Onko täällä

kyllästynyt totaalis

ihmisiä jotka on ollu tai on selektalla töissä helsinkissä?

Ihmetellä pitää,miten k.päisesti kohtelevat työntekijöitään.
Näin ainakin rakennuspuolella.
Istuvat lukittujen ovien takana toimistoissaan ja veetuilevat vuokratyöntekijöilleen.

Pian niitten pitää selektalla hankkia jokaiselle työnvälittäjälle oma henkilökohtainen turvamies.
Ainakin sen rakennuspuolen pääpaviaani jolla on punakka pukinparta ja kalju pää.

11

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskiälotinaa

      Taitaa olla paskat housussa kun täytyy jumittaa lukittujen ovien takana. Niin paljon lienee kusetettuja että pitää olla piilossa niiltä.
      No, lukkojen taakse tämän yrityksen idiootti omistaja kuuluisikin ja kalterit ikkunaan !

    • Anonyymi

      Lupailee töitä paljon ja tarjoaa vähän. Palkoissa epäselvyyksiä, eläkemaksut rästissä, ei työhön tulon terveystarkastusta.
      En voi suositella.

    • Anonyymi

      Ei oo kokemusta, mutta kuulostaa kyllä aika paskalta.😞

    • Anonyymi

      Uppoaa kuin kivi ja hyvä niin

    • Anonyymi

      Petri Juotasniemi toimi aikaisemmin Selektan ja Promestan johdossa.
      Nyt hän perusti oman kilpailevan yrityksen Pro247 Finland Oy.
      Toivon tsemppiä Petelle ja menestystä :)

    • Anonyymi

      Haetko töitä yrityksestä jossa ollaan reiluja?
      Jos olet henkilöstöpalvelualalla ja kyllästynyt kieroiluun tai etsit sellaista yritystä joka kohtelee asiallisesti työntekijöitään joille järkkää rakennusalan töitä.
      Luottamukselliset yhteydenotot:
      Petri Juotasniemi
      040 763 2022

    • Anonyymi

      Ei ole vielä näyttöä

    • Anonyymi

      Minä olen

    • Anonyymi

      Varmasti on syynsä siihen miksi ovat piilossa. On varmasti runsaasti sellaisia työntekijöitä jotka ovat todella suivaantuneina kohteluun ja toimintaan muutenkin. Paljon on siirtynyt toisiin yrityksiin porukkaa niin hallinnosta kuin vuokratyöntekijöitä. Tämä kertonee riittävästi tästä lafkasta.

    • Anonyymi

      Paviaanit vaihtuu tiuhaan tässä lafkassa. Omistaja on yrjöttävä tapaus joka kusettaja kaikkia ennemmin tai myöhemmin. Eipä ihme kun toimii kuten neukut kun taustat on sinne ja erikoisia kuvioita. Ulkelista liikkuu todella rajuja juttuja niin paljon että kannattaa kiertää tämä kaukaa. Eri nimillä on toimintaa samalla alalla ja toiminta yhtä karua. Promesta, Varsinais-Suomen Apuvoima, Tekijä Group...ja Selekta sitä sun tätä.

      • Anonyymi

        Melkoista touhua. Kauankohan tämä voi jatkua ennen kun joku puuttuu asiaan. Toivottavasti yritys joutuu vastaamaan laiminlyönneistään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe