Mansikan "tarjoukset"

Entinen maksava asia

Kyllästyin talsimaan pienen perheen ruokaostosten vuoksi isoissa marketissa huomattuani, että löydän kaiken tarvitsemani helpommin Mansikasta.
Ja samat tarjouksetkin olivat molemmissa.Ei kun kauppalistaa tekemään heti kun posti toi torstaisin tarjouslehden.
Kävin alkuun torstaisin, ettei tarjoukset olisi kerinneet loppua, mutta kun tavara ei ollut kuulemma taaskaan tullutkaan tilausten mukaan.
No ei se mittään, siirsin kauppapäiväni perjantaille, ja, no tarjousten suuren menekin vuoksi, osa olikin jo myyty loppuun.
Jos esim. Oltermanni juusto on loppunut jo perjantaiaamuna, juusto jossa on monen kuukauden päiväys, ja joka kuuluu jatkuvasti kaupan tuotteisiin.
Tunsin itseni taas kerran huijatuksi, mutta, viimeistä kertaa mua vedätettiin siinä kaupassa, tarjotkoon tyhjiä lupauksia muille.
Nyt en enään mieti minähän päivänä mitäkin hyllystä löytyy, talsin taas jatkossa suuren marketin käytäviä.

20

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakas asialla

On ne tarjoustuotteet joskus Cittaristakin loppuneet, mutta olen kanssasi siinä samaa mieltä, ettei ystävällinen henkilökunta edes paikkaa sitä asiaa,etten ole vielä milloinkaan osunut keskittämään ostosten tekoa aikaan, että Mansikassa olisi löytynyt hyllystä perjantaisin kaikki ne ilmoituksessa olleet tarjoukset mitä olisin haalunnut ostaa.
      Siksi minäkin talsin nykyään useinmiten siellä väljemmillä käytävillä.

• Kkjg

Minä en osta koskaan mitään tarjoustuotteita, vaan aina kalleinta mitä löytyy.
      Tästä syystä minua ihaillaan ja kunnioitetaan.

• R.Koski

MUTTA RAHAA ON!

Sillälailla

• Antti Puunhaara

Ihailen ja kunnioitan sinua kkjg, mutta köyhä ostaa sieltä mistä halvemmalla saa.
      Siksi haen vain maitopurkin Mansikasta, ja voimassaolevat tarjoukset Cittarista.

• vatsakas TJ

Minä käyn sokkarilla kuh samalla voipi käydä viinakaupassa ja ei tartte tarjouksia lukee, kuh mulla on rahaa ja valtaa!

• hyvakauppa

Minäpä käypi koskella ämmä kaupassa..

• IdioticaDramatica

Ite haen maidon lidlistä (säästöä 0,07 snt), lihan cittarista (säästöä 0,05 snt) ja leivät kosken haamumarketista (säästöä 0,01 snt) Bensahan ja auton käyttökustannukset ei maksa mitään. Tällä matikalla oon varmasti miljonääri joskus 9000 vuoden päästä.

• sinäpä sen sanoit!

Mahtavaa! Tiivistit minun ajatukset täydellisesti. Parhaita on nää jotkut älykääpiöt jotka lähtee Jyväskylästä asti hakemaan esim. imuria josta säästöä kertyy Jämsään verrattuna 5-15e. Ja se bensahan ei siis maksanut mitään kuten totesit!

• Vähät tarjouksista

Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta minä en vaan voi sille mitään että kaikki tarjousten perässä päättömänä juoksentelevat ihmiset saa minun hymy/naurulihakseni väsymään ja aivoni tuntemaan myötähäpeää näitä pihejä ressukoita kohtaan. Ja sitten niillä on kaiken maailman plussakortit ja bonuskortit ja ykkösboonukset jne, jne... Sit valitetaan et byäääh, en saanut edes ostoseteliä Tuolta enkä päässyt edes ykköstasolle ostoksissani Täällä, kun ostin täältä vain tällä summalla, ja tuolta toisesta paikasta samalla summalla!!!

Minä ostan samasta paikasta kaiken mitä tarvitsen, oli hinta sentin tai pari halvempi tai kalliimpi. Ja omistan yhden ainoan kortin, jolla ekstraa kerrytän ostoksistani ruokakaupassa ja muissa ketjun toimipaikoissa. Alhaisista tuloistani huolimatta en ole koskaan halunnut kuulua näiden tarjousten perässä juoksijoiden joukkoon. Haluan aina tukea yhtä ainoata ketjua, yritystä, joukkuetta, puoluetta ja niin edelleen. Haluan olla uskollinen valitsemalleni kohteelle ja piste.

• Tyly tyyppi

Ikinä en ole minäkään juossut yhdenkään tarjouksen perässä. En ole yhtäkään kuponkia mihinkään kauppaan vienyt, enkä yhtäkään leimaa mihinkään korttiin kerännyt. En viitsi seurata missä bensa on halvinta tai mistä saa mäyräkoiran pohjahintaan. (En edes juo kaljaa) Kun menen kauppaan otan sen minkä tarvitsen hintoja kyselemättä. En ole koskaan tiennyt mitä maitopurkki tai kahvipaketti maksaa, eikä se minua kiinnosta. Enkä todellakaan ole mikään miljonääri.

• tissivako

valitsen kaupan kassaneidin ulkonäön vuoksi...

• kjndkökåprgoåp

Niin minäkin. Piparia?

• missä MIÄHET

kyllä minäkin tykkäisin valita kaupan vaikka vain kassa"neitien" perusteella, mutta harmi vain, että olen nainen ja jämsän kauppojen vähäisetkin miehet eivät minun silmääni miellytä. jatkan siis ostoksiani s:n ja lidlin naispuoleisten kassojen palveluksessa. :(

• ei täydellinen

k-MARKETISSA on aivan ihania , ystävällisiä kassa neitiä palvelemassa teitä täydelllisiä miehiä. Itse käyn siellä, kun saan siellä hyvää palvelua ja osaavaa
        neuvontaa

• pikkukauppa
        ei täydellinen kirjoitti:

k-MARKETISSA on aivan ihania , ystävällisiä kassa neitiä palvelemassa teitä täydelllisiä miehiä. Itse käyn siellä, kun saan siellä hyvää palvelua ja osaavaa
        neuvontaa

olen samaa mieltä, k-marketissa saa ystävällistä palvelua ja aina hymyn kera.
        Kova kiire ja paljon asiakkaita, mutta palvelu pelaa vaikka joskus paljon
        asiakkaita, mutta palvellaan hyvin ja kaikkia huomioiden

• keramaviili
        pikkukauppa kirjoitti:

olen samaa mieltä, k-marketissa saa ystävällistä palvelua ja aina hymyn kera.
        Kova kiire ja paljon asiakkaita, mutta palvelu pelaa vaikka joskus paljon
        asiakkaita, mutta palvellaan hyvin ja kaikkia huomioiden

hyvä on kauppa. vielä kun sais kolomannen kassan..ei ois jonoa näkkärihyllylle asti..

• Tissivako

Kakanlettuset tarjouksista.
      Mutta kusetuksista saa, ja täytyykin kommentoida.
      Ja se on kusetusta, jos asiakkaita houkutellaan ostoksille,
      ja sitten tarjotaanki eioota.

• Jauhopertti

Sinä se vasta olisit loistava kauppias. Osaisit aina arvioida menekin täsmälleen. Et joutuisi myymään eioota eikä tavarat jäis sulle varastoon.
      Kauppa kävisi kuin siimaa eikä kukaan joutuisi valittamaan.

Uskotaan...

• Mukamas pertti

Jauhopertti taitaa olla ite-kauppias, kun noin otti ryynit nekkuun.
      Ei tässä kukaan mikään meedioo vaadi kenenkään olemaan, mutta jos
      päivittäistavarat puuttuvat valikoimasta juuri silloin, kun olisivat olleet tarjouksessa,
      niin, hymmm...jäis varastoon, vai,...höpön, höpön.....kauppias, älä kehtaa,
      eipä menny läppäs läpi.

• Pertti Tissivakoko?

JEPS. Ei ole herneet nenässä, enkä ole ite kauppias.

Mutta voin ymmärtää hyvin, että kaupan pyörittäminen ei ole mitään lastenleikkiä ja varmaan siellä parasta yritetään.

Toivottavasti eivät lue näitä samperin kirjoituksia. Hyvähän siellä on herra tissivako nimettömänä (paitsi ääliönimimerkillä) kirjoittaa ja toisia, nimeltämainittuja haukkua. Tuskin se kaupanpito niin helppoa on, eikä varmaan naurata, jos vielä haukutaan kuin vierasta sikaa. Kaikkein tyhmintä on väittää, että joku kama loppuu ihan tahallaan, asiakkaitten kiusaksi oikein, häh hää

Oletpas tomppeli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3673
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3589
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3320
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3291
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1758
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32