Vittu teidän kanssanne.

sinitakit perseestä

Olen 57 vuotias.Minulla ei ole minkäänlaista rikosrekisteriä,ei sakkoja ei edes ylinopeus sakkoja.Ei edes huomautuksia.Mutta nyt olen joutunut poliisien hampaisiin.

Onko niin ettei teillä ole tarpeeksi konnia?
Onko mun ruma naama sellainen että olette päättäneet tehdä kaikkenne saadaksenne minut sanomaan teille päin naamaa:haistakaa vittu,jotta saatte minulle edes jonkinlaisen rikosrekisterin?Onko niin että ette siedä suomalaista ihmistä jolla on puhtaat paperit ja haluatte jokaisen hautaan rikosrekisterin kanssa?Mitä Vastatkaa!!

27

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poliisienvalheet

Minulla on poliisin valehtelema poliisin väkivaltainen vastustaminen, eli tuli siitä kun olin raudoitettu selän taakse, siitä tuli kun poliisi löi nahkahaskalla naamaan..

Vastustin kovasti kun poliisi löi nyrkillä naamaan kun olin jo raudoitettuna.

Ja makasin selällään maassa, taakse raudoitettuna..

Silloin lyödään nyrkillä naamaan, oletan samaa että vaimojen ja lasten raiskaaminen on poliisin käytäntöä sitten..

• pikkupollititkemään

Jos oikeutta on niin POLIISIMIEHEN naiset ja tyttäret raiskataan ja jätetään kadulle itkemään, olisi totuutta ja oikeutta.

• Näillä on mentävä

Tuollaista vihaa poliisia kohtaamn ei tunne muu kuin RIKOLLINEN ! Jos olisit normaali lainkuuliainen kansalainen, olisit tyytyväinen että poliisi on olemassa !!!!

• 9

************sinitakit perseestä*************

Kerro nyt ihmeessä, mistä rikoksesta sinua epäillään. Etkö ole totellut käskyjä, se on rikos nimeltä - niskoittelu.

• tuomitaan!

Sinun epäillä tyhmyydestä, se rikos nimeltä idiotismi !

• vittu teidän kanssa
        tuomitaan! kirjoitti:

Sinun epäillä tyhmyydestä, se rikos nimeltä idiotismi !

Opettele sinä ensin suomea ja kirjoittele sitten tänne.

• vittu teidän kanssan

Olin ollut paossa muijani entistä miestä paikassa(saunassa) jonka kuvittelin olevan minun yksityis aluetta omassa vuokraamassani paikassa.Käskin sen äijän häipyä mutta muijjani vain säesti aikaisempaa ukkoaan.Ahdistava tilanne johti siihen että kun kävin päätalossa paskalla ja ottamassa ruokaa tulivat minun eteeni ja yrittivät estää kulkuani,jolloin tönäsin muijani pois edestäni.Silloin myös sanoin:painukaa helvettiin.
      Vaikka olinkin pienessä sievässä,mitään vahinkoa ei kenellekään tapahtunut ei mustelmaa eikä mitään jälkeä,mutta minut pantiin putkaan ja sain syytteen lievästä pahoinpitelystä.
      Missä minun olisi pitänyt käydä paskalla,kun saunan eteisessä ei huusia ollut,eikä jääkaappia?Tätä oli jatkunut jo toista kuukautta.
      Muijan ex ukko kävi joka päivä soittamassa suutaan.En saanut siihen hätään mistään muualta asuntoa.Metsässäkö olispitänyt asua.
      Joku muu äijjä olis hakenut jo haulikon.
      Ja nyt pitää mennä kuulustelusta kuulusteluun.
      Olen töissä käyvä,en siis mikään alkoholisti.
      Jättäisivät minut jo rauhaan vai pitääkö minun opiskella oikein konnaksi?

• vittu teidän kanssan

Lisäys:
      Tapahtumasta on jo melkein vuosi ja tälläinen aika-ajoin tapahtumasta muistuttaminen vie tämän ikäiseltä mieheltä hermot.Mutta se kai onkin teidän tarkoituksenne?Saatte kai siitä jotain "kitsejä"?
      Mikä hitto teitä riivaa?
      Ja samaan aikaan naapurissa rällästää huumehörhöt ja niille ei voi mitään?
      "Pitää olla iso keikka ennenkuin kannattaa lähteä liikkeelle."
      No,minä kait olen se iso keikka."Kumma jätkä kun on ajanut autolla 40 vuotta eikä sakon sakkoa.Ei edes huomautusta:Kyllä siinä pitää olla jotain vikaa?Jos ei muuten,niin järjestetään?"
      Niinkö?
      Kait kohta varmuudenvuoksi annetaan pamppua.

• vittu teidän kanssan

Mistä voi konnaksi opiskelun aloittaa?
      En osaa käyttää asetta.Missä sellaista voi opiskella?
      Mikä olis seuraava sopiva konnuus mitä kannattais tehdä:Nythän olen haistatellut paskat muijjani ex miehelle ja muijjalleni?
      Onko asiasta mitään sopivaa kirjaa,tai nettiyhteyttä?
      Olisko joku rikollisjengi mulle sopiva?
      Mikä?
      Jos jätän sakot maksamatta,olisko linnassa joku sopiva jengi?
      Siis en maksa sakkoja!!Pyyhin sillä persettä jo silloin kun sen kouraani saan.

• Poliisiopistoon

Pyri poliisiopstoon, se näyttäisi olevan juuri sopiva paikka sinunlaisellesi. Siellä ne kaikki muutkin ääliöt opiskelevat rikoksia. Hyvällä onnella voit saada poliisirikollisen viran koulun käytyäsi. Jos, et niin olet kuitenkin väkivallan ja rikollisuuden ammattilainen. Siitä on hyvä jatkaa rikollista uraa.

• poliisivaltion

Suomessa ei saa poliisia arvostella julkisesti, Jos arvostelet, joudut ennemmin tai myöhemmin poliisin hampasiin.
      Suomi ei ole enää oikeusvaltio, vaan poliisivaltio ja poliisi tekee mitä sitä lystää.
      Hiljan poliisiministeri Päivi Räsänen totesi erään poliisin laittoman maastakarkoituksen yhteydessä, että ""poliisille ei voi mitään".

Poliisivaltion tunnusmerkistö on toteutunut Suomessa.

• 7

Hoh, hoijaa !!!!!!!! Mistä näitä tulee ?

Poliisi ei karkota ketään. Karkotuspäätöksen tekee Suomen ulkomaalaisvirasto. Poliisi laittaa vain ulkomaalaisviraston tekemän päätöksen täytäntöön.
        Aivan samalla lailla, kuin Rikosseuraamuslaitos tuomioistuinten tekemät päätökset.

• poliisivaltio

Juuri näin, tälläinen maa suomi on !

Täydellinen poliisivaltio!

• 8
        7 kirjoitti:

Poliisi ei karkota ketään. Karkotuspäätöksen tekee Suomen ulkomaalaisvirasto. Poliisi laittaa vain ulkomaalaisviraston tekemän päätöksen täytäntöön.
        Aivan samalla lailla, kuin Rikosseuraamuslaitos tuomioistuinten tekemät päätökset.

Hoh hoijaa !!!!!!!!!

Tyhmyys on näköjään rajatonta !!!!!!!!!!

• Anonyymi
        7 kirjoitti:

Tämä ei ole muuten aivan totta. Maahanmuuttovirasto eli Migri myöntää oleskelulupia, ja päättää kenelle sitä ei anneta, eli kuka on maastapoistamiskelpoinen. POLIISI päättää, kenet lähtee karkoittamaan. Tsekkaa jos et usko. Poliisilla on päätäntävalta karkoituksen täytäntöönpanoon.

• Mistä näitä

idiootteja sikiää,kyllä se vika tasan tarkkaan löytyy aina sieltä omista pöksyistä jos joutuu ongelmiin.

• poliisiopisto2

Vedä sinä ruskeanreijän ritari käteen.Mistähän se johtuu että yhä useampi poliisi kytsii tavaratalossa kameroita?

• Anonyymi

Olisiko tässä tapaukseni toisinto?

Akka soittaa poliisille ja keksii tarinan. Poliisi tulee, tekee tarpeetonta väkivaltaa tms. polkee miehen oikeuksia (=kostaa miehelle kuvitellun teon jo pidätysvaiheessa) vie putkaan ja sitten alkaa poliisivaino.

Keksimällä keksitään tavismiehelle oikeusmurha? Epäilen myös järkevän tekemisen puutetta poliisilla, niin sitten tälläistä. Lienee pikkupaikkakuntien juttu, että paikalliset rambot saa toimintaa?

• Anonyymi

Jos vaimo on keksii miehestään valheellisia tarinoita, niin vaimosta kannattaa erota, sillä vaimo on todennäköisesti luonteeltaan häiriintynyt. Jos vaimo pyrkii vahingoittamaan suuremmin näillä valheellisilla tarinoilla miestä, niin kannattaa haastaa vaimo oikeuteen ja hakea oikeutta niin kauan kuin tuomioistuin tuomitsee vaimon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaimo on keksii miehestään valheellisia tarinoita, niin vaimosta kannattaa erota, sillä vaimo on todennäköisesti luonteeltaan häiriintynyt. Jos vaimo pyrkii vahingoittamaan suuremmin näillä valheellisilla tarinoilla miestä, niin kannattaa haastaa vaimo oikeuteen ja hakea oikeutta niin kauan kuin tuomioistuin tuomitsee vaimon.

Ne pitäisi olla yleisen syyttäjän alaisia rikoksia. Siis perätön tarinan kerronta, jonka jälkeen alkaa poliisin pakkokeinot. Poliisi on nyt käyttänyt noin miltsin arvosta pakkokeinoja. Eli poliisin pitäisi hoitaa oma-alotteisesti hoitaa tuo juttu.

Jos kyseessä olisi mies, niin niihin täällä riittää resurssi (miltsi), mutta kun on nainen -saas nähdä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne pitäisi olla yleisen syyttäjän alaisia rikoksia. Siis perätön tarinan kerronta, jonka jälkeen alkaa poliisin pakkokeinot. Poliisi on nyt käyttänyt noin miltsin arvosta pakkokeinoja. Eli poliisin pitäisi hoitaa oma-alotteisesti hoitaa tuo juttu.

Jos kyseessä olisi mies, niin niihin täällä riittää resurssi (miltsi), mutta kun on nainen -saas nähdä..

"Jos kyseessä olisi mies, niin niihin täällä riittää resurssi (miltsi), mutta kun on nainen-saas nähdä"
        Konditionaalin käyttö johtaa jossitteleen. Jossittelu ei lopu koskaan.
        Tässä tapauksessa konditionaalin voi muuttaa indikatiivi-muotoon.
        Eli "jos kyseessa on mies...."

• Anonyymi

Kandeis vähän täsmentää.

• Anonyymi

Ai niinku mitä?

• Anonyymi

Pisteen jälkeen tulee välilyönti - Ei mulla muuta.

• Anonyymi

... kuin myös sinun kyrpäsi kanssa, aamen

• Anonyymi

Jos olet ajanut moposkootterilla, voidaan olettaa koko suomen poliisivoimien jahtaavan sinua. Oletko mopoillut?

• Anonyymi

"Olen 57 vuotias.Minulla ei ole minkäänlaista rikosrekisteriä,ei sakkoja ei edes ylinopeus sakkoja.Ei edes huomautuksia.Mutta nyt olen joutunut poliisien hampaisiin."

Hakeudu hoitoon! Sinulla heittää nyt pahasti korvien välissä!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      301
      5517
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      72
      5072
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4176
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3504
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3143
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      73
      3016
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe