan, huonompi homma, jos olisi varastanut..

• Vanhenee se...

No 16-vuotias on kyllä jo tarpeeksi vanha stringeihin. Tyttö varsinkin, muuten kuva olis kiva...

• ViljamiMage

^^^Tyttö varsinkin?:DDOisko 16v poika tarpeeks vanha stringeihin

• HUOLESTUNUT ÄMMÄ

Tuo 16-vuotiaan stringit ei ole ihmeellinen juttu, nykyään törmään 10-vuotiaisiin joilla on stringit... Mihin tää maailma on menossa?

• hienohommaa

Öö? Pitäiskö itkee vai nauraa? :D Ihan tosi oikeesti!! Kyllä teinillä on oikeus ostaa stringit, jos niin haluaa. 16v. on tarpeeksi vanha käyttämään stringejä ja nuorempikin voisi jo käyttää, jos itse niin haluaa. On hienoa, että tyttö uskalsi ostaa stringit! :) Moni ostaa ja käyttää pari kertaa ja sit ei käytäkkään, kun onki niin nolot tai epämukavat. Suhtaudu kuule iisimmin!!!! Ei oo niin vakavaa.

• ashua

ite oon 13 ja käytän stringei se on ihan normii tytöil :D jos poika käyttää voi jo elpäilyttää-_---

• 16v. tyttö

ite oon käyttäny stringejä täs jo jonku aikaa ja se on iha normaalii tän ikäsenä ja en käytä niitä koska haluun jaella kaikille vastaantulijoille vaa koska haluun eroon ainasista pikkuhousurajoista ja ne on oikeesti mukavat ku niihi tottuu ja sen jälkee ei oikeestaa ees haluu "normi" alushousui jalkaa laittaa.

• hahah__

eiköhä jokaine ite päätä millasia alusvaatteita käyttää

• ???

nukkuuks ihmisitet stringeillä??

• ???

ihmiset*

• wesdrftijopås¨d

itse oon 16v ja käytän normialushousuista vähän pienempii tai silllee, pari kertaa on tehny mieli ostaa stringit ihan vaan ettei farkkuihin tulis niitä rajoja, mietin vaan että miten äitini siihen suhtautuisi. Muistan kun sain serkulta joskus 12 vuotiaana vaatteitta niin sielt tuli mukana jotkut hello kitty stringit :DD kummasti katos jonnekki ku äiti huomas ;o .. Ehkä olin silloin muka liian "nuori" Mut ei äiti varmaa välittäis ku ittelläänsä on kans (meil on siis samas kaapis alusvaatteet! mut eri hyllyl tietty! : D)

• Ilovestrings

Moi oon 17 v tyttö, eikä tossza must oo mtn pahaa! Ton ikäset ostaa stringejä yms yms sellasia. Parempi, että ostaa ite, kun että mankuu sulta jatkuvasti rahaa stringi.ostoksille!:)

• kukukkukuktyyyyyyyyy

Näkyykö sulla pylly, kun käytät stringejä?

• ,

miten sinulle selvisi että tyttärelläsi on stringit...

• (;(; stinG

stringejä voi silti käyttää kyl muutenki ko sänkypuuhii . :D esim sillee et ei näy persees normaalien alkkareida rajoja jos on vaik legginsit , koska ne on tosi ihonmyötäset. tai jos on joku mekko mikä on aika tiukka tai sillee läpinäkyvä nii stingit on just siihe tarkotuksee.

• 13.v

Itte oon 13 v tyttö ja käytän stringejä ja tavallisia alushousuja eikä siinä oo mun mielestä mitään väärää täällä päin muakin nuoremmat (jopa 11v ) käyttää stringejä.

• dibidabi

mä oon 13 7lk oon harkinnu alkaa käyttää stringejä:) en uskalla kysyy mun mutsiltä et voinko, tai täytyykö mun ees kysyy? Noh, se vetäis mulle sellasen saarnan et huhuh. Uskoisin..
        Pitäisikö oottaa vielä vuos..

• llllllk

vitu nasse setä c'moon. Jos se haluaa seksii ni siitä vaa, tai sitten se haluaa pikkuhousujen rajat pois näkyvistä

• Anonyymi

Siellä tainnu kysyjän tyttö saada moloa jo ja kovaa,jokohan on pullakin putkahtanu??

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2013
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      183
      1554
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      151
      1373
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      97
      1308
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1188
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      938
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      892
    8. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      129
      815
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      813
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      807
    Aihe