Mietin tässä ystäväni hääjuhlaan jotain ohjelmaa. Osaan laulaa ja ajattelin esittää heille kappaleen. Se voisi olla suorin onnentoivotus hääparille. Nyt mietin kappaletta. Mikä olisi ihana kappale kesähäihin, nuorelle montavuotta toisensa tunteneelle hääparille? Vaikka uudempaa tai vanhaa. Omaan matalan tangoon sopivan äänen, mutta olen laulanut myös sopraanoa.
Hääjuhlaan ohjelmaa.
8
334
Vastaukset
- :)
Laulamisesta en tiedä, mutta Johanna Kurkelalla on niin ihani rakkauslauluja ja celine dion. Kyllä mulle kyllä mulle tulis tippa linssii häissä jossa morsian laulaisi sulhaselleen en sun särkyä anna tai becouse you loved me :)
- BF
Jos sen pitää olla tango, niin miten olisi Eron hetki on kaunis...
...tai siis tosissaan : Finlandersin Oikean löytänyt oon. - musen
Meille laulaa ystävättäreni Bryan Adamsin Heaven
- seremoniamestaritar
Mie tykkäisin Minä rakastan sua -kappaleesta. On kyllä Matti ja Teppo mutta silti toimii.
- matti & t & s
'Joka päivä töitä teen' - laulu tutuille ja sukulaisille, jotka järjestävät juhlan. Hääpari kerää hedelmät.
- Seremoniamestaritar
Tai sitten Finlanders Oikeesti http://www.youtube.com/watch?v=bvwaXfsdmRY
- aijaajuujooniin
Tyttö tuollainen?
Tai sitten otat jonkin sinulle sopivan laulun ja teet siihen itse sanat. Minä ja kaverini esitettiin ystävillemme häissä yllätyksenä laulu, johon oli itse tehty sanat. Ei osata laukaa kauheen kummosesti, mutta hauskaa oli kaikilla (ehkä just siksi)! :D - lemoo
Lemonator: The Perfect Couple
Aivan ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830