Onko porukka ollut ABB:llä kesätöissä. MIllaisia kokemuksia esim. kokoonpanohommasta muuntajien puolella? Onko viikonloppuvuoroja ollenkaan vai vaan aamu-, ilta ja yötöitä? Ite oon 1. vuoden sähköinsinööriopiskelija, ja palkka olisi kuulemma 8,90? Kuulinko oikein?
ABB Kesätyö
AbbKesä
1
747
Vastaukset
- erkkimerkkierkki
voit palkan osalta ollakin oikeassa, TES:n mukainen palkka, se siinä. toisena kesänä sitten vähän enemmän...
vuorotyöt riippuu ihan siitä mihin töihin haet. tehtailla on yleensä kaksivuorotyötä, joillain osastoilla kolmivuoroa. viikonloppuylityöt riippuu tietenkin tarpeesta ja jos tarpeen tullen jotain jo osaat tehdä niin ei estettä ylityön teettämiselle ole jos olet 18-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731