Mietin tässä ystäväni hääjuhlaan jotain ohjelmaa. Osaan laulaa ja ajattelin esittää heille kappaleen. Se voisi olla suorin onnentoivotus hääparille. Nyt mietin kappaletta. Mikä olisi ihana kappale kesähäihin, nuorelle montavuotta toisensa tunteneelle hääparille? Vaikka uudempaa tai vanhaa. Omaan matalan tangoon sopivan äänen, mutta olen laulanut myös sopraanoa.
Hääjuhlaan ohjelmaa.
8
315
Vastaukset
- :)
Laulamisesta en tiedä, mutta Johanna Kurkelalla on niin ihani rakkauslauluja ja celine dion. Kyllä mulle kyllä mulle tulis tippa linssii häissä jossa morsian laulaisi sulhaselleen en sun särkyä anna tai becouse you loved me :)
- BF
Jos sen pitää olla tango, niin miten olisi Eron hetki on kaunis...
...tai siis tosissaan : Finlandersin Oikean löytänyt oon. - musen
Meille laulaa ystävättäreni Bryan Adamsin Heaven
- seremoniamestaritar
Mie tykkäisin Minä rakastan sua -kappaleesta. On kyllä Matti ja Teppo mutta silti toimii.
- matti & t & s
'Joka päivä töitä teen' - laulu tutuille ja sukulaisille, jotka järjestävät juhlan. Hääpari kerää hedelmät.
- Seremoniamestaritar
Tai sitten Finlanders Oikeesti http://www.youtube.com/watch?v=bvwaXfsdmRY
- aijaajuujooniin
Tyttö tuollainen?
Tai sitten otat jonkin sinulle sopivan laulun ja teet siihen itse sanat. Minä ja kaverini esitettiin ystävillemme häissä yllätyksenä laulu, johon oli itse tehty sanat. Ei osata laukaa kauheen kummosesti, mutta hauskaa oli kaikilla (ehkä just siksi)! :D - lemoo
Lemonator: The Perfect Couple
Aivan ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928