Mietin tässä ystäväni hääjuhlaan jotain ohjelmaa. Osaan laulaa ja ajattelin esittää heille kappaleen. Se voisi olla suorin onnentoivotus hääparille. Nyt mietin kappaletta. Mikä olisi ihana kappale kesähäihin, nuorelle montavuotta toisensa tunteneelle hääparille? Vaikka uudempaa tai vanhaa. Omaan matalan tangoon sopivan äänen, mutta olen laulanut myös sopraanoa.
Hääjuhlaan ohjelmaa.
8
367
Vastaukset
- :)
Laulamisesta en tiedä, mutta Johanna Kurkelalla on niin ihani rakkauslauluja ja celine dion. Kyllä mulle kyllä mulle tulis tippa linssii häissä jossa morsian laulaisi sulhaselleen en sun särkyä anna tai becouse you loved me :)
- BF
Jos sen pitää olla tango, niin miten olisi Eron hetki on kaunis...
...tai siis tosissaan : Finlandersin Oikean löytänyt oon. - musen
Meille laulaa ystävättäreni Bryan Adamsin Heaven
- seremoniamestaritar
Mie tykkäisin Minä rakastan sua -kappaleesta. On kyllä Matti ja Teppo mutta silti toimii.
- matti & t & s
'Joka päivä töitä teen' - laulu tutuille ja sukulaisille, jotka järjestävät juhlan. Hääpari kerää hedelmät.
- Seremoniamestaritar
Tai sitten Finlanders Oikeesti http://www.youtube.com/watch?v=bvwaXfsdmRY
- aijaajuujooniin
Tyttö tuollainen?
Tai sitten otat jonkin sinulle sopivan laulun ja teet siihen itse sanat. Minä ja kaverini esitettiin ystävillemme häissä yllätyksenä laulu, johon oli itse tehty sanat. Ei osata laukaa kauheen kummosesti, mutta hauskaa oli kaikilla (ehkä just siksi)! :D - lemoo
Lemonator: The Perfect Couple
Aivan ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725