Spiritismistä!!!

Roberta&Robert

Juu tiedän että varoittajia ja paskanpuhujiakin löytyy varmasti mutta kertokaa silti....Kuinka spiritismi toimii?? siis mitä pitää tehdä jotta voisi oikeasti kutsua jotain jo kuollutta ihmistä tulemaan paikalle? Sain alkuviikosta tietää että ihminen jota en hetkeen olut ajatellutkaan on kuollut enkä tiennyt sitä....Haluaisin NIIN kauhean paljon saada häneen yhteyden!! Oma intuatismini ja kykyni tällä parapsykologian alalla eivät tunnu riittävän.
KIITOS kaikille jotka OIKEASTI haluavat auttaa!!

8

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SleepJack

      Unohda.

    • Roberta&Robert

      Miksi?? En halua unohtaa, haluan yhteyden!!

    • lautanappi

      Spiritismin pelaamiseen tarvitset Ouija-laudanja pienen lasin (snapsilasin). Pelilaudan voi tehdä esim. leivinpaperista tai A3-kokoisesta paperista. Kirjoita paperin yläreunaan aakkoset, ja muista jättää kirjainten väliin parin sentin tyhjä tila. Paperin alareunaan kirjoitat numerot 1,2,3,4,5,6,7,8,9 ja 0 (aakkoset ja numerot voi sijoittaa snapsilasilla piirrettyjen ympyröiden sisälle). Keskelle paperia piirretään pentagrammi ja sen toiselle puolelle kirjoitetaan "Kyllä" ja toiselle "Ei". Pentagrammeja voi piirtää myös Ouija-laudan kulmiin.
      Sitten voit aloittaa "pelaamisen". Laita snapsilasi laudalle keskellä olevan pentagrammin päälle ja laita etu- ja keskisormesi lasin päälle (sormet eivät kuitenkaan saa koskettaa lasia). Aluksi kysy, onko paikalla henkiä. Jos on, lasi siirtyy "Kyllä"-sanan päälle. Seuraavaksi kysy, onko henki valosta. Jos on, voit jatkaa kyselemällä hengeltä melkein mitä tahansa kysymyksiä (mutta ei missään nimessä saa kysyä "Milloin minä kuolen?". Myöskaan Jumalasta, Jeesuksesta ja Saatanasta ei saa kysellä. ) Jos henki ei ole valosta, lopeta istunto heti, äläkä ala keskustelemaan pahan hengen kanssa.
      Kun haluat lopettaa, kysy hengeltä siihen lupa. Jos et saa lupaa, kysy pari muuta kysymystä ja yritä sen jälkeen uudelleen. Silloin hengen pitäisi antaa sinulle lupa lopettaa.
      Huom!
      Huoneessa, jossa istunto pidetään, ei saa istunnon aikana olla Raamattua, virsikirjaa, peiliä, ristiä tai elektroniikkalaitteita (esim. TV, Xbox). Istunnon aikana kannatta istua niin, että selän takana on ehjä seinä (sellainen missä ei ole ikkunoita tai ovia). Kesken istunnon ei saa lähteä käymään toisessa huoneessa tai vessassa ja sanoa "Mä tuun ihan koht", koska silloin ei tule enää takaisin. Heti pelaamisen jälkeen ei saa katsoa peiliin, koska silloin henki saattaa näkyä peilistä.

      • M E N-7

        Minäkin olen kovasti kiinnostunut spiritismistä.

        En ole koskaan pelannut, olen kuullut muutamilta että se toimii. Osa sanoo että siitä tulee hulluksi ja hetkeksi aikaa taloon jää kummittelemaan henki!

        Onko se syntiä? Jos kysyy hengeltä onko valosta, ellei ole, voiko sen pelin heti lopettaa, vai pitääkö kysyä saako sen luvalla lopettaa, vai heti kysymättä pitää lopettaa?
        Mitä tapahtuu jos kysyy jumalasta tai saatanasta? Entä jos kysyy kuolemasta, toteutuuko? Juttuja olen kuullut, että heti tai huomenna kuolee, mutten usko tarinoihin. Yksi tuttu kysyi kuolemasta, henki valehteli, sanoi et huomenna. Ei tapahtunut mitään, eikä monikaan muu kysymys toteutunut.
        Jotkut "kokeneet" kertovat, että saatana valehtelee, eikä aina sano mistä on, ja sen takia pitää kysyä 3 kertaa onko valosta, jos joka kerralla sanoo kyllä, sitten vasta saa uskoa? Miksi laudassa pitää olla pentagrammeja? Nehän on pahuuden symbooleja? Hyviinhän henkiin pitää olla yhteydessä.


      • M E N-7
        M E N-7 kirjoitti:

        Minäkin olen kovasti kiinnostunut spiritismistä.

        En ole koskaan pelannut, olen kuullut muutamilta että se toimii. Osa sanoo että siitä tulee hulluksi ja hetkeksi aikaa taloon jää kummittelemaan henki!

        Onko se syntiä? Jos kysyy hengeltä onko valosta, ellei ole, voiko sen pelin heti lopettaa, vai pitääkö kysyä saako sen luvalla lopettaa, vai heti kysymättä pitää lopettaa?
        Mitä tapahtuu jos kysyy jumalasta tai saatanasta? Entä jos kysyy kuolemasta, toteutuuko? Juttuja olen kuullut, että heti tai huomenna kuolee, mutten usko tarinoihin. Yksi tuttu kysyi kuolemasta, henki valehteli, sanoi et huomenna. Ei tapahtunut mitään, eikä monikaan muu kysymys toteutunut.
        Jotkut "kokeneet" kertovat, että saatana valehtelee, eikä aina sano mistä on, ja sen takia pitää kysyä 3 kertaa onko valosta, jos joka kerralla sanoo kyllä, sitten vasta saa uskoa? Miksi laudassa pitää olla pentagrammeja? Nehän on pahuuden symbooleja? Hyviinhän henkiin pitää olla yhteydessä.

        Ja vielä kun ei saa kysyä kuolemasta, jotkut sanovat ettei saa edes ajatellakaan. Mutta miten ihmeessä voi olla ajattelemasta? Tälläisessä jännittävässä tilanteessa pakostakin on mielessä. Onko sillä sitten väliä jos on mielessä, ettei vain kysy ääneen?


    • Roberta&Robert

      Kiitos " lautanappi" kokeilen tuota heti ensitilassa!!

      • lautanappi

        Ole hyvä vain. Muistathan kommentoida sitten miten kävi :)


    • Roberta&Robert

      Pienen viivästyksen jälkeen aion tänään vielä kokeilla tätä spiritismiä ohjeidesi mukaan "lautanappi" :) Oikeastaan en edes usko että onnisuisin näin ensimmäisellä kerralla mutta jostainhan on aloitettava. Sitten kun/jos onnistun tällä tai seuraavilla kerroilla infoilen täällä:) pidä peukkuja sillä tää ois nii tärkeetä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe