Onko porukka ollut ABB:llä kesätöissä. MIllaisia kokemuksia esim. kokoonpanohommasta muuntajien puolella? Onko viikonloppuvuoroja ollenkaan vai vaan aamu-, ilta ja yötöitä? Ite oon 1. vuoden sähköinsinööriopiskelija, ja palkka olisi kuulemma 8,90? Kuulinko oikein?
ABB Kesätyö
AbbKesä
1
555
Vastaukset
- erkkimerkkierkki
voit palkan osalta ollakin oikeassa, TES:n mukainen palkka, se siinä. toisena kesänä sitten vähän enemmän...
vuorotyöt riippuu ihan siitä mihin töihin haet. tehtailla on yleensä kaksivuorotyötä, joillain osastoilla kolmivuoroa. viikonloppuylityöt riippuu tietenkin tarpeesta ja jos tarpeen tullen jotain jo osaat tehdä niin ei estettä ylityön teettämiselle ole jos olet 18-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423