Voiko ja saako auton kattoa madaltaa ? Ja ilman että joutuu johonkin kalliiseen lisäkatsastukseen, tms... ???
Nääs Vanhan auton laittaminen ei kannata, jos joutuu tyyppikatstuksen tms kalliisin toimenpiteisiin....
Katon madallus
6
488
Vastaukset
- katsastushenkilö
kattoa saa ja voi madaltaa,tai sitten ei saa,riippuu auton vuosimallista.ja kyseisen madalluksen jälkeen auto täytyy muutoskatsastaa.
- ole vaan...
eli älä tee mitään, täällä on kaikki niin hankalaa, ala vaan sinäkin vetää marihuanaa ja soita rumpuja, siinä sullel mustien huvit...
Ole kuluttaja, älä tee itse mitään älä yhtään mitään.... - pääset helpommalla
Osta matalempi auto tai laita alle pienemmät renkaat jotta auto madaltuu.
- ongelma ratkaistu
Miten olisi jos säätäisit auton istuinta korkeammalle niin pään ja katon väliin jäisi vähemmän tilaa, mikäli se nyt on ongelma. Mikäli tuolin säädöt ei riitä niin laita perseen alle joku koroketyyny.
- amis pieru
plääh... kuulostaa amikselta......
- tee nii
Moukaroit vähän kattoa alemmas niin kuin "Lottovoittaja UKK Turhapuro" elokuvassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043