Mietin tässä ystäväni hääjuhlaan jotain ohjelmaa. Osaan laulaa ja ajattelin esittää heille kappaleen. Se voisi olla suorin onnentoivotus hääparille. Nyt mietin kappaletta. Mikä olisi ihana kappale kesähäihin, nuorelle montavuotta toisensa tunteneelle hääparille? Vaikka uudempaa tai vanhaa. Omaan matalan tangoon sopivan äänen, mutta olen laulanut myös sopraanoa.
Vastaukset 8
- :)
Laulamisesta en tiedä, mutta Johanna Kurkelalla on niin ihani rakkauslauluja ja celine dion. Kyllä mulle kyllä mulle tulis tippa linssii häissä jossa morsian laulaisi sulhaselleen en sun särkyä anna tai becouse you loved me :)
- BF
Jos sen pitää olla tango, niin miten olisi Eron hetki on kaunis...
...tai siis tosissaan : Finlandersin Oikean löytänyt oon. - musen
Meille laulaa ystävättäreni Bryan Adamsin Heaven
- seremoniamestaritar
Mie tykkäisin Minä rakastan sua -kappaleesta. On kyllä Matti ja Teppo mutta silti toimii.
- matti & t & s
'Joka päivä töitä teen' - laulu tutuille ja sukulaisille, jotka järjestävät juhlan. Hääpari kerää hedelmät.
- Seremoniamestaritar
Tai sitten Finlanders Oikeesti http://www.youtube.com/watch?v=bvwaXfsdmRY
- aijaajuujooniin
Tyttö tuollainen?
Tai sitten otat jonkin sinulle sopivan laulun ja teet siihen itse sanat. Minä ja kaverini esitettiin ystävillemme häissä yllätyksenä laulu, johon oli itse tehty sanat. Ei osata laukaa kauheen kummosesti, mutta hauskaa oli kaikilla (ehkä just siksi)! :D - lemoo
Lemonator: The Perfect Couple
Aivan ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696