Koskelo esittää "Kertokaa se hänelle". Miksi hän laulaa väärin?
Miksi laulaa väärin?
6
204
Vastaukset
- 3 + 18 = 21
Ei auennut kysymys, mitä tarkoitat?
Laita esimerkki.- Framus
Tarkoitan sitä, että ihmettelen kun ei hyvä sävel kelpaa, vaan lauletaan jotain muuta. Kuuntelin varmuuden vuoksi kaikki saatavilla olevat eri esitykset (spotify) ja muut olivat samoja säveliltään paitsi se Heikki Koskelon laulama.
- minä vastaan sinä
No, höpö, höpö.Minusta tämä Heikin esitys on paras mitä tästä laulusta on ikinä tehty.Hän aulaa niin tunteella eläytyen, että minua alkaa aina itkettämään.En ymmärrä "laulaa väärin ", miten ?Ihan laulaa melodian mukaan, pysyy äänessä ja sanatkin oikein.Selvennäppäs tätä jos vain osaat tuli mieleeni että ethän vain ole kateellinen näin mahtavasta esityksestä ?
- Framus
Jos et sitä huomaa, niin silloin se ei haittaa, minua se haittaa. Ja siitä autotunen avulla kohdilleen menevästä tulkinnasta voi olla mitä mieltä haluaa, minä laitan kyseisen esityksen sinne häntäpäähän.
- Dmitri H
Siinä teille tunnetta ja ääntä ja jopa ulkonäköäkin.
http://www.youtube.com/watch?v=lUL-GwElxGI&feature=related- Framus
Upeaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861669Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,151048Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.97988Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 86732
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot143725- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51651