Mietin tässä ystäväni hääjuhlaan jotain ohjelmaa. Osaan laulaa ja ajattelin esittää heille kappaleen. Se voisi olla suorin onnentoivotus hääparille. Nyt mietin kappaletta. Mikä olisi ihana kappale kesähäihin, nuorelle montavuotta toisensa tunteneelle hääparille? Vaikka uudempaa tai vanhaa. Omaan matalan tangoon sopivan äänen, mutta olen laulanut myös sopraanoa.
Hääjuhlaan ohjelmaa.
8
395
Vastaukset
- :)
Laulamisesta en tiedä, mutta Johanna Kurkelalla on niin ihani rakkauslauluja ja celine dion. Kyllä mulle kyllä mulle tulis tippa linssii häissä jossa morsian laulaisi sulhaselleen en sun särkyä anna tai becouse you loved me :)
- BF
Jos sen pitää olla tango, niin miten olisi Eron hetki on kaunis...
...tai siis tosissaan : Finlandersin Oikean löytänyt oon. - musen
Meille laulaa ystävättäreni Bryan Adamsin Heaven
- seremoniamestaritar
Mie tykkäisin Minä rakastan sua -kappaleesta. On kyllä Matti ja Teppo mutta silti toimii.
- matti & t & s
'Joka päivä töitä teen' - laulu tutuille ja sukulaisille, jotka järjestävät juhlan. Hääpari kerää hedelmät.
- Seremoniamestaritar
Tai sitten Finlanders Oikeesti http://www.youtube.com/watch?v=bvwaXfsdmRY
- aijaajuujooniin
Tyttö tuollainen?
Tai sitten otat jonkin sinulle sopivan laulun ja teet siihen itse sanat. Minä ja kaverini esitettiin ystävillemme häissä yllätyksenä laulu, johon oli itse tehty sanat. Ei osata laukaa kauheen kummosesti, mutta hauskaa oli kaikilla (ehkä just siksi)! :D - lemoo
Lemonator: The Perfect Couple
Aivan ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594